Puur omdat Amanda als een klein kind zit te pruilen omdat er een mooie meid moet worden uitgenodigd voor de contest? Een mooie meid die toevallig Tamara heet en op Brian's Tamara lijkt? Nonsens. De hele wereld is gevuld met mooiere meiden dan jij, dus get over it, Amanda.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef Darklight het volgende:
Laat die meid thuis, nodig een andere uit
De vraag is nog maar hoe mooi die Tamara is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Puur omdat Amanda als een klein kind zit te pruilen omdat er een mooie meid moet worden uitgenodigd voor de contest? Een mooie meid die toevallig Tamara heet en op Brian's Tamara lijkt? Nonsens. De hele wereld is gevuld met mooiere meiden dan jij, dus get over it, Amanda.
Het mooie is gewoon dat Amanda principieel haar daar NIET wil hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Puur omdat Amanda als een klein kind zit te pruilen omdat er een mooie meid moet worden uitgenodigd voor de contest? Een mooie meid die toevallig Tamara heet en op Brian's Tamara lijkt? Nonsens. De hele wereld is gevuld met mooiere meiden dan jij, dus get over it, Amanda.
Amanda kreeg buiten de Kooi altijd haar zin, nooit heeft ze tegenspraak gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Tamara staan heel veel foto's er op.. Ze is sowieso mooi slank, heeft een mooi gezicht.. Kan bijna niet meer fout gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef FdW het volgende:
[..]
De vraag is nog maar hoe mooi die Tamara is.
Van Nadia hebben we een glamourfoto gezien die ook iets moois deed vermoeden.
Klopt. Maar de foto's die ik van deze vrouw op Hyves heb gezien, doet vermoeden dat ze qua gezicht en lijf Nadia en Amanda ver achter zich laat. En dat kunnen beide dames natuurlijk absoluut niet hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef FdW het volgende:
De vraag is nog maar hoe mooi die Tamara is.
Van Nadia hebben we een glamourfoto gezien die ook iets moois deed vermoeden.
het ging toch niet om tamara zei ze netquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef Meganog het volgende:
Amanda zegt dat hij er niets over te zeggen heeft omdat hij Tamara niet kent...
Volgens mij is dat ook de grote angst die Amanda heeft.. Ze ziet zelf ook gewoon in dat 'de echte Tamara' stukken slimmer, mooier en aardiger is dan Amanda is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar de foto's die ik van deze vrouw op Hyves heb gezien, doet vermoeden dat ze qua gezicht en lijf Nadia en Amanda ver achter zich laat. En dat kunnen beide dames natuurlijk absoluut niet hebben.
If you can't take the heat, stay out of the kitchen.
De redactie doet er volgens mij dan ook zeer slim aan om deze dame toch uit te nodigen.
Brian en Amanda slepen Dennis en Nadia altijd mee in hun persoonlijke sores, ze hebben altijd bevestiging van anderen nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef neehe het volgende:
Waar bemoeit die Dennix zich mee, heeft nu een discussie met Naad, die er ook niets mee te maken heeft.
Ik zie een krul op haar voorhoofd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef riri het volgende:
waar bemoeit die nadia zich voortdurend mee....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |