De helft van de engelse drop eters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:56 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wie is er dan ook zo gek om een hele zak drop leeg te vreten![]()
Engelse dropquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De helft van de engelse drop eters.![]()
Ik koop het ook niet meer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Engelse drop
Als ik eenmaal aan een zak begin, dan gaat ie leeg ook![]()
coolquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:54 schreef covie het volgende:
[..]
via unibet poker
Elke dag om kwart voor 11 een $500 freeroll en om 19.00 een $1000 freeroll
Totaal $500 is het he, dus als ik eerste ben win ik $55
drop....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef Shitonya het volgende:
ik eet echt nooit drop.. vind het echt niks hebben
Ik zelden, en dan liefst een zo klein mogelijke verpakkingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik koop het ook niet meer.![]()
JeeJeequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor twaalven was je er ook, alleen niet in dit topic![]()
Druk op werk ja?quote:
Hoe weet jij dat schoo MPG...?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor twaalven was je er ook, alleen niet in dit topic![]()
Nogal...quote:
Omdat ik regelmatig mijn MyAt bekijk, en toen zag ik op een gegeven moment jouw naam bij de laatste reactie het Wasp#2 topic staan. Even later stond daar weer papi schoonOA.quote:
Ik merk het ja. Over de hele linie ben je minder aanwezig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Nogal...![]()
Mijn collega is nog steeds met vakantie, dus heb ook nog steeds 2 banen en dat levert vrij veel werk op... getuige ook mijn postcount van gisteren...![]()
Nog bedankt voor het waarnemen der honneurs en waarvan akte!![]()
je hebt het door....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef Shitonya het volgende:
druk is een synoniem voor.. over een minuutje weer terug +)
quote:
Met vlagen werkt mijn geheugenquote:
Mja, over het algemeen wel, maar deze weken even niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef Shitonya het volgende:
druk is een synoniem voor.. over een minuutje weer terug +)
Inderdaad, ook des avonds ben ik er minder en minder...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik merk het ja. Over de hele linie ben je minder aanwezig.
Graag gedaan
Dan krijg je net zoeen drukke smilie als deze:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
Owja. Eer, kun jij een combi van deze twee smilies fabriceren?:& [afbeelding]
hier dus niet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:29 schreef OA het volgende:
Het is hier trouwens al de hele dag zonnig!!!![]()
gewoon mosterdgas bij hen naar binnen gooienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
gadverdamme...zit er iemand bloemkool te koken, heb de ramen open, en nu stinkt mijn hele huis...![]()
![]()
![]()
Iets met te veel suiker?quote:
goed plan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon mosterdgas bij hen naar binnen gooien
vat wel, die verkopen toch troepquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goed plan...![]()
![]()
..gewoon bij Appi Hein..????
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
cool![]()
ik speel op pkr.com
ook freerolls af en toe![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef covie het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
ik had 3 A harten en 2 pair op de flop, ik was aan het doodbloeden(nog 15000 chips terwijl gemiddeld 25000 was) dus ik denk wtf. ALL-IN!!
Heeft die ander een full house verdomme
nou ja toch 183e geworden van de 5450.
Full House, was dat niet die slechte amerikaanse comedy met bob saget?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef covie het volgende:
[..]
ik had 3 A harten en 2 pair op de flop, ik was aan het doodbloeden(nog 15000 chips terwijl gemiddeld 25000 was) dus ik denk wtf. ALL-IN!!
Yep en met die 2 wandelende gratenpakhuizen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Full House, was dat niet die slechte amerikaanse comedy met bob saget?
Oh ja, die goedkope crackwhoresquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Yep en met die 2 wandelende gratenpakhuizen....![]()
ja met die geile DJquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Full House, was dat niet die slechte amerikaanse comedy met bob saget?
Goed werk daarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Frutsel het volgende:
pfff...wat een hoerentoko daar in 020...
gisteren zouden ze hier wat ophalen, wat dus niet gebeurd is...
dus ik bel om 08.05 uur
Fruts:" Hoi, met die en die, mag ik M even?"
Collega 1:"Euh, die is er denk ik pas vanaf 9.00 uur en dan werkt hij tot 18.00"
Fruts:" Ow okay, dan bel ik straks wel terug"
10.30 uur
Fruts:" Hoi, Hoi, met die en die, mag ik M even?"
Collega 2:" Euhm... die zag ik volgens mij net naar de kantine lopen voor pauze"
Fruts:" Ow... dan bel ik zo terug"
12.30 uur
Collega 3:" Euhm, dies met vakantie vanaf vandaag... "
Fruts:" En vanochtend begon die nog om 9 uur en was ie pauzeren volgens je collega's?
Collega 3:"Euh, nou niet echt, hij is 3 weken met vakantie "![]()
020'ersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:39 schreef Frutsel het volgende:
pfff...wat een hoerentoko daar in 020...
gisteren zouden ze hier wat ophalen, wat dus niet gebeurd is...
dus ik bel om 08.05 uur
Fruts:" Hoi, met die en die, mag ik M even?"
Collega 1:"Euh, die is er denk ik pas vanaf 9.00 uur en dan werkt hij tot 18.00"
Fruts:" Ow okay, dan bel ik straks wel terug"
10.30 uur
Collega 2:" Euhm... die zag ik volgens mij net naar de kantine lopen voor pauze"
Fruts:" Ow... dan bel ik zo terug"
12.30 uur
Collega 3:" Euhm, dies met vakantie vanaf vandaag... "
Fruts:" En vanochtend begon die nog om 9 uur en was ie pauzeren volgens je collega's?
Collega 3:"Euh, nou niet echt, hij is 3 weken met vakantie "![]()
Ja, die ja...quote:
Dat betekent dat er al een pair op het board lag waardoor je 2 pair waarschijnlijk een pair de 3en was en die van het board met A kicker? De flushkans was minder dan 50% dus geen bad beat toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef covie het volgende:
[..]
preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat betekent dat er al een pair op het board lag waardoor je 2 pair waarschijnlijk een pair de 3en was en die van het board met A kicker? De flushkans was minder dan 50% dus geen bad beat toch?
I'm on itquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
Owja. Eer, kun jij een combi van deze twee smilies fabriceren?:& [afbeelding]
Bek houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verwarrende TT, kon het topic niet goed vinden.
Net goed geluncht, makronie en taksi![]()
Freerolls.. Dan speel je uren voor niks..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:05 schreef covie het volgende:
[..]
precies![]()
Maar wel jammer, want als ik had gewonnen was ik denk ik wel sowieso 80e geworden en had ik mijn eerste echte dollar op internet gewonnen.
Was de eerste keer dat ik aan een freeroll meedeed namenlijk. Normaal poker ik alleen in het cafe
Is het ook, maar als je nisk te doen hebt op je werk is pokeren ook leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
echt poker is sowieso toffer dan online poker.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
Is die citroen c1 wat? Ziet er zuinig uit in de tests?
kom danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over internet durf je wel he! [afbeelding]
laffe kuthond
een cafegenoot van mij die heeft vorige week $2000 dollar gewonnen met een toernooi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Freerolls.. Dan speel je uren voor niks.. [afbeelding]
Ik speel sowieso niet echt internettoernooien trouwens, of iig nauwelijks. Meestal cashgamen, 3 tafels tegelijk hold em NL 0,1 0,2.Veel leuker dan die toernooien..
Mwah als je tegen nieuwe mensen speelt wel, op een gegeven moment is het niet meer leuk om tegen dezelfde mensen te spelen, dan is internetpoker nog leuker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef covie het volgende:
[..]
Is het ook, maar als je nisk te doen hebt op je werk is pokeren ook leuk![]()
coolquote:
tvp dus!quote:
Emo-eter?quote:
0,1 0,2 is minimale inkoop 4 dollar, maximum 20 (wat gebruikelijk is). Een vriend van me doet ook vaak van die toernooien en wint af en toe eens een euro of duizend, echter vind ik het veel te lang duren. Ook haat ik het als een toernooi rebuy is, dan doe ik sowieso al niet mee. 4 uur pokeren achter elkaar..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:14 schreef covie het volgende:
[..]
een cafegenoot van mij die heeft vorige week $2000 dollar gewonnen met een toernooi.![]()
Maar ik ben sowieso niet van plan geld te storten dat wil ik gewoon winnen met een freeroll
Als ik daar nou 2 of 3 $ winnen dan kan ik ook cash gamen met 0,1 en 0,2
Wat had ik ook alweer eens geantwoord? Oh ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Hier M
[..]
hoe ging je solli?
quote:goed
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben al onderweg! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
keurig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat had ik ook alweer eens geantwoord? Oh ja.
[..]
Je hebt de smaak te pakken he?quote:
bij dit bedrijf wel meer kans op antwoord?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:
oh
Whehe. hoe werkt dat dan? kopieren en in de doelfile plakken met fotosoep, en dat voor elk frame van de .gif?quote:
Zelfs mijn topics zijn beter..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weer zo'n puik eer-ik topic gevuld
flush of fullhouse?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat betekent dat er al een pair op het board lag waardoor je 2 pair waarschijnlijk een pair de 3en was en die van het board met A kicker? De flushkans was minder dan 50% dus geen bad beat toch?
Whehe. Het is toch wat he. Jij & OA geloof ik goed voor het openen van de helft van de KSC topics ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weer zo'n puik eer-ik topic gevuld
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Het is toch wat he. Jij & OA geloof ik goed voor het openen van de helft van de KSC topics ofzo?
er ligt een contractquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij dit bedrijf wel meer kans op antwoord?
Ik vind het wel lomp dat dat andere bedrijf gewoon niks meer heeft laten horen.
Het is toch wel zo netjes om íets te laten weten...
t/m 31 juli 2007quote:
quote:Top 50 topicopeners van de KSC-reeks
Positie, aantal topics, user
01. 47 eer-ik
01. 47 OA
netjesquote:
Wat leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |