Dat mag idd ook wel ja, die Lucius is een prima kerel maar kan echt niet meekomen in dit team.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als het aan mij ligt ook een rechtsback
haha jochie toch.quote:
Yakubu die ex jood ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:40 schreef Mooi_boy het volgende:
Volgens Schelvis is Yakubu van Vitesse in beeld bij Feyenoord. En Koevermans gaat alsnog naar Feyenoord.
Ook melde hij dat Timmer de eerste doelman word.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:21 schreef Elvislives het volgende:
[Jansen en Beukers zaten gisteren bij Vitesse op de tribune. Schelvis vermoedde dat het zou gaan om Yakubu.]
Dit staat op het Feijenoord forum. Lijkt me dus dat dit gaat om Pryor als opvolger van Drenthe en niet om Yakubu, daar hebben ze Gio voor gehaald lijkt me zo...
Feyenoord is ook op zoek naar een verdedigende middenvelder en dan komt Yakubu dus weer naar voren. Ik zie hem wel zitten ondanks zijn geschiedenis, goede bikkelaar die ook nog eens rechtsback of centrale verdediger kan spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Geniale ingeving in het vitessetopic:
[..]
Hij is een oersterke verdedigende middenvelder die z'n geweldige vorm van 2 jaar terug weer terug heeft, dan is het echt een blok waar niemand langskomt hoe lelijk het soms ook isquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Feyenoord is ook op zoek naar een verdedigende middenvelder en dan komt Yakubu dus weer naar voren. Ik zie hem wel zitten ondanks zijn geschiedenis, goede bikkelaar die ook nog eens rechtsback of centrale verdediger kan spelen.En dan kan v. Bronckhorst meer naar voren spelen.
ok Aadquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:41 schreef Elvislives het volgende:
Als jullie goed betalen mag het, dan zetten we Sansoni op die plek, en de 10 wedstrijden dat die weer es geschorst is kunnen Schaaf, Verhaegh en Sprockel op die plek.
Die mag van Aad al niet naar Amsterdam dus mag ie ook niet naar Feyenoord.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:42 schreef Elvislives het volgende:
Daar moeten jullie vanaf blijvenEn Pryor ook!
Nee man, Willem laat Feyenoord gewoon winnen. En al deed ie dat niet, dan winnen we nog wel met een nulletje of 2,3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |