quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Dark het volgende:
Palma heeft een brief geschreven of alle bewoners aub hun rotzooi op willen ruimen. Glazen, bordjes met etensresten, hondeneten, etc. Het stikt binnen van de vliegen en Palma vindt dat vies.
Deze boodschap van Palma is speciaal voor de mensen die 0 comma 0 doen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef Dark het volgende:
09:09 - Stilte voor de storm
Dat de weersvooruitzichten wat minder zijn vandaag, hoeft nog niet te betekenen dat je bij de pakken neer moet gaan zitten. Sterker nog; maak er een feestdag van! En dat is precies wat de Miljonairs vandaag gaan doen. Aan het eind van de middag hebben zij een barbecue-feestje bij het zwembad, waar de alcohol weer rijkelijk zal vloeien. Dat het vanavond een dolle boel gaat worden, is één ding dat zeker is!
Bron: 10
Wat zal Brian een plezier hebben vanmiddag, kan hij lekker met argusogen zijn vriendinnetje in de gaten houden![]()
Ok, uitgezonderd Nadia dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:15 schreef Desii het volgende:
Toch zou ik er niet aan moeten denken, om zo lang op gesloten te zitten als bv. een Brian, Huub, Amanda en een Japie.
Ik heb besloten om ze vandaag allemaal toppertjes te vinden.... (of ze moeten het wel heeel bont maken)
Nou speciaal voor jou....Momenteel vind ik iedereen klaar voor het gekkenhuis...maar dat vond ik een maand geleden ook al...dat vond ik eigenlijk al sinds 6 maanden...dus jah kort samengevat ben wel pro hubio..maar hij haalt ook enorm domme en achterlijke dingen uit..maar ik blijf erbij...vind hem het spel beter spelen dan de rest....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk het alweer, iedereen wordt afgekraakt behalve non-stop-rocker Huub, die voor de saaiste beelden heeft gezorgd vanmorgen.
Ik probeer het later nog wel een keer, misschien zijn er dan andere COS-sers aanwezig.
Die vergeet volgens eigen zeggen toch steeds dat ze in DGK kooi zit, dus daar hoef je geen respect voor te hebben.quote:
Ze durft Amanda en Nadia niet erop aan te spreken, terwijl ze Huub en Lieke altijd gelijk de volle laag geeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Dark het volgende:
Palma heeft een brief geschreven of alle bewoners aub hun rotzooi op willen ruimen. Glazen, bordjes met etensresten, hondeneten, etc. Het stikt binnen van de vliegen en Palma vindt dat vies.
oke .ff een edit: Nada en Nix niet, die zitten er nog niet lang genoeg in en daar kijk ik toch nooit naarquote:
Het ontbreekt er nog maar aan dat ze ook zelf hun bed op moeten maken en zelf maar voor hun ontbijt moeten gaan zorgen. Ik zeg: tijd voor een andere hh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Dark het volgende:
ik weet niets van vunzige uitspraken, maar eh, dat wil ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die vergeet volgens eigen zeggen toch steeds dat ze in DGK kooi zit, dus daar hoef je geen respect voor te hebben.Dat ze de camera's al niet meer in de gaten heeft moeten we al weken horen.
Maar gisteren was ze ook d'r audio al vergeten, toen ze weer de nodige vunzige uitspraken deed. En trots dat ze daar op was, iedereen moest het horen.
![]()
![]()
Belachelijk. Durft ze Amanda ook niet te wijzen op haar ontaarde moedergedrag tov haar hondjes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:26 schreef farceman het volgende:
Ze durft Amanda en Nadia niet erop aan te spreken, terwijl ze Huub en Lieke altijd gelijk de volle laag geeft.
Zou best kunnen, al de tweede dag dat het vrij rustig is als ik de streamers mag geloven. En ik geloof er niet van als we dat aan haar stembanden te danken hebben anders had ze vorige week niet zo lopen te schreeuwen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:33 schreef Desii het volgende:
Misschien is er besloten om Palma wat normaler te laten reageren, ivm de sorres in de huishouding van vorige week.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:37 schreef riri het volgende:
Bij alles wat ze doet let ze op of de andere bewoners het zien of de shotjes door de camera gepakt worden
zou jij je voetnoten even kunnen vertalen voor het gemakquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:54 schreef Marrije het volgende:
Hou es op met die stomme streamwissels de hele tijd.
Krijgen Bwian en Mannie net weer een woordenwisseling, switch!![]()
geen ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
zou jij je voetnoten even kunnen vertalen voor het gemak![]()
![]()
door de redactie zijn er 23 dames onder de aandacht gebracht bij Bwian en Mannie, uiteindelijk moeten er 10 worden geselecteerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:04 schreef Copycat het volgende:
Zijn er veel aanmeldingen voor die bikini contest?
Ho ho ik heb mij niet voor niets opgegevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:11 schreef Desii het volgende:
Van mij mogen Japie&Huub de contest verstieren en in het 100 laten lopen![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:08 schreef Marrije het volgende:
door de redactie zijn er 23 dames onder de aandacht gebracht bij Bwian en Mannie, uiteindelijk moeten er 10 worden geselecteerd
Waarom denk je dat die beesten zo graag bij Lieke en Jaap zitten....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:15 schreef wolferl het volgende:
Geeft Amanda die hondjes uberhaupt wel aandacht?
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
Is inmiddels ook al bekend wanneer deze vast en zeker zinderende contest wordt gehouden?
Wat een ander kapsel en het ontbreken van make-up en een upper lip wax al niet doet voor een mensquote:
Vervolgens lijkt het Brian een goed idee haar te selecteren..want hij vindt d'r wel mooi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Dark het volgende:
Amanda en Brian hebben een meisje ontdekt van de bikinicontest, die sprekend lijkt op de ex van Brian. Amanda weet zeker dat het de ex van Brian is, Brian denkt van niet.
Ze mogen het er niet meer over hebben.
Dennis kent haar, ze staat ook op zijn hyves, Dennis kent ook haar achternaam, ze komt uit Eindhoven of zo en Dennis vindt haar de mooiste vrouw die hij ooit gezien heeft
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Vervolgens lijkt het Brian een goed idee haar te selecteren..want hij vindt d'r wel mooi.
Amanda wil het er even niet meer over hebben.![]()
Nee joh. Ze moeten ook wel wat te melden hebben. Antwoord kunnen geven op de vraag hoe ze de wereld zouden verbeteren, bijvoorbeeld. Heel essentieel bij een bikini contest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Anderkeertje het volgende:
Hoe relevant is de vraag wat doe je voor werk voor een bikini-contest? gaat toch echt alleen om uiterlijk?
Natuurlijk is dat niet relevant, maar ze willen het er even bij kunnen zetten zodat het al dan niet stigmatiserend kan werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Anderkeertje het volgende:
Hoe relevant is de vraag wat doe je voor werk voor een bikini-contest? gaat toch echt alleen om uiterlijk?
Wat is er aan de hand??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef wolferl het volgende:
Lieke je bent een zeiksnol, je word boos om elk dingetje wat van Huub afkomt.
huub mag niks meer, ze wil em net zo aanlijnen als die hondjes. lieke wil de baas zijn in de relatiequote:
Heb je het draaiboek voor vandaag nog niet gelezen.quote:
en mag van Lieke de hondjes niet in de paardenbak zetten om Amanda over de zeik te krijgen want dat was toch niks. Vraag ik me toch werkelijk af waarom Lieke dat ene hondje persé wilde volkussen met lippestiftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef Varen het volgende:
Lieke geeft gewoon toe dat ze af en toe irritant en vervelend is, Huubje is sjacherijnig en verveelt zich.
straks zit ze weer braaf naar hem te luisterenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:48 schreef Clank het volgende:
Zo Amanda gaat nu wel flink tekeer tegen Brian!
als hij het dan maar wel zweertquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Oh... Dennis heeft ook weer wat tekst. Hij weet het gelukkig allemaal zeker.. ik denk wel zo'n 100%.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:52 schreef Varen het volgende:
Brian is helemaal klaar met die kutbikinicontest.
Het is een idee van de broer van Brian en nu doet Amanda of het haar contest is.
Het gaat over het mooiste meisje en die wil Amanda er niet in. Het is een fotomodel
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef Leandra het volgende:
Amanda wil het meisje wat op de ex van Brian lijkt "door alle commotie" sowieso niet uitnodigen...
Brian: het is geverifieerd, het is niet de ex van Brian... klaar.
Dennis: Amanda is gewoon jaloers.
sneaky????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian doet waar hij goed in is:afluisteren.
Link? van foto?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef Varen het volgende:
Haar foto staat op de hyves van Dennis
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef Anderkeertje het volgende:
Brian heeft Nadia trouwens wel goed door.
Te grappig deze cap...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:59 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian doet waar hij goed in is:afluisteren.
Dit is dus de Tamara die Dennis op z'n hyves heeft en die hij de mooiste vrouw vindt die hij ooit gezien heeft... en waarvan haar ogen op de foto al licht zijn maar in het echt regelrecht door je heen kijken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:01 schreef Spartel het volgende:
Hyves tamara
http://pussycat040.hyves.nl/
?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef Leandra het volgende:
Brian: Ga je luisteren naar wat ik zeg?? Mannie, ga je je schjmoel houden of niet?!
die is hetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is dus de Tamara die Dennis op z'n hyves heeft en die hij de mooiste vrouw vindt die hij ooit gezien heeft... en waarvan haar ogen op de foto al licht zijn maar in het echt regelrecht door je heen kijken?
[afbeelding]
en ze lijkt ergens wel op Brians ex tamara. Moet haar haast wel zijn. Mooi meisje, snap wel waarom Brian zich er zo druk over maakt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef Spartel het volgende:
[afbeelding]
Weet het niet zeker hoor mr dit is een tamara uit zijn hyves uit eindhoven..
ze speelt t zelfde spelletje als bij stemmingen, haar manier en anders niet, klaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef mahe het volgende:
adel krijgt dus weer haar zin
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef schatje het volgende:
Of de Febo moet haar laten komen. Dan doen ze maar alsof er een meisje heeft afgebeld en zij ervoor in de plaats is gekomen.
Brian heeft ook gewoon gelijk in deze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
de manier waarop Brian met Amanda praat, had mij al een exit opleveren.
Amanda is ook flauw, omdat ze dachten dat het de tamara was, mag ze niet meer meedoen.
Voor een groot percentage Amsterdammers is dit standaard taalgebruik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef farceman het volgende:
Houd je fokking sjmoel met je kutkop!
En Amanda pikt dit gewoon.......
Dan moet ze niet zo'n contest organiseren. Want dan delft ze altijd het onderspit. Kinderachtige, jaloerse houding.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:11 schreef mahe het volgende:
ik snap adel ook wel , plaats eens een foto van haar blokhoofd naast die van Tamara
Ja, maar dan nog kutkop en rotsmel is niet nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Brian heeft ook gewoon gelijk in deze.
A: ik ben er gewoon klaar mee.....x1000
B:kan je luisteren?
a:ja, ik kan luisteren
B:kan je luisteren?
maar de waarheid mag je toch zeggen, zelfs brainlessquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog kutkop en rotsmel is niet nodig.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef Leandra het volgende:
Brian: Het botst klapt tegen mijn principes dat een ander nu de dupe is van onze shit.
Zo te lezen maakt het Amanda niet zo veel uit dat hij dat tegen haar zegt, ze maakt zich er drukker om dat die "Tamara" in de kooi komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef blomst het volgende:
[..]
abn is niet iets dat Brian onder de knie heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef blomst het volgende:
[..]
zeker wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo te lezen maakt het Amanda niet zo veel uit dat hij dat tegen haar zegt, ze maakt zich er drukker om dat die "Tamara" in de kooi komt.
Amanda weerde hem af. Als ze nu maar niet bang voor hem gaat worden en alsnog toegeeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef farceman het volgende:
Brian wilde Amanda aan haar haren trekken!
dat meen je nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
abn is niet iets dat Brian onder de knie heeft![]()
hehehe, hoe snieky... je zou daar zo gaan werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef schatje het volgende:
Of de Febo moet haar laten komen. Dan doen ze maar alsof er een meisje heeft afgebeld en zij ervoor in de plaats is gekomen.
en Brian die al gek is op een fotoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef blomst het volgende:
Wel lachen dat Amand jaloers is op een foto, of ze is er nog van overtuigd dat het tamara zelf is.
100%quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
Volgens mij komt er nog wel eens een ruzie tussen hun beide, waar Brian zijn handjes niet thuis kan houden.
Als het een lelijke graftak was geweest, was er voor haar geen plaats in de contest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef Vandaag... het volgende:
als het een lelijke graftak was geweest zou hij er niet zo over door emmeren
Control freaks als Brian en Huupje blijven per definitie dooremmeren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en Brian die al gek is op een foto![]()
als het een lelijke graftak was geweest zou hij er niet zo over door emmeren
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en Brian Amanda die al gek jaloers is op een foto![]()
als het een lelijke graftak was geweest zou hij zij er niet zo over door emmeren
Dacht dat ik het verkeerd verstond...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef Leandra het volgende:
Amanda: je doet net alsof het om kankerbestrijding gaat ofzo...
Wat heeft Huub nou met deze discussie te maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Control freaks als Brian en Huupje blijven per definitie dooremmeren.![]()
het gaat om het principequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het een lelijke graftak was geweest, was er voor haar geen plaats in de contest.
die snap ik dan weer nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef Leandra het volgende:
Amanda: je doet net alsof het om kankerbestrijding gaat ofzo...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:22 schreef riri het volgende:
dit stel is zo onvoorstelbaar
die agressie bij brian
dat egoisme bij amanda
gedoemd tot mislukken
Huppeltje is net zo'n control freak als Brian, doordammen tot en met.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat heeft Huub nou met deze discussie te maken.
Je bent net zo erg als Denniks, ook al zo jaloers op Huub?
ik heb toch het idee dat huub een grietje heeft die het door drammen uitgevonden heeft er zal wel iets op hem uitstralenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is net zo'n control freak als Brian, doordammen tot en met.![]()
![]()
Van Ballekleutertje zou bij mij nog geen baantje krijgen in de postkamer....![]()
Lieke is door de Febo gevraagd de kooi in te gaan om als Nanny de totaal afgebrande dwergmarmot overeind te houden. Dat kost veel tijd, ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef mahe het volgende:
[..]
ik heb toch het idee dat huub een grietje heeft die het door drammen uitgevonden heeft er zal wel iets op hem uitstralen![]()
19?????????????????????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:28 schreef riri het volgende:
een meisje van 19 met nu al zo ontevreden blik...en in alles is het ikke ikke ikke
ufff, dat ziet er niet fraai uit. ze heeft de kop van een vent!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:01 schreef Spartel het volgende:
Hyves tamara
http://pussycat040.hyves.nl/
?
FdW kan niet meer posten zonder het woordje Huub, kan hij ws niets aan doen is het HOS virusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat heeft Huub nou met deze discussie te maken.
Je bent net zo erg als Denniks, ook al zo jaloers op Huub?
dat werkt dan averechts met dat gezeik van derquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is door de Febo gevraagd de kooi in te gaan om als Nanny de totaal afgebrande dwergmarmot overeind te houden. Dat kost veel tijd, ja.![]()
had je iets anders verwacht?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:29 schreef wolferl het volgende:
Denniks zou het toch voor Brian opnemen.
Nu lult ie weer met Amanda en Nadia mee.
Ze is dan ook stront en stront verwend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:29 schreef schatje het volgende:
Toch erg dat Amanda elke keer haar zin krijgt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:34 schreef farscapevr6 het volgende:
stream 1 en 2 is het geluid veel harder dan stream 3 en 4 , meer mensen problemen mee?
Foutje, ik neem dat dwergje al lang niet meer serieus en gebruik andere aanduidingen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
FdW kan niet meer posten zonder het woordje Huub, kan hij ws niets aan doen is het HOS virus
Idd, als ze haar zin niet krijgt gaat ze wel zo lang zitten mokken en zieken totdat ze haar zin wel heeft of het niet meer doorgaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze is dan ook stront en stront verwend.
Toch mag je Huubje wel dankbaar zijn.... als hij niet verliefd op de lieftalige schoonmaakster geworden was, had ze niet in de villa gekomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Foutje, ik neem dat dwergje al lang niet meer serieus en gebruik andere aanduidingen.
Het zijn de libelles, boeketjes, Party's etc. hier die doofblind zijn en over H..b schrijven als ware hij een vent met inhoud.![]()
![]()
![]()
hij heeft een goed plan voor morgen zeker wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Varen het volgende:
Dennis helpt Brian heeeel subtiel. 100%.
Dat is sedert 23 september 2006 zo .........quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:34 schreef farscapevr6 het volgende:
stream 1 en 2 is het geluid veel harder dan stream 3 en 4 , meer mensen problemen mee?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Toch mag je Huubje wel dankbaar zijn.... als hij niet verliefd op de lieftalige schoonmaakster geworden was, had ze niet in de villa gekomen.
En nu kan je eindeloos van der genieten![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Foutje, ik neem dat dwergje al lang niet meer serieus en gebruik andere aanduidingen.
Het zijn de libelles, boeketjes, Party's etc. hier die doofblind zijn en over H..b schrijven als ware hij een vent met inhoud.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor een groot percentage Amsterdammers is dit standaard taalgebruik.
nou ja lieftalligquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Toch mag je Huubje wel dankbaar zijn.... als hij niet verliefd op de lieftalige schoonmaakster geworden was, had ze niet in de villa gekomen.
Prachtig.quote:Amanda heeft besloten, het meisje mag niet komen, ze gaat haar bellen zegt ze om het uit te leggen, ze gaat sowieso iedereen bellen, want dat is netjes. Brian begrijpt er helemaal niks van......... hij is bijna wanhopig, maar hij stopt niet met de bikinicontest. Brian: "Nu komt de ware aap naar boven". Volgens hem is Amanda gewoon jaloers.
Lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
FdW kan niet meer posten zonder het woordje Huub, kan hij ws niets aan doen is het HOS virus
Foutje. Zoals ik jou persoonlijk eerder heb verteld waardeer ik Lieke als mens, de enige voor wie ik respect heb in dat hok. Dat heeft niets te maken met het door jou geinsemineerde ''genieten''quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Yeah right , die sukkel durft gewoon geen kant te kiezen , zo'n laf ventje is het.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Varen het volgende:
Dennis begrijpt Amanda en Brian allebei
mooi sprongetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Jammer, want FdW kan ik niet meer serieus nemen.
Amanda kan wel goed haar standpunten vast houden, dat is wel weer een sterke kant van haar.
weet ik tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Foutje. Zoals ik jou persoonlijk eerder heb verteld waardeer ik Lieke als mens, de enige voor wie ik respect heb in dat hok. Dat heeft niets te maken met het door jou geinsemineerde ''genieten''![]()
![]()
zonder dat ze het zelf weetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Varen het volgende:
Amanda: Tamara heeft weer even haar momentje gehad.
Denk niet dat Brian dit taalgebruik in de Sjoel heeft geleerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shmuel ( ook uitgesproken als Sjmoel) : komt ( uit het Hebreeuws) van
Samuel (ook wel Samuël)
Hij was een profeet uit de tijd van koning Saul. Tevens was hij een tijdlang richter van de Israëlieten en bovendien priester.
Hij zalfde namens God Saul en later David tot koning.
Samuel wordt geacht een deel van het eerste naar hem genoemde boek 1 Samuel uit het Oude Testament te hebben geschreven.
Zijn Hebreeuwse naam luidt Sjemoe'eel en maakt in de Tenach deel uit van het Tenachdeel Profeten (Neviiem).
Als voornaam komt het meestal voor in de verkorte vorm Sam.
Tongetje terug in je mond en lekker in de zandbak gaan spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Jammer, want FdW kan ik niet meer serieus nemen.
Amanda kan wel goed haar standpunten vast houden, dat is wel weer een sterke kant van haar.
veel plezier daar FdWquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Tongetje terug in je mond en lekker in de zandbak gaan spelen.![]()
Het is heel onrechtvaardig om haar niet te laten komen.... aldus onze barmhartige Brianquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef Darklight het volgende:
Waarom wil Brain perse dat die meid komt?
Zoals gewoonlijk.. hij kan het zelf niet oplossen dus moet een ander het weer voor hem doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef Desii het volgende:
Brian spant nu Nix en Nada voor zijn karretje.
Hun moeten Amanda gaan ompraten om toch Tamara te laten komen
Eigenlijk snap ik dat ook niet zo. Als Brian aan het spel denkt, zal het meisje hem een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef Darklight het volgende:
Waarom wil Brain perse dat die meid komt?
en heel erg op de ex van Brian... Tamara lijkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap er geen ene fuck van? Amanda wil dus niet dat dat meisje komt OMDAT ze Tamara heet?
Maar ze is het niet.. Dus het gaat om die naam..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:50 schreef Desii het volgende:
[..]
en heel erg op de ex van Brian... Tamara lijkt.
Blijkbaar hebben ze zelf nog enigszins in de gaten dat ze zelf geen relativeringsvermogen hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:51 schreef Varen het volgende:
Het valt mij ook op: Als Brian en Amanda samen ruzie hebben, halen ze er altijd mensen bij, om er over te praten.
je zal het wel denkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef Desii het volgende:
Zit Amanda al weer te drinken????
siroop dacht ik hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef Desii het volgende:
Zit Amanda al weer te drinken????
Gaat gewoon om haar standpunt, Amanda is het gewend dat iedereen haar zin geeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:50 schreef mootie het volgende:
Dat meisje is Tamara niet, dus waar lult Amanda over![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:54 schreef Desii het volgende:
Zou wel lachen zijn als vandaag de Party daar in de bus valt, waarin het interview van Brian staat.... nog meer heibel in de tent ........... mooooiiii
welk interview?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:54 schreef Desii het volgende:
Zou wel lachen zijn als vandaag de Party daar in de bus valt, waarin het interview van Brian staat.... nog meer heibel in de tent ........... mooooiiii
Amanda met dat tukkertje zou ook een mooi stel zijn. Terror verzekerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gaat gewoon om haar standpunt, Amanda is het gewend dat iedereen haar zin geeft.![]()
Onzekerheid, spanning, stressquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef mootie het volgende:
Jut en Jul doen aan simultaan haarplukken.
Daarom wordt Nadia voor Brian een probleemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nadia vuile stookster.
Blijkbaar is die Party en de vorige (gesprek met Lieke) weggehouden uit de villa. Lieke las het gesprek met Brian gisteren bij de oogarts. Ze heeft Huub globaal verteld wat er staat. Ondermeer dat Brian nog steeds gevoelens heeft voor Tamara.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:54 schreef Desii het volgende:
Puur omdat Amanda als een klein kind zit te pruilen omdat er een mooie meid moet worden uitgenodigd voor de contest? Een mooie meid die toevallig Tamara heet en op Brian's Tamara lijkt? Nonsens. De hele wereld is gevuld met mooiere meiden dan jij, dus get over it, Amanda.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef Darklight het volgende:
Laat die meid thuis, nodig een andere uit
De vraag is nog maar hoe mooi die Tamara is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Puur omdat Amanda als een klein kind zit te pruilen omdat er een mooie meid moet worden uitgenodigd voor de contest? Een mooie meid die toevallig Tamara heet en op Brian's Tamara lijkt? Nonsens. De hele wereld is gevuld met mooiere meiden dan jij, dus get over it, Amanda.
Het mooie is gewoon dat Amanda principieel haar daar NIET wil hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Puur omdat Amanda als een klein kind zit te pruilen omdat er een mooie meid moet worden uitgenodigd voor de contest? Een mooie meid die toevallig Tamara heet en op Brian's Tamara lijkt? Nonsens. De hele wereld is gevuld met mooiere meiden dan jij, dus get over it, Amanda.
Amanda kreeg buiten de Kooi altijd haar zin, nooit heeft ze tegenspraak gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Tamara staan heel veel foto's er op.. Ze is sowieso mooi slank, heeft een mooi gezicht.. Kan bijna niet meer fout gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef FdW het volgende:
[..]
De vraag is nog maar hoe mooi die Tamara is.
Van Nadia hebben we een glamourfoto gezien die ook iets moois deed vermoeden.
Klopt. Maar de foto's die ik van deze vrouw op Hyves heb gezien, doet vermoeden dat ze qua gezicht en lijf Nadia en Amanda ver achter zich laat. En dat kunnen beide dames natuurlijk absoluut niet hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef FdW het volgende:
De vraag is nog maar hoe mooi die Tamara is.
Van Nadia hebben we een glamourfoto gezien die ook iets moois deed vermoeden.
het ging toch niet om tamara zei ze netquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef Meganog het volgende:
Amanda zegt dat hij er niets over te zeggen heeft omdat hij Tamara niet kent...
Volgens mij is dat ook de grote angst die Amanda heeft.. Ze ziet zelf ook gewoon in dat 'de echte Tamara' stukken slimmer, mooier en aardiger is dan Amanda is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar de foto's die ik van deze vrouw op Hyves heb gezien, doet vermoeden dat ze qua gezicht en lijf Nadia en Amanda ver achter zich laat. En dat kunnen beide dames natuurlijk absoluut niet hebben.
If you can't take the heat, stay out of the kitchen.
De redactie doet er volgens mij dan ook zeer slim aan om deze dame toch uit te nodigen.
Brian en Amanda slepen Dennis en Nadia altijd mee in hun persoonlijke sores, ze hebben altijd bevestiging van anderen nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef neehe het volgende:
Waar bemoeit die Dennix zich mee, heeft nu een discussie met Naad, die er ook niets mee te maken heeft.
Ik zie een krul op haar voorhoofd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef riri het volgende:
waar bemoeit die nadia zich voortdurend mee....
Een heel ander meisje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef STAP01 het volgende:
Is het nu wel of niet DE Tamara die Huub en Lieke destijds hebben uitgenodigd????
Was het niet op verzoek van Brian om Amanda over te halen haar toch te laten komen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef neehe het volgende:
Waar bemoeit die Dennix zich mee, heeft nu een discussie met Naad, die er ook niets mee te maken heeft.
Niet dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef STAP01 het volgende:
Is het nu wel of niet DE Tamara die Huub en Lieke destijds hebben uitgenodigd????
Nee het is een vriendin van Dennis, dus vind het sowieso raar als dat meisje zou mogen komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef STAP01 het volgende:
Nah, ze staat in zn Hyves en hij heeft haar ooit een paar keer gezien, het is zeker geen vriendin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee het is een vriendin van Dennis, dus vind het sowieso raar als dat meisje zou mogen komen
Brian ook, het was het idee van zijn broerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff ze doen dit samen , maar Amanda denkt dat ze meer rechten heeft.
Geen idee, maar ik zou zeggen : Dennix bemoei je er niet mee, ga eens wat nuttigs doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het niet op verzoek van Brian om Amanda over te halen haar toch te laten komen?
Waar doen ze dan zo moeilijk over geeeeeeeeeeeeeez!quote:
Ik ook niet, maar ik was aan het bijlezen en kwam deze post tegen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou zeggen : Dennix bemoei je er niet mee, ga eens wat nuttigs doen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef Desii het volgende:
Brian spant nu Nix en Nada voor zijn karretje.
Hun moeten Amanda gaan ompraten om toch Tamara te laten komen
Omdat door alle commotie van vanmorgen ze gewoon geen zin meer heeft in het hele meisje.. Ze wil een goed gevoel hebben bij de hele organisatie en dit voorval legt een smet op de hele contest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waar doen ze dan zo moeilijk over geeeeeeeeeeeeeez!
Tarot kaartje leggen helpt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Omdat door alle commotie van vanmorgen ze gewoon geen zin meer heeft in het hele meisje.. Ze wil een goed gevoel hebben bij de hele organisatie en dit voorval legt een smet op de hele contest.
Waar het eigenlijk om gaat is dat Amanda haar zin wil doordrijven en dat ze vindt dat Brian geen rekening met haar houdt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waar doen ze dan zo moeilijk over geeeeeeeeeeeeeez!
Nee, HEUS NIET... 100%, ik zweer het je!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef yellowfirst het volgende:
En als Tamara nu gewoon Truus blijkt te heten, mag ze dan wel komen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef STAP01 het volgende:
Misschien wil dat meisje wel 6 weken in de Kooi logeren.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |