Een heel ander meisje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef STAP01 het volgende:
Is het nu wel of niet DE Tamara die Huub en Lieke destijds hebben uitgenodigd????
Was het niet op verzoek van Brian om Amanda over te halen haar toch te laten komen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef neehe het volgende:
Waar bemoeit die Dennix zich mee, heeft nu een discussie met Naad, die er ook niets mee te maken heeft.
Niet dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef STAP01 het volgende:
Is het nu wel of niet DE Tamara die Huub en Lieke destijds hebben uitgenodigd????
Nee het is een vriendin van Dennis, dus vind het sowieso raar als dat meisje zou mogen komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef STAP01 het volgende:
Nah, ze staat in zn Hyves en hij heeft haar ooit een paar keer gezien, het is zeker geen vriendin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee het is een vriendin van Dennis, dus vind het sowieso raar als dat meisje zou mogen komen
Brian ook, het was het idee van zijn broerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff ze doen dit samen , maar Amanda denkt dat ze meer rechten heeft.
Geen idee, maar ik zou zeggen : Dennix bemoei je er niet mee, ga eens wat nuttigs doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het niet op verzoek van Brian om Amanda over te halen haar toch te laten komen?
Waar doen ze dan zo moeilijk over geeeeeeeeeeeeeez!quote:
Ik ook niet, maar ik was aan het bijlezen en kwam deze post tegen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou zeggen : Dennix bemoei je er niet mee, ga eens wat nuttigs doen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef Desii het volgende:
Brian spant nu Nix en Nada voor zijn karretje.
Hun moeten Amanda gaan ompraten om toch Tamara te laten komen
Omdat door alle commotie van vanmorgen ze gewoon geen zin meer heeft in het hele meisje.. Ze wil een goed gevoel hebben bij de hele organisatie en dit voorval legt een smet op de hele contest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waar doen ze dan zo moeilijk over geeeeeeeeeeeeeez!
Tarot kaartje leggen helpt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Omdat door alle commotie van vanmorgen ze gewoon geen zin meer heeft in het hele meisje.. Ze wil een goed gevoel hebben bij de hele organisatie en dit voorval legt een smet op de hele contest.
Waar het eigenlijk om gaat is dat Amanda haar zin wil doordrijven en dat ze vindt dat Brian geen rekening met haar houdt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waar doen ze dan zo moeilijk over geeeeeeeeeeeeeez!
Nee, HEUS NIET... 100%, ik zweer het je!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef yellowfirst het volgende:
En als Tamara nu gewoon Truus blijkt te heten, mag ze dan wel komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |