quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:19 schreef Talitha het volgende:
Voor Moots en Veulen, mijn eigenste troetelbeertjes.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:19 schreef Talitha het volgende:
Voor Moots en Veulen, mijn eigenste troetelbeertjes.![]()
quote:
En weer één voor mijn verzamelingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed.
Nog een paar [afbeelding] tellen en dan snurken.
Trustequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed.
Trusten Veulen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
TeringVerneuktePleuris.
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wens alle plakplaatjesdames zo'n knuffel toe![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oi, het is hier VoL dameskransje.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[[url=icon_razz]afbeelding[/url]]
Misschien is het laatquote:
goedemorgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
Niezen als je net mascara op hebt gedaan![]()
Heb je een Soury archiefquote:
Gelukkig nietquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik denk dat ik vanavond film ga kijken![]()
[afbeelding]
superpic!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik denk dat ik vanavond film ga kijken![]()
[afbeelding]
Je bent herkentquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:52 schreef Talitha het volgende:
Als ik had geweten dat jullie zo lang met deze SC zouden doen, dan had ik een andere TT gekozen.![]()
En in 50% van je posts gebruik je tegenwoordig deze smilie:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef Ravii het volgende:
[..]
mensen zijn niet meer zo actief avonds![]()
waneer ik meestal 70% van me posts behaal dus![]()
Heee Ravii hoestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:56 schreef Ravii het volgende:
[..]
mensen zijn niet meer zo actief avonds![]()
waneer ik meestal 70% van me posts behaal dus![]()
Tali ook blij je te zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
En in 50% van je posts gebruik je tegenwoordig deze smilie:.
Da's toch helemaal niet nodig?![]()
Wel die is zoo cutequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
En in 50% van je posts gebruik je tegenwoordig deze smilie:.
Da's toch helemaal niet nodig?![]()
Goed hoor met jou:Dquote:
Das mooi een film freak.. Heb er 1 op stapel (Little childrenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:04 schreef Ravii het volgende:
[..]
Wel die is zoo cute!
[..]
Goed hoor met jou:D
de streeams zijn gezelllig.
maar ik ga zo naar een vriend toe en gaan we matrix trilogie kijken![]()
MISTER ANDERSON![]()
Ze zijn aan het eten enzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Das mooi een film freak.. Heb er 1 op stapel (Little children) voor vanavond maar de streams zijn nog wel ff de moeite waard
MIJquote:
Ravii die is altijd wel op een welkom's aandacht aan het vissenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ravii die is altijd wel op een welkom's aandacht aan het vissen![]()
Ik dacht dat er nog iemand blij was mij te zien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ravii die is altijd wel op een welkom's aandacht aan het vissen![]()
En ik mis er velen maar ik ben niet zo aktief geweest op het forum ......![]()
Wat isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog iemand blij was mij te zien.
*meldtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog iemand blij was mij te zien.
Of een poezie plaatjequote:
Yups, maar het wordt als het goed is nu een paar dagen wat koelerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oi Nickski.Is het nog erg warm in Duitsland?
Hier is het al lekker koel. Mag alleen wat meer zon bij van mij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yups, maar het wordt als het goed is nu een paar dagen wat koeler![]()
Ohhhhh wat een gave ringquote:
Iets met beter een hand ofzoquote:
Wat moet ik met die hand!?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij de ring, ik het katje en Ian de hand?
beter 1quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier is het al lekker koel. Mag alleen wat meer zon bij van mij.
Goeie deal...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij de ring, ik het katje en Ian de hand?
krijg ik dan een levens echte fotoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie deal...![]()
Krijg ik wel een kaartje
Is dat nou zo een lijsttrekker?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
krijg ik dan een levens echte foto
[afbeelding]
oi!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Buuv.
ik ben weer terug van vakantie, dus fasten your seatbelts...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:15 schreef Polonium-120 het volgende:
vroegah toen de aarde nog rond was ging de SC als diarree![]()
Heeej kijk eens wie we daar hebbenquote:
Euh, ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oi!![]()
ff douchen en slapen, ben zo gaar als maar kan...
en je kan hier ook niet even je hielen lichten of gelijk het hele forum hangt aan elkaar van de reclame![]()
nou, lekker dan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej kijk eens wie we daar hebben
Alles lekker met de buurvrouw?
Ja lekker hoor, met jou ook alles lekker?
Ja alles lekker hoor.
Nou lekker dat het zo lekker gaat
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej kijk eens wie we daar hebben
Alles lekker met de buurvrouw?
Ja lekker hoor, met jou ook alles lekker?
Ja alles lekker hoor.
Nou lekker dat het zo lekker gaat
Zeker een afsplitsing van de dierenpartijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
van de fractie Troetelbeertjes
ze radicaliseren op een niet geweldadige manier... de hele dag knuffelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeker een afsplitsing van de dierenpartij
Ik weet eigenlijk niet eens waar die reclame voor isquote:
En op de verborgen agenda staat zeker het doodknuffelen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ze radicaliseren op een niet geweldadige manier... de hele dag knuffelen![]()
hopelijk wel met elkaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb weer een nerd wijn gekregen van mien wiefkequote:
net zoals sonja bakker ontkennen dat er sponsoring isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens waar die reclame voor is
de mensenrechten zijn in het gedingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
En op de verborgen agenda staat zeker het doodknuffelen?
een nerd wijn? wasda?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb weer een nerd wijn gekregen van mien wiefke![]()
Vrouwen die alcohol weggevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb weer een nerd wijn gekregen van mien wiefke![]()
WB Buuvquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben weer terug van vakantie, dus fasten your seatbelts...![]()
![]()
![]()
echt hooorquote:
super goeie vakantie..quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
super goeie vakantie..maar wel weer lekker om thuis te zijn. moet nog steeds ff douchen. dit is echt erg..
![]()
nou, meer dat ik nu alweer achter fok! zit ipv lekker onder de douche staan, maar bedankt voor het aanbodquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zal ik de kärcher even aanzetten
LOL... dat is idd ernstig vlak na thuiskomstquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, meer dat ik nu alweer achter fok! zit ipv lekker onder de douche staan, maar bedankt voor het aanbod![]()
Ze stappen over op wat sterkersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef Polonium-120 het volgende:
verkoop van breezers stort in... het einde van de breezah sletjes is nabij...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... dat is idd ernstig vlak na thuiskomst
Maar what the heck....... t is ook wel weer ff gezellig![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze stappen over op wat sterkers![]()
Binnenkort de bokma-hoeren![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
of een Sonnema-sletquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[afbeelding] ze hebben van die kleine glaasjes... past zeker in het bokma-hoeren milieu![]()
dit is de Gouden SCquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik bagger me de tering!quote:
Neuh... ik hou het nog ff bij waterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
![]()
wil je een iets sterkers drinken
quote:
ik ga zo slapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bagger me de tering!weet je hoelang mijn myat is...
![]()
![]()
![]()
lekker zo'n huis...
hoelang is je myatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
lekker zo'n huis...
Die van jou is maar 12 pagina's http://forum.fok.nl/user/active/131983quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
lekker zo'n huis...
ik voel mij een newbiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van jou is maar 12 pagina's http://forum.fok.nl/user/active/131983
Die van mij is "een beetje" erger http://forum.fok.nl/user/active/131591![]()
Leuk trouwens... onze accountnummers schelen niet eens 400![]()
Dagquote:
Alles gaat me altijd makkelijk af behalve de dingen die ik echt wil. Dat is gewoon oneerlijk.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van jou is maar 12 pagina's http://forum.fok.nl/user/active/131983
Die van mij is "een beetje" erger http://forum.fok.nl/user/active/131591![]()
Leuk trouwens... onze accountnummers schelen niet eens 400![]()
Welkom in de real world.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef TherAngelina het volgende:
Alles gaat me altijd makkelijk af behalve de dingen die ik echt wil. Dat is gewoon oneerlijk.
Liefdequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welkom in de real world.
Wat gaat er je niet makkelijk af?
Oh dat is nooit makkelijk.quote:
don't we all dear, don't we all...quote:
Zelfs dat is nog niet makkelijk, hoe vind je een one-night stand van achter je computerquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog niet makkelijk, hoe vind je een one-night stand van achter je computer![]()
Vraag je dat aan mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog niet makkelijk, hoe vind je een one-night stand van achter je computer![]()
Volgens mij nog makkelijker dan in de kroeg... voor mannen dan, voor vrouwen is het overal makkelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij nog makkelijker dan in de kroeg... voor mannen dan, voor vrouwen is het overal makkelijk.
toch een beetje werken aan je techniek dan, eend...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij
Ik loop al maanden te zwoegen![]()
![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
toch een beetje werken aan je techniek dan, eend...![]()
Jij welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:58 schreef Soury het volgende:
Lache dit met Nadia en Dennis op de achtergrond. Ze heeft heeft over suf sexen, maar ze wil het niet![]()
Ook als je geen creap wilquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij nog makkelijker dan in de kroeg... voor mannen dan, voor vrouwen is het overal makkelijk.
Ik ben gelukkig geen Nadia type.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens buiten je b(r)oekje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen Nadia type.En rukken likken en zuigen is ook sex in mijn boekje
![]()
Als ik sex heb welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens buiten je b(r)oekje?![]()
Wat voor boekje heb je dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen Nadia type.En rukken likken en zuigen is ook sex in mijn boekje
![]()
Was jij dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ik heb met me opmerking in de FB wel weer wat los gemaakt he![]()
Mijn persoonlijke boekje snolquote:
In het mijne ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
![]()
Rukken, pijpen en/of neuken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Aan je techniek blijven werken Eend.![]()
![]()
Dat zuigtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
In het mijne ook![]()
Ik lees het kleine orgasme boekje![]()
Ik geef de voorkeur aan het grote orgasme boekje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
In het mijne ook![]()
Ik lees het kleine orgasme boekje![]()
Stiekumquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij stiekem olie op het vuurgooier![]()
quote:
Dabedoelikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan het grote orgasme boekje.![]()
Zet er eens nummertjes voor? Of letters, wat jij wilt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rukken, pijpen en/of neuken?![]()
misschien dat meerkeuze helpt
Soury deel 1.1.2quote:
Die past niet onder me kussen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
Ik geef de voorkeur aan het grote orgasme boekje.![]()
Ik wacht op een updatequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lijkt meer op een softwareprogramma?
quote:
Ik was een plaatje voor je aan het zoeken. Kwam ik deze tegen.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was een plaatje voor je aan het zoeken. Kwam ik deze tegen.
[afbeelding]
Ik wacht met spanning afquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
A. Rukken, B. pijpen en/of C. neuken?![]()
misschien dat meerkeuze helpt
quote:
Gquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af
Let wel, bij een eventueel verkeerd antwoord, krijg je maar 2 herkansingen.
Zoiets, maar dan met de tekst "welkom thuis" erbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en nee, ik vraag niet waar je eigenlijk naar op zoek was...![]()
![]()
Misschien wil iemand even z'n kabeltje aan je linkenquote:
Wat bedoel je met 'pijpen en/of'?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af
Let wel, bij een eventueel verkeerd antwoord, krijg je maar 2 herkansingen.
Ik wist wel dat jij gelijk buiten je b(r)oekje zou gaan, dus ik keur het goedquote:
een cavia?!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met de tekst "welkom thuis" erbij.
[afbeelding]
See ya ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga eens even lekker naar mijn eigenste douche en daarna naar mijn eigenste bedje.ben helaas bang dat ik daarna een week in coma verkeer.
dus tot volgende week..
![]()
![]()
ze waren voorbeeldig, en nee, er is door ons niet gekotst aanboord. super relaxede vakantie!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
Zeg buuv hoe was je vakantie? Je kinders niet elkaar vermoord en over het dek gekotst?
KUTquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij gelijk buiten je b(r)oekje zou gaan, dus ik keur het goed![]()
het is toch "gepepene"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'pijpen en/of'?
Slaap lekker buuf.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga eens even lekker naar mijn eigenste douche en daarna naar mijn eigenste bedje.ben helaas bang dat ik daarna een week in coma verkeer.
dus tot volgende week..
![]()
![]()
Dat is een kat met een beertje! Dat zie je toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een cavia?!![]()
(sorry, lig echt helemaal dubbel hier)
Geen leuke 'typisch een gezellig gezin' op vakantie verhalen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ze waren voorbeeldig, en nee, er is door ons niet gekotst aanboord. super relaxede vakantie!
Echtwel Neuken/Of Fellatioquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'pijpen en/of'?
Ook goedquote:
Fellatio.... ooohhhh dat vind ik zooooo mooiiiii schatjequote:
Vuile teasertquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Fellatio.... ooohhhh dat vind ik zooooo mooiiiii schatje![]()
Sorry heb nog steeds die sukkels aan staan
You do the mathquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus er zijn eigenlijk 4 mogelijkheden?
Ja nou ja ik word super geil van Dennis zijn gezang. Ga gelijk sms'enquote:
Dat je dat trektquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
Fellatio.... ooohhhh dat vind ik zooooo mooiiiii schatje![]()
Sorry heb nog steeds die sukkels aan staan
Ik zoek eigenlijk niet. Anders zou ik nu in de kroeg zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
En?? Maken Eend en Veulen al vorderingen of zijn ze allebei zo hard op zoek dat ze geen van beiden doorhebben dat ze allebei op zoek zijn??
Verkapte wat is je nummerpostquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja ik word super geil van Dennis zijn gezang. Ga gelijk sms'en![]()
Ah.. ik zie al waar het fout gaat.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat je dat trekt![]()
Elke keer als ik de COS lees als die 2 weer bezig zijn denk ik: Dennis bestel gewoon een hoer en Nadia een gigolo. Lijkt me beter voor de beelden en hun sexleven na de kooi.
Nee ze zijn niet bezig .. Maar dat gezeik over sex en relaaaaaaatiiieeeeeeees is wel boeiend (lachwekkend) En Dennis zingt er een lekker liedje bijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat je dat trekt![]()
Elke keer als ik de COS lees als die 2 weer bezig zijn denk ik: Dennis bestel gewoon een hoer en Nadia een gigolo. Lijkt me beter voor de beelden en hun sexleven na de kooi.
32quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
Je hebt er geen nummertjes voor gezet.
Ik gok op soixante-neuf...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga mijn nummer niet op het forum gooienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wil hier Cossen openen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
Ik mag geen COS meer openen dus dan maar in de tussentijd even hier verder.
Waarom niet en van wiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
Dit nummer is niet in gebruikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
1.1.1.4
Oh bad boyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
Gooi er eens een nummertje in.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
Upgrade suckerquote:
Ik ben te lui om een OP te maken en dat vonden bepaalde mensen niet zo leuk. En juist ik (quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom niet en van wie
En waarom trek je je er wat van aan
Dit is voor erbij....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
hola, ik durf hier niet te posten daar ik de indruk heb dat dit voor intimi is, zie ik allemaal 'bekende' lui. is het cossen een beetje uit?
OP Hoeft toch niet meer ....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben te lui om een OP te maken en dat vonden bepaalde mensen niet zo leuk. En juist ik () wil 't gezellig houden dus is er in goed overleg besloten dat ik daar maar niet meer aan begin.
En gratis pijpbeurt door eendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:46 schreef Talitha het volgende:
32! Dat is mijn lievelingsgetal.En wat heb ik gewonnen?
![]()
Je liegtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
hola, ik durf hier niet te posten daar ik de indruk heb dat dit voor intimi is, zie ik allemaal 'bekende' lui. is het cossen een beetje uit?
Volgens mij is dat een downgrade?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
1.1.1.4
In de COS moet je on-topic blijven (Commentaren Op Streams) in de SC (Slow Chat) is alles on-topicquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aha, er is hier in ieder geval welk flink meer activiteit. waar ligt dat dan aan?
Jij en goed overleg, yeah right....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben te lui om een OP te maken en dat vonden bepaalde mensen niet zo leuk. En juist ik () wil 't gezellig houden dus is er in goed overleg besloten dat ik daar maar niet meer aan begin.
Yammiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een downgrade?
Bans? Ik heb een aantal uur op de pijnbank moeten liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij en goed overleg, yeah right....
Na hoeveel bans ben je gaan inbinden?![]()
haha, ik bedoelde 'durfde', ik durf best veel. laatst de bakker goed de waarheid verteld over gebak dat niet vers wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je liegt
Dat is geen goede eerste indruk, als je hier aan wil beginnen![]()
![]()
Maar je had het natuurlijk wel opgegetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik bedoelde 'durfde', ik durf best veel. laatst de bakker goed de waarheid verteld over gebak dat niet vers was
Inderdaad. Na afloop zie ik graag foto's om te publiceren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef Talitha het volgende:
En ik mag bepalen wie hij gaat pijpen?
Die nieuwe duimschroeven doen hun werkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bans? Ik heb een aantal uur op de pijnbank moeten liggenNieuwe policy, zeiden ze
Dat soort dingen hoor je ook zelf te maken,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
haha, ik bedoelde 'durfde', ik durf best veel. laatst de bakker goed de waarheid verteld over gebak dat niet vers was
Nou moet ik nou weer de cos gaan teruglezen of vertel je het gewoon. We zijn hier voor je, je kanhier uithuilen en we steken je een hart onder de riem. Je bent van harte welkom hier, en dragen je een warm hart toequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bans? Ik heb een aantal uur op de pijn-bank gelegenNiewe policy, zeiden ze
Aah we hebben een rellerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik vind ze persoonlijk een stuk leuker dan die van jouquote:
Halve garequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik vind het best(iaal)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij moet pornofilms gaan schrijven![]()
Welke fantasieën bedoel je dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind ze persoonlijk een stuk leuker dan die van jou
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi...
Ik durf hier niet te posten omdat ik de indruk heb dat dit voor regulars is.![]()
Ik zie ik allemaal 'bekende' lui.
Is het cossen een beetje uit?![]()
Wat is cossenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi...
Ik durf hier niet te posten omdat ik de indruk heb dat dit voor regulars is.![]()
Dat jij iemand voor me uitzoekt en dat soort geinquote:
misschien wel, maar de voorbereiding en afwachttijd wegen niet op tegen het snelle verorberen. beetje late reactietijd, effe een taart geprepareerd, vandaaroquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je ook zelf te maken,
Iannemanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi...
Delen, gier.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien wel, maar de voorbereiding en afwachttijd wegen niet op tegen het snelle verorberen. beetje late reactietijd, effe een taart geprepareerd, vandaaro
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien wel, maar de voorbereiding en afwachttijd wegen niet op tegen het snelle verorberen. beetje late reactietijd, effe een taart geprepareerd, vandaaro
Ja maar dan heb je hem wel precies zoals je hebben wil.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:12 schreef willem-jozef het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |