Het zijn wel mooie verhalen voor op een verjaardagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat ze die geintjes flikken. Heb het ook even aan mijn wederhelft
gevraagd ( ja ja ik ga niet onbeslagen ten ijsnet als met banden druk verhaaltjes
) zij heeft jaren de boekhouding gedaan voor 2 garage bedrijven en de prijs info is altijd inklusief BTW.
m.a.w. je koopt een motor, komt hem ophalen en dan moet je plots de BTW er nog bij betalen zeker.
hahaha me hoela (oh ja weer een smiley)
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:37 schreef Makster het volgende:
Ik wil via deze weg officieel bezwaar maken tegen de relatief lastige posts van heer WB. Zijn posts zijn mijns inziens alles behalve geschikt om snel door te lezen. Dit frusteert! Ik kan me goed voorstellen dat meneer WB met opzet de strekking van zijn posts lastig, uitvoerig en met volop grafische ondersteuning op het web plaatst. Echter vind ik niet dat hij dat hier moet doen. Daarnaast constateer ik nog steeds het veelvuldig gebruik van spoilers. Zoals reeds eerder aangegeven (respectievelijk in 2003/2004/2005/2006 en 2007) is het plaatsten van een spoiler op zijn tijd geen enkel probleem maar om nu in praktisch elke post gebruik te maken van deze optie vind ik een teken van terughoudendheid en zwakte. Bovendien komt dusdanig gedrag op mij over als een teken van negeren en desintresse. Vanaf NU verwacht ik een verandering in positieve zin met betrekking tot inhoud van zijn posts, mocht blijken dat dit WEER niet gebeurd dan is de kans op tanden rapen progeressief evenredig gestegen met het aantal geplaatste spoilers van de afgelopen 8 maanden.
Dank voor uwer aandacht!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:37 schreef Makster het volgende:
Ik wil via deze weg officieel bezwaar maken tegen de relatief lastige posts van heer WB. Zijn posts zijn mijns inziens alles behalve geschikt om snel door te lezen. Dit frusteert! Ik kan me goed voorstellen dat meneer WB met opzet de strekking van zijn posts lastig, uitvoerig en met volop grafische ondersteuning op het web plaatst. Echter vind ik niet dat hij dat hier moet doen. Daarnaast constateer ik nog steeds het veelvuldig gebruik van spoilers. Zoals reeds eerder aangegeven (respectievelijk in 2003/2004/2005/2006 en 2007) is het plaatsten van een spoiler op zijn tijd geen enkel probleem maar om nu in praktisch elke post gebruik te maken van deze optie vind ik een teken van terughoudendheid en zwakte. Bovendien komt dusdanig gedrag op mij over als een teken van negeren en desintresse. Vanaf NU verwacht ik een verandering in positieve zin met betrekking tot inhoud van zijn posts, mocht blijken dat dit WEER niet gebeurd dan is de kans op tanden rapen progeressief evenredig gestegen met het aantal geplaatste spoilers van de afgelopen 8 maanden.
Dank voor uwer aandacht!
quote:Op zondag 2 januari 2005 10:07 schreef Makster het volgende:
Mijn eerste normale bovht op een SS eindigde praktisch in de vangrail omdat ik het zo tof vond om te zwaaien (in de bocht) en dan ook nog is de motorrijders aan de andere kant nakeek om te kijken of ze misschien wel terug gingen zwaaien
![]()
![]()
![]()
Bovenaan de de Mac bij de A16. Mijn eerste oprechte angszweet op mijn reeds net aangeschafte ZXR. Goddamn wat scheelde dat weinigquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:08 schreef hicham het volgende:hoi pep
10 uur halen we dus niet meer, ff mijn broertje wakker maken en het ontbijt door m'n strot douwen. Nu heb ik het al klaargemaakt dus ik ga niet zonder weg (ok, eigenlijk heeft mijn moeder het klaargemaakt maar het ligt nu wel voor m'n neus)
quote:![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Bovenaan de de Mac bij de A16. Mijn eerste oprechte angszweet op mijn reeds net aangeschafte ZXR. Goddamn wat scheelde dat weinig![]()
![]()
Same shit, different smellquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Over 13 weken kan ik een oordeel vellen over de eerste 8 weken. Wat wil zeggen dat ik nu nog 2 weken ga werken en dan weer 3 weken vakantie heb. Vervolgens week 38 starten bij mijn nieuwe subsidie adres![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
Mooie beginnersmotor toch?
Suzuki GS500 25 KW,
Hypocriete hondenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:45 schreef hicham het volgende:
Ik ben nogal motorn00b,
Zoals een uiterst ontwikkeld persoon mij ooit vertelde:quote:
2005, damn toen lag jij nog onder je supermandeken een tent te bouwen terwijl je ubergeil naar Stiflers mam aan het lonken wasquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:47 schreef Makster het volgende:
[..]
2005, damn toen lag jij nog onder je supermandeken een tent te bouwen terwijl je ubergeil naar Stiflers mam aan het lonken wasOw wacht, dat doe je nu nog
![]()
![]()
Hoe slim zijn mannenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Zoals een uiterst ontwikkeld persoon mij ooit vertelde:
Er is maar een soort werk wat leuk is en dat is werk wat klaar is![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was u niet de man van de klassiekers zoals: "Niets is zo nauw als je eigen klauw" en "Van de achterkant op het strand" ?
Bij jou klinkt het gewoon geloofwaardigerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:52 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Idd dat ben ik ja, tenminste dat van die klauw is natuurlijk waar. Alleen om een of andere vage reden associeer jij MIJ met het strand terwijl dat toch echt WB was![]()
Voor mij is het geen discussie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:22 schreef Rib-i het volgende:
Het zijn wel mooie verhalen voor op een verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best tof, zo makkelijk los.
God heeft mij nu eindelijk even het voordeel gegeven.![]()
![]()
Het gaat niet om de start, iedereen moet tenslotte ergens beginnenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:00 schreef Makster het volgende:
Je bent bijna 20 toch ?!? En dan nog groeipijnen?
Misschien in je pens van de feestdagen maar ga je ons vertellen dat je nog aan het groeien bent
WTF .. wijvemoterquote:Op maandag 3 januari 2005 13:22 schreef Youssef het volgende:
De Honda CBR600 f2 vind ik wel een van de mooiere sport motoren. Van veel motoren vind ik de voorkant, combinatie van voorwiel, voorlicht en de voorste kuipen vaak lelijk, maar bij deze motoren valt dat erg mooi.
Zojuist lees ik dat het mogelijk is deze op kenteken 25 kW te zetten. Door het topic van BasE te M-F wil ik het risico niet nemen om hem niet 25 kW op kenteken te zetten, terwijl een groot deel volgens mij toch zo rijdt![]()
Ik ga verder zoeken naar CBR600 f2
[afbeelding]
En je hebt bij Roderick op school gezeten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef hicham het volgende:
De vraag is uiteindelijk hoe snel je't oppaktBen blij dat ik voor de GS500 behoed ben
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:52 schreef super_honda het volgende:
check bij een GS altijd ff het oliepijlze verbruiken namenlijk behoorlijk olie. maar das normaal voor een luchtgekoelde motor. uhm.... verder ff de voorvorkrubbers nakijken, want die willen nog wel eens gaan lekken.
als er een standaard uitlaat op zit, dan zou ik eventjes de binnenkant van de demper(dus de wielkant) nakijken op roest/scheuren.
en natuurlijk de normale dingen waar je op moet letten bij aanschaf van een GS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm nooit een GS500 aangeradenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En je hebt bij Roderick op school gezeten.Best wel matennaaierij.
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:04 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:04 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lange gearing?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lange gearing he.![]()
WB zo ooit 2 uur op een dijkweggetje gestaan omdat iemand anders zijn crosser liet afslaan, en daarna verzuipen door te proberen hem zelf aan te trappen.![]()
Deze is ook leuk!![]()
Nee, 2413x gevoeligerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lange gearing?
Veel aan het gas draaien bedoel je dat?
Haha als ik nu op een gixxer 1000 ofzo stap. En hetzelfde doe als bij mijn Szr lig ik gelijk op me rug!!!!
2414x gevoeliger zeker!![]()
whahahaha, best grappig die ouwe koeiuuhhhh. Tegen wie heb ik dat gezegdquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lange gearing?
Rietneukert natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:26 schreef Makster het volgende:
[..]
whahahaha, best grappig die ouwe koeiuuhhhh. Tegen wie heb ik dat gezegd![]()
![]()
Dan kan ik die pijnen idd wel plaatsen jaquote:
owja joh...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
GEKKE GEITENIk pwn jullie allemaal. Met 1 woord.
GEKKE (1) GEITEN (2)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef -XX- het volgende:
GEKKE GEITENIk pwn jullie allemaal. Met 1 woord.
Kom eens op msn, is een zeer cruciale delicate zaak die besproken moet worden maar niet op Fok kan.quote:
Ik ben online .quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom eens op msn, is een zeer cruciale delicate zaak die besproken moet worden maar niet op Fok kan.![]()
Je hebt een SOAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom eens op msn, is een zeer cruciale delicate zaak die besproken moet worden maar niet op Fok kan.![]()
herontdenktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef hicham het volgende:
OPM begint het ook eindelijk op te pakken, hij heeft klaverbladen ontdekt
Je hebt een meisje ontmoetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is meer een publiek geheimquote:
Het ging om het afraden, cq behoeden.quote:
MejeH, ver gezocht.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef hicham het volgende:
De vraag is uiteindelijk hoe snel je't oppaktBen blij dat ik voor de GS500 behoed ben
Tjek plaatje rechts http://nl.wikipedia.org/wiki/Gearingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:09 schreef -XX- het volgende:
Lange gearing?
tssss zo is dat, toen Stilfs moeder nog niet geslachtsrijp was. en het woord flitser en lasergun alleen nog maar in StarTrek voor kwamquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
herontdenktwij draaiden al rondjes toen jullie nog onder dekens en stiff's mom
![]()
vraag niet hoe we reden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dudequote:Op maandag 3 januari 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Over Avatars gesproken namelijk.
Reclame op TMF.![]()
Vandaar mijn Avatar, ik vind hem grappig.De "gestoorde kikker doet een brommertje na.
![]()
Of rijdenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
herontdenktwij draaiden al rondjes toen jullie nog onder dekens en stiff's mom
![]()
vraag niet hoe we reden..
Als jij deze doet, de uitwerking is beiden hetzelfde. Alleen het ene bij jou, en het andere bij mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:35 schreef -XX- het volgende:
Walt Jenssen - Ctrl Walt Del
JAAA JONGE! Hehehe.
Lekker hard zetten.
GA JE BALLE SCHEREN!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is meer een publiek geheimBovendien ben ik al lang blij dat ik er maar 1 heb opgelopen uit de gigantische collectie van -XX-
Omgquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij deze doet, de uitwerking is beiden hetzelfde. Alleen het ene bij jou, en het andere bij mij.![]()
Hoezo ? er zitten indien juist al gaten met schroefdraad onder je brugquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Of rijden![]()
Ff een noobiestroll vraag aan een ieder die hem kan beantwoorden eer:
JE kent ze wel van die boutjes die je op de achterbrug zet zodat je met het opbokken makkelijke je bok in die dingen zet. Hoe heten die dingen, opbokboutjes
En hoe zet je die op je achterbrugLassen, tapdraaien en schroeven
Meeennnn, nooit over nagedacht maar best makkelijk geloof ik
![]()
Dat hangt van de soort achterbrug af.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Of rijden![]()
Ff een noobiestroll vraag aan een ieder die hem kan beantwoorden eer:
JE kent ze wel van die boutjes die je op de achterbrug zet zodat je met het opbokken makkelijke je bok in die dingen zet. Hoe heten die dingen, opbokboutjes
En hoe zet je die op je achterbrugLassen, tapdraaien en schroeven
Meeennnn, nooit over nagedacht maar best makkelijk geloof ik
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:41 schreef Rib-i het volgende:
Ja kut, heb ik net MSN afgesloten omdat ik anders de hele avond van die kutspelletjes moet spelen
* Rib-i heeft een nieuwe IDBlokken was eenvoudiger geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja kut, heb ik net MSN afgesloten omdat ik anders de hele avond van die kutspelletjes moet spelen
* Rib-i heeft een nieuwe IDGezonde relatie heb je zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:^quote:
Das toch iets met tractors hoge/lage gearingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het ging om het afraden, cq behoeden.![]()
[..]
MejeH, ver gezocht.![]()
[..]
Tjek plaatje rechts http://nl.wikipedia.org/wiki/Gearing
Lange gearing = in jouw geval kleiner achtertandwiel.
Het blok van de SZR is nagenoeg zonder aanpassingen uit de XT660 gelepeld.
Alleen de XT heeft dus een groter achtertandwiel, trekt dus beter van onderuit.
Maar dan kom je weer tekort op de snelweg, en daar loopt de SZR nog best lekker door.![]()
Dat gaat dan wel weer ten koste van de eerste versnelling als je die niet aanpast.
Keer samen posenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:34 schreef koffiekoekje het volgende:
morgen/middag/avond
IOH![]()
phatte bike
![]()
Hoe kan je dat nou doen
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Hehe.. valt me toch mee dat ze een motor als voorbeeld pakken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Das toch iets met tractors hoge/lage gearing![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:47 schreef -XX- het volgende:
HAHAHHAHAAH DIE PATRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles wat tandwielen heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
* Rib-i heeft een nieuwe IDIk signaleer iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bierquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
De eerste keer dat ie zei wat voor 'n motor hij wou kopen lachte ik hem keihard uitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het ging om het afraden, cq behoeden.![]()
égniequote:[..]
MejeH, ver gezocht.![]()
Jij kreeg je eerste boete al op de motor toen ik nog niet eens geboren wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tssss zo is dat, toen Stilfs moeder nog niet geslachtsrijp was. en het woord flitser en lasergun alleen nog maar in StarTrek voor kwam![]()
Heb me wel postief ontwikkeld sinds het behalven van mijn A een aantal jaar geleden jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]kan niet slechter gaan dan op die conti's
![]()
Ja zegtiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoezo ? er zitten indien juist al gaten met schroefdraad onder je brug![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat hangt van de soort achterbrug af.Klikkerdeklik.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ik signaleer iets.![]()
mail checkedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond hem ook wel creatief jaquote:
Schaad mijn muziek niet!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dus hetzelfde bij die teringherrie van jou.Naar je kamer met die muziek!
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik signaleer iets.![]()
Dat mag welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen voor MSN moet ik nog iets verzinnen![]()
OWkee ik ga het doen, ik sweer juh. Ik ga NU MSN aanzetten. Voor het eerst sinds, uhhmmm, maandenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat mag wel
Alleen voor MSN moet ik nog iets verzinnen
Ach het was maar 160 gulden voor 40 km te hard op een B wegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]
De eerste keer dat ie zei wat voor 'n motor hij wou kopen lachte ik hem keihard uitToen ik merkte dat hij het meende probeerde ik het nog te relativeren, anders stond het zo lullig voor hem
[..]
égnie
[..]
Jij kreeg je eerste boete al op de motor toen ik nog niet eens geboren was
En m'n broer en zus volgens mij ook niet
Hoe vreemd
Huhquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft appeltaart gebakkenWanneer komen jullie langs
Nee ze zitten er niet onder, heb de foto al bekekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb me wel postief ontwikkeld sinds het behalven van mijn A een aantal jaar geleden ja![]()
[..]
Ja zegtieZal binnenkort mijn achterbrug is gaan bestuderen
![]()
[..]
Dan zou je er een met haakse beugels moeten pakken ipv haakjes. (heb ik ook)quote:![]()
Gatboren door je achterbrug en die dingen met een bout vast zetten![]()
NeeeJ, dan werkt het gewoon met steuntjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:50 schreef Makster het volgende:
Gatboren door je achterbrug en die dingen met een bout vast zetten![]()
Zie een van de laatste posts op pagina 5 (bij een instelling van 50 posts per pagina)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hehe.. valt me toch mee dat ze een motor als voorbeeld pakken.![]()
![]()
[..]
![]()
Weet je je ww nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
OWkee ik ga het doen, ik sweer juh. Ik ga NU MSN aanzetten. Voor het eerst sinds, uhhmmm, maanden![]()
Je hebt ze ook met haakse steunen, dan beschadigd je brug niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NeeeJ, dan werkt het gewoon met steuntjes.![]()
[afbeelding]
Bij wijze van spreken. Dat doe ik nl anders toch ook nooit?quote:
Hij heeft ook wel eens gezegd dat een Harley voor de toekomst een optie was.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:50 schreef hicham het volgende:
De eerste keer dat ie zei wat voor 'n motor hij wou kopen lachte ik hem keihard uitToen ik merkte dat hij het meende probeerde ik het nog te relativeren, anders stond het zo lullig voor hem
Hoe komen die haakse beugels dan vast aan je brugquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee ze zitten er niet onder, heb de foto al bekeken
[..]
Dan zou je er een met haakse beugels moeten pakken ipv haakjes. (heb ik ook)
hoef je niet in je brug te boren![]()
Daar gaan we weer, ik heb die brug al sinds 1992.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef Gawaine het volgende:
Die U profieltjes pas allemaal maar neten als de rubber bescherming eraf is heb
je een kras op je brug.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, en das kut. Dus mijn Herr gewaine, hoe zit dat met haakse steuntjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met haakse steunen, dan beschadigd je brug niet.
Ik denk dat je toetsenbord al dat sperma onder de toetsen niet kan waarderen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Goedverdoeme, kunnen de Photobucket board members mij even uitleggen waarom ie het niet goed doet
Misquote? Ben Makster nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat je toetsenbord al dat sperma onder de toetsen niet kan waarderen.![]()
Ikke niet na 2 jaar.quote:
Jij bent toch die probbige en maagdelijke surveillant in opleiding. Of ben ik verkeerd.quote:
Mooi strevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef -XX- het volgende:
Mijn doel is mijn hele 25 kw periode geen bonnen te vangen.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
OWkee ik ga het doen, ik sweer juh. Ik ga NU MSN aanzetten. Voor het eerst sinds, uhhmmm, maanden![]()
Beste is eigenlijk van die holle assen in je wielen, waar je zo'n stang door kan schuiven, maar ja.... dat zit dat weer niet op elke fietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met haakse steunen, dan beschadigd je brug niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |