quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef Leandra het volgende:
Brian: Ga je luisteren naar wat ik zeg?? Mannie, ga je je schjmoel houden of niet?!
die is hetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is dus de Tamara die Dennis op z'n hyves heeft en die hij de mooiste vrouw vindt die hij ooit gezien heeft... en waarvan haar ogen op de foto al licht zijn maar in het echt regelrecht door je heen kijken?
[afbeelding]
en ze lijkt ergens wel op Brians ex tamara. Moet haar haast wel zijn. Mooi meisje, snap wel waarom Brian zich er zo druk over maakt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef Spartel het volgende:
[afbeelding]
Weet het niet zeker hoor mr dit is een tamara uit zijn hyves uit eindhoven..
ze speelt t zelfde spelletje als bij stemmingen, haar manier en anders niet, klaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef mahe het volgende:
adel krijgt dus weer haar zin
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef schatje het volgende:
Of de Febo moet haar laten komen. Dan doen ze maar alsof er een meisje heeft afgebeld en zij ervoor in de plaats is gekomen.
Brian heeft ook gewoon gelijk in deze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
de manier waarop Brian met Amanda praat, had mij al een exit opleveren.
Amanda is ook flauw, omdat ze dachten dat het de tamara was, mag ze niet meer meedoen.
Voor een groot percentage Amsterdammers is dit standaard taalgebruik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef farceman het volgende:
Houd je fokking sjmoel met je kutkop!
En Amanda pikt dit gewoon.......
Dan moet ze niet zo'n contest organiseren. Want dan delft ze altijd het onderspit. Kinderachtige, jaloerse houding.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:11 schreef mahe het volgende:
ik snap adel ook wel , plaats eens een foto van haar blokhoofd naast die van Tamara
Ja, maar dan nog kutkop en rotsmel is niet nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Brian heeft ook gewoon gelijk in deze.
A: ik ben er gewoon klaar mee.....x1000
B:kan je luisteren?
a:ja, ik kan luisteren
B:kan je luisteren?
maar de waarheid mag je toch zeggen, zelfs brainlessquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog kutkop en rotsmel is niet nodig.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef Leandra het volgende:
Brian: Het botst klapt tegen mijn principes dat een ander nu de dupe is van onze shit.
Zo te lezen maakt het Amanda niet zo veel uit dat hij dat tegen haar zegt, ze maakt zich er drukker om dat die "Tamara" in de kooi komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef blomst het volgende:
[..]
abn is niet iets dat Brian onder de knie heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef blomst het volgende:
[..]
zeker wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo te lezen maakt het Amanda niet zo veel uit dat hij dat tegen haar zegt, ze maakt zich er drukker om dat die "Tamara" in de kooi komt.
Amanda weerde hem af. Als ze nu maar niet bang voor hem gaat worden en alsnog toegeeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef farceman het volgende:
Brian wilde Amanda aan haar haren trekken!
dat meen je nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
abn is niet iets dat Brian onder de knie heeft![]()
hehehe, hoe snieky... je zou daar zo gaan werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef schatje het volgende:
Of de Febo moet haar laten komen. Dan doen ze maar alsof er een meisje heeft afgebeld en zij ervoor in de plaats is gekomen.
en Brian die al gek is op een fotoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef blomst het volgende:
Wel lachen dat Amand jaloers is op een foto, of ze is er nog van overtuigd dat het tamara zelf is.
100%quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
Volgens mij komt er nog wel eens een ruzie tussen hun beide, waar Brian zijn handjes niet thuis kan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |