Er wordt alleen niet gekeken naar 1 jaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef sjimz het volgende:
Nee hoor.
Feyenoord speelt geen Europees voetbal, Heerenveen wel.
Ja, ik haat eigenlijk alles aan die knulquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Over Drenthe hè, worden jullie ook niet kriegel van dat overdreven gepraat en taalgebruik van hem?
Wie is dat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Over Drenthe hè, worden jullie ook niet kriegel van dat overdreven gepraat en taalgebruik van hem?
Valt wel mee, jonge 'straat'voetballers die ineens netjes moet praten, dat gaat gewoon niet samen. Ik vind het bij hem minder erg dan bij Babel en Maduro.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt wel mee, jonge 'straat'voetballers die ineens netjes moet praten, dat gaat gewoon niet samen. Ik vind het bij hem minder erg dan bij Babel en Maduro.
volgende week effe een pilsie drinken als we elkaar tegen komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef Happel het volgende:
Inderdaad, snel vergeten die gast.
Castelen--contract voor nog 1 jaar--wil niet bijjtekenen---1+1=2.En wie heeft erop dit moment in Nederland nog echte ''wingers'' van formaat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:27 schreef DeVinger het volgende:
Met Castelen en Drenthe weg zijn jullie toch de basis wingers kwijtgeraakt.
Ik snap Drenthe wel, als Real komt is het errrrug lastig om te weigeren. Castelen begrijp ik niet.
Wat komt er nu nog allemaal bij?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:48 schreef DeVinger het volgende:
Ja ok het begin bij Castelen, als hij niet wil bijtekenen wordt het lastig.
Maar juist omdat hij zo uniek is had het een goudmijn kunnen zijn. Een jaar in een goed draaiend Feyenoord en hij had voor 10/15 weggekund.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:48 schreef DeVinger het volgende:
Maar juist omdat hij zo uniek is had het een goudmijn kunnen zijn. Een jaar in een goed draaiend Feyenoord en hij had voor 10/15 weggekund.
dat denk ik niet om eerlijk te zijn.. miss wordt ie wel heel goed bij hsv ik weet het niet, maar ik vond em helemaal niet zo goed om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:48 schreef DeVinger het volgende:
Tsja,voor dat die Babbel voor 17 mil naar LFC ging had ik ook hard gelachen,maar tegenwoordig weet je het echt niet meer.Hoe dan ook,feit is dat er naast Slory nng wel zo'n type bij moet.Vind ik.Snel,met een actie,en liefst ook een voorzet graagquote:
Heeft al getekend bij Levante.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef Seress het volgende:
http://www.footballtransferleague.co.uk/
Zie hier ook dat Albert Luque aan Feyenoord en Levante gelinked word.Ken hem niet goed genoeg eigenlijk.Weet alleen dat t nooit echt wat geworden is bij de Toons.
Ze noemen het gerucht ook op de website van Newcastle.
Toon Transfer Talk:
Zeker weten?quote:
quote:Levante's interest may not be welcome as reports from Spain suggest that they are proposing a loan move with a view to a permanent deal next summer, but only if the Magpies cover some of Luque's wages during the next 12 months.
quote:Levante have been linked with a move for the 29-year-old, but the proposal of a loan deal is not something that interests the Premiership outfit.
Wat had Feyenoord moeten doen dan, als een speler niet bij wil tekenen wordt het lastig, en het team is dit seizoen dusdanig sterker geworden dat het voor Castelen wel intressant zou zijn om bij te tekenen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef J.Herrer het volgende:
Castelen is echt wel goed hoor, waar vind je nog een rechtsbuiten die minimaal 10x scoort en ook nog voorzetten geeft?Als Feyenoord beter met hem was omgegaan hadden ze wel 10 miljoen kunnen vangen
Hou maar je koppie dicht knaap en ga je zusje pestenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Flashwin het volgende:
Kijk ze hier nou over Drenthe praten alsof het hun ex-gaylover die vreemdgegaan is!
Kunnen jullie mij wel lopen uitlachen, maar ik heb het over Castelen zelf. Nu ga je voor 3miljoen naar HSV. Zo bijzonder is die transfer nou ook weer niet om die stap te laten, zoals Drenthe Real natuurlijk nooit kan weigeren. Ik snap niet dat hij niet ff bijtekent voor 2/3 jaar en dit jaar gaat vlammen met Feyenoord. Tuurlijk de garantie heb je niet, maar het lijkt me sterk dat hij dit seizoen een kut seizoen zo draaien. Dan komen clubs als Valencia (jaar terug) vanzelf weer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Hou kan hij nou een goudmijn zijn met een contract voor een jaar? Aan het einde van z'n contract had hij gratis de deur uitgelopen.
Castelen wilde niet bijtekenen, dan houdt het op. Het is beter om nog wat geld te vangen voor een vervangbare speler als Castelen dan dat hij volgend jaar gratis de deur uit loopt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kunnen jullie mij wel lopen uitlachen, maar ik heb het over Castelen zelf. Nu ga je voor 3miljoen naar HSV. Zo bijzonder is die transfer nou ook weer niet om die stap te laten, zoals Drenthe Real natuurlijk nooit kan weigeren. Ik snap niet dat hij niet ff bijtekent voor 2/3 jaar en dit jaar gaat vlammen met Feyenoord. Tuurlijk de garantie heb je niet, maar het lijkt me sterk dat hij dit seizoen een kut seizoen zo draaien. Dan komen clubs als Valencia (jaar terug) vanzelf weer.
En over de kwaliteiten van Castelen, lijkt me geen twijfel toch? Het is geen Cristiano Ronaldo nee, maar een van de weinige wingers die Nederland nog heeft. Hij maakt per (goed) seizoen inderdaad 10 goals 10 assists. Daarom had hij dit jaar ook echt moeten blijven, zonde.
eensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:40 schreef Fetai het volgende:
[..]
Castelen wilde niet bijtekenen, dan houdt het op. Het is beter om nog wat geld te vangen voor een vervangbare speler als Castelen dan dat hij volgend jaar gratis de deur uit loopt.
Hij heet Koevermans en mag lekker in alkmaar blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Koef wanneer meld je jeDie moeten ze nu gewoon kopen en achterin er nog 1tje bij. En voor de linkshalf hebben we nog best wat mogelijkheden wellicht met iets minder diepgang maar okej
Koevermans gewoon halen, net zoals Alberto Luque. Een beetje breedte mag er wel in dit Feyenoord, als Makaay geblesseerd is houd je niks over voorin.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij heet Koevermans en mag lekker in alkmaar blijven.
Luque gaat gewoon terug naar Spanje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Koevermans gewoon halen, net zoals Alberto Luque. Een beetje breedte mag er wel in dit Feyenoord, als Makaay geblesseerd is houd je niks over voorin.
Ga je toch op losse kaarten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanmorgen geprobeerd een kaartje te kopen voor Fc Utrecht - Feyenoord, maar hij pakt mijn silvercard niet om één of andere reden terwijl de wedstrijd nog niet is uitverkocht volgens oa. teletekst en Feyenoord.nl![]()
Balen, had er graag heen gewild.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je toch op losse kaarten.
Koevermans moet overigens in Alkmaar blijven. Zal niks meer presteren, wanneer hij vertrekt bij AZ. En iedereen die hem Koef noemt is achterlijk.
Vraag me wel af welke signalen jou tot deze originele theorie hebben gebracht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
Koevermans moet overigens in Alkmaar blijven. Zal niks meer presteren, wanneer hij vertrekt bij AZ.
Zal ik hem De Koef noemen danquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Koevermans moet overigens in Alkmaar blijven. Zal niks meer presteren, wanneer hij vertrekt bij AZ. En iedereen die hem Koef noemt is achterlijk.
Koef kan idd beter ergens anders aan de slagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat precies?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Koevermans moet overigens in Alkmaar blijven. Zal niks meer presteren, wanneer hij vertrekt bij AZ.
Koevermans 102 doelpunten in 162 wedstrijden. Makaay 220 doelpunten in 443 wedstrijden. 2 Fysiek sterke spitsen zij aan zij voorin, dat beloofd veel goeds. Wanneer je daar geen voorstander van bent ben ik wel benieuwd wat je alternatief is. Toch niet weer een of andere vage buitenlander waarvan het nog maar de vraag is of die uberhaupt een balletje kan scoren, met KOEF haal je een garantie voor doelpunten binnen en weer een Nederlandse sprekende speler.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
Maar ook weer een (bijna) bejaarde speler. Koevermans is ook al 29 toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Koevermans 102 doelpunten in 162 wedstrijden. Makaay 220 doelpunten in 443 wedstrijden. 2 Fysiek sterke spitsen zij aan zij voorin, dat beloofd veel goeds. Wanneer je daar geen voorstander van bent ben ik wel benieuwd wat je alternatief is. Toch niet weer een of andere vage buitenlander waarvan het nog maar de vraag is of die uberhaupt een balletje kan scoren, met KOEF haal je een garantie voor doelpunten binnen en weer een Nederlandse sprekende speler.![]()
Scouts dragen alternatieven aan. Ik niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Koevermans 102 doelpunten in 162 wedstrijden. Makaay 220 doelpunten in 443 wedstrijden. 2 Fysiek sterke spitsen zij aan zij voorin, dat beloofd veel goeds. Wanneer je daar geen voorstander van bent ben ik wel benieuwd wat je alternatief is. Toch niet weer een of andere vage buitenlander waarvan het nog maar de vraag is of die uberhaupt een balletje kan scoren, met KOEF haal je een garantie voor doelpunten binnen en weer een Nederlandse sprekende speler.![]()
Echt, hoe kan je dat nou weten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Scouts dragen alternatieven aan. Ik niet.
Koevermans presteerde onder van Gaal en Adriaanse. Twee trainers die allebei weten wat ze doen en het team goed op elkaar afstemmen. Gaat onder andere trainers niet lukken. Hij zal zijn doelpuntjes meepikken maar niet floreren, zoals hij bij AZ deed.
Noem mij een speler die bij AZ vertrok en wel boven zijn kunnen heeft gepresteerd na zijn periode daar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:48 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Echt, hoe kan je dat nou weten?Het is niet dat hij na Adriaanse en Van Gaal al wat heeft kunnen laten zien. Waar baseer je het nou op? En een team op elkaar afstemmen kunnen er echt wel meer dan alleen Adriaanse en Van Gaal.
Las juist dat er maar 140.000 naar Excelsior ging..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoeveel zou Feyenoord overhouden aan die 13 miljoen? Niet zo heel veel denk ik, aangezien er geld naar de investeerders gaat en tevens gaat er nog 5 % naar Excelsior.
Niet echt veel dus, maar ja. Dat is het nadeel van de talentenpoolquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Las juist dat er maar 140.000 naar Excelsior ging..
Maar idd 25% naar investeerders.
Hou je 9.61 mln over.![]()
Als het daadwerkelijk 5% is 9.1 mln.![]()
Er stond deze week nog in de krant, dat Feijenoord met een lagere begroting zal beginnen aan de competitie, dus wat denk jezelf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of Feyenoord nu weer iets dichter bij PSV en Ajax zat qua begroting. Er was een paar weken geleden (voor de verkoop van Castelen) een gat van 15 miljoen ofzo tussen ons en Ajax.
Er stond ook bij dat daar de 10.000 extra verkochte seizoenskaarten nog niet bij meegerekend en tevens was dat voor de verkoop van Drenthe en ik geloof zelfs ook nog voor de verkoop van Castelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Er stond deze week nog in de krant, dat Feijenoord met een lagere begroting zal beginnen aan de competitie, dus wat denk jezelf.
quote:Feyenoord gaat begroting verhogen
De voetbalclubs in de eredivisie gaan komend seizoen opnieuw veel meer geld uitgeven. De achttien ploegen hebben samen het recordbedrag van 368 miljoen euro te besteden.
Dat is ruim 25 miljoen euro meer dan vorig seizoen. Afgelopen voetbaljaar was de groei 15 miljoen. Als de stijging doorzet, gaat de eredivisie op korte termijn naar een totale begroting van 400 miljoen euro.
Die trend verbaast KNVB-directeur Henk Kesler niet. ,,De clubs doen het goed met hun merchandising en er komen steeds meer mensen naar de stadions. Dit is een plezierige ontwikkeling. Zeker omdat de kosten dankzij het nieuwe strengere licentiesysteem van de KNVB goed in de gaten worden gehouden.
Zo waren een paar jaar geleden de gemiddelde personeelskosten (vooral spelerssalarissen, red.) 75 procent van de omzet, met een enkele uitschieter naar zelfs 82 procent. Nu is het gemiddelde 62 procent.’’
PSV en Ajax werken met de hoogste begroting in Nederland, 65 miljoen euro. De landskampioen noteert met 10 miljoen euro de grootste groei. Dat dankt PSV mede aan de vele euro’s die de club vorig seizoen in de Champions League verdiende.
Ajax, de laatste jaren steeds de ‘big spender’, kan boven de 65 miljoen uitkomen wanneer het hoofdtoernooi van de Champions League wordt bereikt. In vergelijking met clubs in Europese toplanden vallen de begrotingen van Ajax en PSV in het niet.
Zo werkt FC Barcelona komend seizoen met een begroting van 315 miljoen euro. In de eerste divisie heeft ADO Den Haag een recordbegroting van 10,8 miljoen euro. Niet eerder gaf een club op dat niveau zo veel geld uit. Vrijdag begint het voetbalseizoen 2007/08 in de eerste divisie. De eredivsie volgt een week later. Zestien van de achttien eredivisieclubs hebben komend seizoen meer geld te besteden.
Alleen Feyenoord heeft - althans in eerste instantie - minder begroot. FC Utrecht gaat net zo veel als vorig jaar uitgeven. De verwachting is wel dat Feyenoord op 31 augustus, wanneer de transfermarkt sluit, uiteindelijk toch met een hogere begroting dan vorig seizoen zal gaan werken.
Samen hebben de eredivisieclubs het recordbedrag van 368 miljoen euro uit te geven. Dat is 25,6 miljoen meer dan vorig seizoen. Daarmee vertoont Nederlands hoogste profklasse een grotere groei dan vorig voetbaljaar. Toen ging het om een bedrag van 15 miljoen.
Vorig seizoen was AZ met een plus van 5,5 miljoen euro de grootste stijger. De Alkmaarse club heeft nu zelfs zeven miljoen euro meer uit te geven. Maar daarmee is AZ niet de club met de grootste groei in absolute zin. Dat is nu PSV.
De landskampioen heeft zijn begroting met liefst tien miljoen euro verhoogd naar 65 miljoen. ,,Dat hebben we vooral te danken aan de Champions League-inkomsten,’’ zegt financieel manager Frans Willems.
PSV verdiende in de laatste editie van de Champions League 31,6 miljoen euro. Alleen CL-winnaar AC Milan, finalist Liverpool en Chelsea inden in het Europese toernooi meer. PSV had die hoge som mede te danken aan het feit dat het de enige Nederlandse deelnemer in het miljoenenbal van de UEFA was, waardoor het geld uit de zogenoemde Market Pool geheel aan de Eindhovenaren toeviel.
Ajax werd vorig jaar augustus door FC Kopenhagen in de CL-voorronde tot de UEFA Cup veroordeeld. In het Europese ‘troosttoernooi’ verdiende de Amsterdamse club slechts 340.000 euro. Een peulenschil in vergelijking met de 31,6 miljoen van PSV.
Daarom is Ajax er alles aan gelegen om nu wel door de CL-voorronde te komen. Lukt dat niet, dan zijn de Amsterdammers de jarenlange financiële hegemonie in de eredivisie kwijt. PSV komt in dat geval op gelijke hoogte met Ajax qua begroting: 65 miljoen.
De Brabanders, die in de laatste tien jaar steeds op het miljoenenbal aanwezig waren, zagen de begroting in de laatste drie seizoenen met 15 miljoen euro stijgen. Ajax, dat in de laatste tien jaar slechts vijf keer aan de Champions League deelnam, toonde in dezelfde periode een bescheiden groei van vijf miljoen.
Ook AZ maakt in de laatste seizoenen enorme sprongen. Dat heeft de ambitieuze Alkmaarse club vooral aan het nieuwe stadion te danken. Dit seizoen kan AZ pas echt voluit gebruik maken van alle faciliteiten in het DSB Stadion. De Noord-Hollanders hebben de afgelopen maanden tientallen sponsors erbij gekregen. Bovendien zijn alle seizoenkaarten verkocht. Daarnaast had AZ vorig seizoen voorzichtig begroot, omdat de clubleiding niet precies wist hoe hoog de inkomsten zouden zijn in het eerste jaar in het nieuwe stadion.
Feyenoord is vooralsnog de enige club in de eredivisie die qua begroting achteruit gaat. De Rotterdamse club moet komend seizoen Europees voetbal missen. Vorig seizoen verdiende Feyenoord in de UEFA Cup 250.000 euro. Maar ook Feyenoord verwacht uiteindelijk meer uit te kunnen geven dan vorig seizoen. Eind augustus, wanneer de transfermarkt is gesloten, zal de clubleiding een nieuwe begroting opmaken. Zo wordt de opbrengst (ruim 2,5 miljoen euro) van de transfer van aanvaller Romeo Castelen (naar Hamburger SV) in de exploitatie opgenomen.
Feyenoord kan ook meer geld uitgeven dankzij de hogere inkomsten uit de verkoop van seizoenkaarten. ,,Feyenoord rekende op 32.000 seizoenkaarthouders, maar inmiddels lopen we richting de 40.000,’’ legt financieel directeur Onno Jacobs uit.
Dit bericht kwam van daarna nogquote:Feyenoord verwacht de begroting die de club nu heeft eind augustus nog verhoogd te hebben. De Rotterdammers hebben een begroting die qua de andere Nederlandse clubs achteruit gaat.
De inkomsten van de transfer van Romeo Castelen naar HSV zullen dan ook niet naar eventuele versterkingen gaan maar die komt gewoon in de clubkas.
Feyenoord krijgt ook hogere inkomsten vanwege meer seizoenkaarten die verkocht zijn dit jaar. Daarom zal de begroting eind augustus hoger uitvallen dan gemiddeld het geval is bij Feyenoord.
Als het niet goed uitpakt dan is het de schuld van v. Marwijk (tenzij we veel geblesseerden hebben ofzo) en in dat geval kun nog steeds niet zeggen dat ze geen goed werk verricht hebben, want meer dan dit konden ze niet doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:56 schreef Happel het volgende:
Moet nog maar blijken of ze goed werk hebben verricht. De aankopen zijn perfect. Nu moet het nog goed uitpakken. Denk, dat als het niet goed uitpakt er toch wat problemen gaan komen omtrent financiën.
Dat voorlopig nog niet, maar ik hoop dat we een goede inhaalslag gemaakt hebben en we binnen enkele jaren weer op gelijke hoogte kunnen komen.quote:Je bericht zegt overigens weinig. Er staat namelijk dat de begroting waarschijnlijk hoger wordt. Hoe hoog is niet duidelijk, dus dat kan nog altijd lager zijn dan vorig jaar. Ga er niet vanuit dat we qua begroting op gelijke hoogte met ajax en psv komen.
Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Veel van die Nederlanders hebben een Surinaamse roots.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Valt me nu pas op dat van de 26 selectiespelers er maar 5 buitenlands zijn. 21 Nederlanders dus. En als je de Guzman meetelt zelfs 22.
Dat is toch goedquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Valt me nu pas op dat van de 26 selectiespelers er maar 5 buitenlands zijn. 21 Nederlanders dus. En als je de Guzman meetelt zelfs 22.
Moet je daar niet in het Real topic voor zijn, lutser.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:17 schreef J.Herrer het volgende:
Zijn er al foto's van Drenthe in het wit?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:17 schreef J.Herrer het volgende:
Zijn er al foto's van Drenthe in het wit?
Jullie hebben toch ook nog zo'n ander negertje best een goede speler.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Scouts dragen alternatieven aan. Ik niet.
Ben er overigens voor om jong talent binnen, zoals AZ, te halen. Dat hebben we, op Hagary na, niet binnen Feijenoord.
Wijnaldum en Wattamaleo bedoel je?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook nog zo'n ander negertje best een goede speler.
Eerst nog een nieuwe spits erbij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:53 schreef FrankyMcG het volgende:
De competitie kan wat mij betreft niet snel genoeg beginnen...
als het aan mij ligt ook een rechtsbackquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Eerst nog een nieuwe spits erbij.
Dat mag idd ook wel ja, die Lucius is een prima kerel maar kan echt niet meekomen in dit team.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als het aan mij ligt ook een rechtsback
haha jochie toch.quote:
Yakubu die ex jood ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:40 schreef Mooi_boy het volgende:
Volgens Schelvis is Yakubu van Vitesse in beeld bij Feyenoord. En Koevermans gaat alsnog naar Feyenoord.
Ook melde hij dat Timmer de eerste doelman word.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:21 schreef Elvislives het volgende:
[Jansen en Beukers zaten gisteren bij Vitesse op de tribune. Schelvis vermoedde dat het zou gaan om Yakubu.]
Dit staat op het Feijenoord forum. Lijkt me dus dat dit gaat om Pryor als opvolger van Drenthe en niet om Yakubu, daar hebben ze Gio voor gehaald lijkt me zo...
Feyenoord is ook op zoek naar een verdedigende middenvelder en dan komt Yakubu dus weer naar voren. Ik zie hem wel zitten ondanks zijn geschiedenis, goede bikkelaar die ook nog eens rechtsback of centrale verdediger kan spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Geniale ingeving in het vitessetopic:
[..]
Hij is een oersterke verdedigende middenvelder die z'n geweldige vorm van 2 jaar terug weer terug heeft, dan is het echt een blok waar niemand langskomt hoe lelijk het soms ook isquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Feyenoord is ook op zoek naar een verdedigende middenvelder en dan komt Yakubu dus weer naar voren. Ik zie hem wel zitten ondanks zijn geschiedenis, goede bikkelaar die ook nog eens rechtsback of centrale verdediger kan spelen.En dan kan v. Bronckhorst meer naar voren spelen.
ok Aadquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:41 schreef Elvislives het volgende:
Als jullie goed betalen mag het, dan zetten we Sansoni op die plek, en de 10 wedstrijden dat die weer es geschorst is kunnen Schaaf, Verhaegh en Sprockel op die plek.
Die mag van Aad al niet naar Amsterdam dus mag ie ook niet naar Feyenoord.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:42 schreef Elvislives het volgende:
Daar moeten jullie vanaf blijvenEn Pryor ook!
Nee man, Willem laat Feyenoord gewoon winnen. En al deed ie dat niet, dan winnen we nog wel met een nulletje of 2,3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |