Wedje maken dat je ruim boven mij uitkomtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tis niet te merken aan je posts van vandaag
ja we willen deel 50 voor het einde vd maand halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Ulreazj het volgende:
Tering dit topic gaat wel hard zo
Die goede oude tijdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je de stage SC een paar week terug moeten volgen...!hadden we 5 topics op een dag!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je de stage SC een paar week terug moeten volgen...!hadden we 5 topics op een dag!
Euh nee doe maar nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wedje maken dat je ruim boven mij uitkomt
vroegah ! waz alluz betahquote:
Ja wil best wel meedoen, maar zal er niet altijd zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja we willen deel 50 voor het einde vd maand halendoe je mee ?
nee Magnolia en ik toevallig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:20 schreef Deceit het volgende:
Ohhh in Grunn.. Komt iedereen dan uit Grunn!?
Oehhh by the way, ik moet straks echt gaan werken!! Ze zijn boos dat ik al weken niet ge-archivierd heb.. :S
ik help jullie ook na morgen niet meer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja wil best wel meedoen, maar zal er niet altijd zijn.
Ohhhh...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee Magnolia en ik toevallig!
Ik kom ook uit de prov Grunn, en werk in de stad Grunn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee Magnolia en ik toevallig!
Ierse pub? Gatverrrrr..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Drie gezusters FTW!
nee daarmag ik niet meer komen, is alleen voor allochtonen en mensen onder de 16! denk ik eerst ierse pub ga en daarna even Poelstraat in groningen bezoeken!
Ik ga never nooit niet trouwen...!quote:
Nou dan laat jij vrijdag avond me toch zien waar jij altijd stapt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ierse pub? Gatverrrrr..
Peperstraat is veel leuker joh...
sjonge sjonge, je lijkt Teardrop wel. dies ook altijd aan het werkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:21 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja wil best wel meedoen, maar zal er niet altijd zijn.
* Kuno_van_Dijk annuleert de verlovingsringquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ga never nooit niet trouwen...!
ja, klootzak is die Tear he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge, je lijkt Teardrop wel. dies ook altijd aan het werk
Goed hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou dan laat jij vrijdag avond me toch zien waar jij altijd stapt?![]()
Je houdt van hard van stapel lopen enzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
* Kuno_van_Dijk annuleert de verlovingsring
grapje toch!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je houdt van hard van stapel lopen enzo?
Afgesproken!quote:
Hu, ga je je nu opeens nuttig maken?quote:
soms moet iemand zijn hart volgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
moet je goed uitrusten nu he!!! Pas op dat je niet te gestrest raakt..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:28 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb net ook wat gedaan. Water halen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, klootzak is die Tear he?
Klaar met stage?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik help jullie ook na morgen niet meer!
Broken heartquote:
Zo nu en dan krijg ik een telefoontje van een vertegenwoordiger die voor ons werkt, die heeft dan een contract getekend bij een nieuwe klant en die belt de gegevens door dus die moet ik dan even in het systeem zetten.. zo'n 10 minuten werk meestalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hu, ga je je nu opeens nuttig maken?
Die is zoetsappig...quote:
het is toch zo?quote:
Zweden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klaar met stage?
Iets van een leven hebben?
Kan ie dat zelf nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo nu en dan krijg ik een telefoontje van een vertegenwoordiger die voor ons werkt, die heeft dan een contract getekend bij een nieuwe klant en die belt de gegevens door dus die moet ik dan even in het systeem zetten.. zo'n 10 minuten werk meestal
SEXquote:
Leven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klaar met stage?
Iets van een leven hebben?
ach stel je niet zo aan!quote:
Nee daarvoor bellen ze hierheenquote:
Is leuk hoor!quote:
Stiekem weet ik wel dat je me aardig vindquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach stel je niet zo aan!
ach tear he! neem toch niet alles zo sereneus!
quote:
Klinkt eng...quote:
nou aardig is wel weer een groot woord...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stiekem weet ik wel dat je me aardig vind![]()
Als je je maar niet overbelast met het werk.. Relax, take it easy teardrop!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee daarvoor bellen ze hierheen
Hebben wij tenminste ook wat te doen joh
En voor de rest fokken zij op locatie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee daarvoor bellen ze hierheen
Hebben wij tenminste ook wat te doen joh
is het niet, vrijdag laat ik je wel even zien hoe leven is!quote:
Ja dat ga ik ook zeker doen, wil niet overwerkt rakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Als je je maar niet overbelast met het werk.. Relax, take it easy teardrop!!
Dat klinkt nog veel engerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is het niet, vrijdag laat ik je wel even zien hoe leven is!![]()
![]()
Weet ik veel. Ik 'werk', ga op vakantie. That's it.quote:
ja weet ik, heb tijdens mn verblijf hier in berlijn te veel gemist!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef -Magnolia- het volgende:
Jullie weten dat mensen die over sex praten....
eigenlijk.....
te kort komen?
Dat is een fabeltjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef -Magnolia- het volgende:
eigenlijk.....
te kort komen?
valt allemaal best mee!quote:
als je breezers drinkt is het geen probleem na het avondje stappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb niet eens vakantie dit jaar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik 'werk', ga op vakantie. That's it.
En dat ga je in Zweden meer dan goed makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja weet ik, heb tijdens mn verblijf hier in berlijn te veel gemist!![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen komen altijd te kortquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef -Magnolia- het volgende:
eigenlijk.....
te kort komen?
ssst!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat ga je in Zweden meer dan goed maken![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb niet eens vakantie dit jaar...![]()
Ik ben geen sletje...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je breezers drinkt is het geen probleem na het avondje stappen
join the club.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 jaar niet gehad. Niet aanstellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik ook al niet...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
hey moet jij niet werken ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb wel 2 weken vrij gehad, maar dat wil ik niet eens vakantie noemen. Dat was weer zo voorbij![]()
dus je drinkt geen breezers?quote:
Huis gekocht, dat is nog leuker (of slechter voor je vakantie)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
join the club.
ik heb alles versplit aan verbouwingen in mn huis. veel leuker dan in de zon liggen natuurlijk
Ik bedoel: ik heb letterlijk geen vakantie...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
join the club.
ik heb alles versplit aan verbouwingen in mn huis. veel leuker dan in de zon liggen natuurlijk
Nee ik heb pauzequote:
2 weken vrij is vakantie! Voor werkende mensen.. Het is geen school meer!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb wel 2 weken vrij gehad, maar dat wil ik niet eens vakantie noemen. Dat was weer zo voorbij![]()
neequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus je drinkt geen breezers?![]()
Oh is dat zo joh ??? Dan wil ik weer terug naar school !!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
2 weken vrij is vakantie! Voor werkende mensen.. Het is geen school meer!
echte vrouwen drinken geen bier!quote:
Precies. Dat gejank, dan hadden ze maar langer over hun studie moeten doen. Het enige voordeel van een studie is de vakantie. En vooral de hoeveelheid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
2 weken vrij is vakantie! Voor werkende mensen.. Het is geen school meer!
vrijdag avond kosten technisch gezien: Wat drink je dan?quote:
Die geven het aan hun manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
echte vrouwen drinken geen bier!
Dan kun je niet meer betaald fokkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh is dat zo joh ??? Dan wil ik weer terug naar school !!!
Je bent een selectieve lezer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Dat gejank, dan hadden ze maar langer over hun studie moeten doen. Het enige voordeel van een studie is de vakantie. En vooral de hoeveelheid.
Hmmm daar heb je ook weer gelijk inquote:
Nee, ik geef je gelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je bent een selectieve lezer?
Ik studeer, maar werk in mn vakantie.
Dus nee, ik heb geen vakantie.
Moet ik rijden? Want dan drink ik cola light...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vrijdag avond kosten technisch gezien: Wat drink je dan?![]()
![]()
Zolang ik geen advertentie heb om in te voeren heb ik pauzequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
Nog 3 kwartier en dan pauze.
Rijden? neei k zou niet weten waarom je zou moeten rijden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet ik rijden? Want dan drink ik cola light...
En ik betaal mn eigen drankjes wel hoor
Tear is bezig om een Full Page Full Color te maken voor de Zaterdag editie van het DvhN!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zolang ik geen advertentie heb om in te voeren heb ik pauze
En dat is zo'n 7 uur per dag...
Omdat ik niet in de stad zelf woonquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rijden? neei k zou niet weten waarom je zou moeten rijden?
he?? Lijkt net een cliffhanger verhaal zo.. einde van de thread nl.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef -Magnolia- het volgende:
Godvergeten snertgemeente!
Ik ga straks enorm op mn flikker krijgen van mn baas
Huh wat ben ik aan het doen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tear is bezig om een Full Page Full Color te maken voor de Zaterdag editie van het DvhN!
Hoezo dat dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef -Magnolia- het volgende:
Godvergeten snertgemeente!
Ik ga straks enorm op mn flikker krijgen van mn baas
ah het vrijbuiterslevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik heb letterlijk geen vakantie...
Ik doe werken in mn vakantie, volgende week begin ik weer met mn studie.
Full Page Full color advertentie aan het maken!quote:
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Omdat ik niet in de stad zelf woon
En mn OV heeft vakantie
De gemeente Bedum moet een advertentie doorgeven voor 12.00uur.. dan akn ik m nog invoeren..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
he?? Lijkt net een cliffhanger verhaal zo.. einde van de thread nl.
Euh oh ? Hoe doe ik dat dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Full Page Full color advertentie aan het maken!voor in het DvhN van komende zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |