quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Foutje, ik neem dat dwergje al lang niet meer serieus en gebruik andere aanduidingen.
Het zijn de libelles, boeketjes, Party's etc. hier die doofblind zijn en over H..b schrijven als ware hij een vent met inhoud.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor een groot percentage Amsterdammers is dit standaard taalgebruik.
nou ja lieftalligquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Toch mag je Huubje wel dankbaar zijn.... als hij niet verliefd op de lieftalige schoonmaakster geworden was, had ze niet in de villa gekomen.
En nu kan je eindeloos van der genieten![]()
Prachtig.quote:Amanda heeft besloten, het meisje mag niet komen, ze gaat haar bellen zegt ze om het uit te leggen, ze gaat sowieso iedereen bellen, want dat is netjes. Brian begrijpt er helemaal niks van......... hij is bijna wanhopig, maar hij stopt niet met de bikinicontest. Brian: "Nu komt de ware aap naar boven". Volgens hem is Amanda gewoon jaloers.
Lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
FdW kan niet meer posten zonder het woordje Huub, kan hij ws niets aan doen is het HOS virus
Foutje. Zoals ik jou persoonlijk eerder heb verteld waardeer ik Lieke als mens, de enige voor wie ik respect heb in dat hok. Dat heeft niets te maken met het door jou geinsemineerde ''genieten''quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Toch mag je Huubje wel dankbaar zijn.... als hij niet verliefd op de lieftalige schoonmaakster geworden was, had ze niet in de villa gekomen.
En nu kan je eindeloos van der genieten![]()
Yeah right , die sukkel durft gewoon geen kant te kiezen , zo'n laf ventje is het.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Varen het volgende:
Dennis begrijpt Amanda en Brian allebei
mooi sprongetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Jammer, want FdW kan ik niet meer serieus nemen.
Amanda kan wel goed haar standpunten vast houden, dat is wel weer een sterke kant van haar.
weet ik tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Foutje. Zoals ik jou persoonlijk eerder heb verteld waardeer ik Lieke als mens, de enige voor wie ik respect heb in dat hok. Dat heeft niets te maken met het door jou geinsemineerde ''genieten''![]()
![]()
zonder dat ze het zelf weetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Varen het volgende:
Amanda: Tamara heeft weer even haar momentje gehad.
Denk niet dat Brian dit taalgebruik in de Sjoel heeft geleerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shmuel ( ook uitgesproken als Sjmoel) : komt ( uit het Hebreeuws) van
Samuel (ook wel Samuël)
Hij was een profeet uit de tijd van koning Saul. Tevens was hij een tijdlang richter van de Israëlieten en bovendien priester.
Hij zalfde namens God Saul en later David tot koning.
Samuel wordt geacht een deel van het eerste naar hem genoemde boek 1 Samuel uit het Oude Testament te hebben geschreven.
Zijn Hebreeuwse naam luidt Sjemoe'eel en maakt in de Tenach deel uit van het Tenachdeel Profeten (Neviiem).
Als voornaam komt het meestal voor in de verkorte vorm Sam.
Tongetje terug in je mond en lekker in de zandbak gaan spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Jammer, want FdW kan ik niet meer serieus nemen.
Amanda kan wel goed haar standpunten vast houden, dat is wel weer een sterke kant van haar.
veel plezier daar FdWquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Tongetje terug in je mond en lekker in de zandbak gaan spelen.![]()
Het is heel onrechtvaardig om haar niet te laten komen.... aldus onze barmhartige Brianquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef Darklight het volgende:
Waarom wil Brain perse dat die meid komt?
Zoals gewoonlijk.. hij kan het zelf niet oplossen dus moet een ander het weer voor hem doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef Desii het volgende:
Brian spant nu Nix en Nada voor zijn karretje.
Hun moeten Amanda gaan ompraten om toch Tamara te laten komen
Eigenlijk snap ik dat ook niet zo. Als Brian aan het spel denkt, zal het meisje hem een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef Darklight het volgende:
Waarom wil Brain perse dat die meid komt?
en heel erg op de ex van Brian... Tamara lijkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap er geen ene fuck van? Amanda wil dus niet dat dat meisje komt OMDAT ze Tamara heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |