Er wordt alleen niet gekeken naar 1 jaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef sjimz het volgende:
Nee hoor.
Feyenoord speelt geen Europees voetbal, Heerenveen wel.
Ja, ik haat eigenlijk alles aan die knulquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Over Drenthe hè, worden jullie ook niet kriegel van dat overdreven gepraat en taalgebruik van hem?
Wie is dat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Over Drenthe hè, worden jullie ook niet kriegel van dat overdreven gepraat en taalgebruik van hem?
Valt wel mee, jonge 'straat'voetballers die ineens netjes moet praten, dat gaat gewoon niet samen. Ik vind het bij hem minder erg dan bij Babel en Maduro.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt wel mee, jonge 'straat'voetballers die ineens netjes moet praten, dat gaat gewoon niet samen. Ik vind het bij hem minder erg dan bij Babel en Maduro.
volgende week effe een pilsie drinken als we elkaar tegen komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef Happel het volgende:
Inderdaad, snel vergeten die gast.
Castelen--contract voor nog 1 jaar--wil niet bijjtekenen---1+1=2.En wie heeft erop dit moment in Nederland nog echte ''wingers'' van formaat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:27 schreef DeVinger het volgende:
Met Castelen en Drenthe weg zijn jullie toch de basis wingers kwijtgeraakt.
Ik snap Drenthe wel, als Real komt is het errrrug lastig om te weigeren. Castelen begrijp ik niet.
Wat komt er nu nog allemaal bij?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:48 schreef DeVinger het volgende:
Ja ok het begin bij Castelen, als hij niet wil bijtekenen wordt het lastig.
Maar juist omdat hij zo uniek is had het een goudmijn kunnen zijn. Een jaar in een goed draaiend Feyenoord en hij had voor 10/15 weggekund.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:48 schreef DeVinger het volgende:
Maar juist omdat hij zo uniek is had het een goudmijn kunnen zijn. Een jaar in een goed draaiend Feyenoord en hij had voor 10/15 weggekund.
dat denk ik niet om eerlijk te zijn.. miss wordt ie wel heel goed bij hsv ik weet het niet, maar ik vond em helemaal niet zo goed om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:48 schreef DeVinger het volgende:
Tsja,voor dat die Babbel voor 17 mil naar LFC ging had ik ook hard gelachen,maar tegenwoordig weet je het echt niet meer.Hoe dan ook,feit is dat er naast Slory nng wel zo'n type bij moet.Vind ik.Snel,met een actie,en liefst ook een voorzet graagquote:
Heeft al getekend bij Levante.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef Seress het volgende:
http://www.footballtransferleague.co.uk/
Zie hier ook dat Albert Luque aan Feyenoord en Levante gelinked word.Ken hem niet goed genoeg eigenlijk.Weet alleen dat t nooit echt wat geworden is bij de Toons.
Ze noemen het gerucht ook op de website van Newcastle.
Toon Transfer Talk:
Zeker weten?quote:
quote:Levante's interest may not be welcome as reports from Spain suggest that they are proposing a loan move with a view to a permanent deal next summer, but only if the Magpies cover some of Luque's wages during the next 12 months.
quote:Levante have been linked with a move for the 29-year-old, but the proposal of a loan deal is not something that interests the Premiership outfit.
Wat had Feyenoord moeten doen dan, als een speler niet bij wil tekenen wordt het lastig, en het team is dit seizoen dusdanig sterker geworden dat het voor Castelen wel intressant zou zijn om bij te tekenen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef J.Herrer het volgende:
Castelen is echt wel goed hoor, waar vind je nog een rechtsbuiten die minimaal 10x scoort en ook nog voorzetten geeft?Als Feyenoord beter met hem was omgegaan hadden ze wel 10 miljoen kunnen vangen
Hou maar je koppie dicht knaap en ga je zusje pestenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Flashwin het volgende:
Kijk ze hier nou over Drenthe praten alsof het hun ex-gaylover die vreemdgegaan is!
Kunnen jullie mij wel lopen uitlachen, maar ik heb het over Castelen zelf. Nu ga je voor 3miljoen naar HSV. Zo bijzonder is die transfer nou ook weer niet om die stap te laten, zoals Drenthe Real natuurlijk nooit kan weigeren. Ik snap niet dat hij niet ff bijtekent voor 2/3 jaar en dit jaar gaat vlammen met Feyenoord. Tuurlijk de garantie heb je niet, maar het lijkt me sterk dat hij dit seizoen een kut seizoen zo draaien. Dan komen clubs als Valencia (jaar terug) vanzelf weer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Hou kan hij nou een goudmijn zijn met een contract voor een jaar? Aan het einde van z'n contract had hij gratis de deur uitgelopen.
Castelen wilde niet bijtekenen, dan houdt het op. Het is beter om nog wat geld te vangen voor een vervangbare speler als Castelen dan dat hij volgend jaar gratis de deur uit loopt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kunnen jullie mij wel lopen uitlachen, maar ik heb het over Castelen zelf. Nu ga je voor 3miljoen naar HSV. Zo bijzonder is die transfer nou ook weer niet om die stap te laten, zoals Drenthe Real natuurlijk nooit kan weigeren. Ik snap niet dat hij niet ff bijtekent voor 2/3 jaar en dit jaar gaat vlammen met Feyenoord. Tuurlijk de garantie heb je niet, maar het lijkt me sterk dat hij dit seizoen een kut seizoen zo draaien. Dan komen clubs als Valencia (jaar terug) vanzelf weer.
En over de kwaliteiten van Castelen, lijkt me geen twijfel toch? Het is geen Cristiano Ronaldo nee, maar een van de weinige wingers die Nederland nog heeft. Hij maakt per (goed) seizoen inderdaad 10 goals 10 assists. Daarom had hij dit jaar ook echt moeten blijven, zonde.
eensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:40 schreef Fetai het volgende:
[..]
Castelen wilde niet bijtekenen, dan houdt het op. Het is beter om nog wat geld te vangen voor een vervangbare speler als Castelen dan dat hij volgend jaar gratis de deur uit loopt.
Hij heet Koevermans en mag lekker in alkmaar blijven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Koef wanneer meld je jeDie moeten ze nu gewoon kopen en achterin er nog 1tje bij. En voor de linkshalf hebben we nog best wat mogelijkheden wellicht met iets minder diepgang maar okej
Koevermans gewoon halen, net zoals Alberto Luque. Een beetje breedte mag er wel in dit Feyenoord, als Makaay geblesseerd is houd je niks over voorin.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij heet Koevermans en mag lekker in alkmaar blijven.
Luque gaat gewoon terug naar Spanje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Koevermans gewoon halen, net zoals Alberto Luque. Een beetje breedte mag er wel in dit Feyenoord, als Makaay geblesseerd is houd je niks over voorin.
Ga je toch op losse kaarten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanmorgen geprobeerd een kaartje te kopen voor Fc Utrecht - Feyenoord, maar hij pakt mijn silvercard niet om één of andere reden terwijl de wedstrijd nog niet is uitverkocht volgens oa. teletekst en Feyenoord.nl![]()
Balen, had er graag heen gewild.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je toch op losse kaarten.
Koevermans moet overigens in Alkmaar blijven. Zal niks meer presteren, wanneer hij vertrekt bij AZ. En iedereen die hem Koef noemt is achterlijk.
Vraag me wel af welke signalen jou tot deze originele theorie hebben gebracht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
Koevermans moet overigens in Alkmaar blijven. Zal niks meer presteren, wanneer hij vertrekt bij AZ.
Zal ik hem De Koef noemen danquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Koevermans moet overigens in Alkmaar blijven. Zal niks meer presteren, wanneer hij vertrekt bij AZ. En iedereen die hem Koef noemt is achterlijk.
Koef kan idd beter ergens anders aan de slagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat precies?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Koevermans moet overigens in Alkmaar blijven. Zal niks meer presteren, wanneer hij vertrekt bij AZ.
Koevermans 102 doelpunten in 162 wedstrijden. Makaay 220 doelpunten in 443 wedstrijden. 2 Fysiek sterke spitsen zij aan zij voorin, dat beloofd veel goeds. Wanneer je daar geen voorstander van bent ben ik wel benieuwd wat je alternatief is. Toch niet weer een of andere vage buitenlander waarvan het nog maar de vraag is of die uberhaupt een balletje kan scoren, met KOEF haal je een garantie voor doelpunten binnen en weer een Nederlandse sprekende speler.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:43 schreef Happel het volgende:
Maar ook weer een (bijna) bejaarde speler. Koevermans is ook al 29 toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Koevermans 102 doelpunten in 162 wedstrijden. Makaay 220 doelpunten in 443 wedstrijden. 2 Fysiek sterke spitsen zij aan zij voorin, dat beloofd veel goeds. Wanneer je daar geen voorstander van bent ben ik wel benieuwd wat je alternatief is. Toch niet weer een of andere vage buitenlander waarvan het nog maar de vraag is of die uberhaupt een balletje kan scoren, met KOEF haal je een garantie voor doelpunten binnen en weer een Nederlandse sprekende speler.![]()
Scouts dragen alternatieven aan. Ik niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Koevermans 102 doelpunten in 162 wedstrijden. Makaay 220 doelpunten in 443 wedstrijden. 2 Fysiek sterke spitsen zij aan zij voorin, dat beloofd veel goeds. Wanneer je daar geen voorstander van bent ben ik wel benieuwd wat je alternatief is. Toch niet weer een of andere vage buitenlander waarvan het nog maar de vraag is of die uberhaupt een balletje kan scoren, met KOEF haal je een garantie voor doelpunten binnen en weer een Nederlandse sprekende speler.![]()
Echt, hoe kan je dat nou weten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Scouts dragen alternatieven aan. Ik niet.
Koevermans presteerde onder van Gaal en Adriaanse. Twee trainers die allebei weten wat ze doen en het team goed op elkaar afstemmen. Gaat onder andere trainers niet lukken. Hij zal zijn doelpuntjes meepikken maar niet floreren, zoals hij bij AZ deed.
Noem mij een speler die bij AZ vertrok en wel boven zijn kunnen heeft gepresteerd na zijn periode daar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:48 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Echt, hoe kan je dat nou weten?Het is niet dat hij na Adriaanse en Van Gaal al wat heeft kunnen laten zien. Waar baseer je het nou op? En een team op elkaar afstemmen kunnen er echt wel meer dan alleen Adriaanse en Van Gaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |