Dagquote:
Alles gaat me altijd makkelijk af behalve de dingen die ik echt wil. Dat is gewoon oneerlijk.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van jou is maar 12 pagina's http://forum.fok.nl/user/active/131983
Die van mij is "een beetje" erger http://forum.fok.nl/user/active/131591![]()
Leuk trouwens... onze accountnummers schelen niet eens 400![]()
Welkom in de real world.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef TherAngelina het volgende:
Alles gaat me altijd makkelijk af behalve de dingen die ik echt wil. Dat is gewoon oneerlijk.
Liefdequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welkom in de real world.
Wat gaat er je niet makkelijk af?
Oh dat is nooit makkelijk.quote:
don't we all dear, don't we all...quote:
Zelfs dat is nog niet makkelijk, hoe vind je een one-night stand van achter je computerquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog niet makkelijk, hoe vind je een one-night stand van achter je computer![]()
Vraag je dat aan mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog niet makkelijk, hoe vind je een one-night stand van achter je computer![]()
Volgens mij nog makkelijker dan in de kroeg... voor mannen dan, voor vrouwen is het overal makkelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij nog makkelijker dan in de kroeg... voor mannen dan, voor vrouwen is het overal makkelijk.
toch een beetje werken aan je techniek dan, eend...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij
Ik loop al maanden te zwoegen![]()
![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
toch een beetje werken aan je techniek dan, eend...![]()
Jij welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:58 schreef Soury het volgende:
Lache dit met Nadia en Dennis op de achtergrond. Ze heeft heeft over suf sexen, maar ze wil het niet![]()
Ook als je geen creap wilquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij nog makkelijker dan in de kroeg... voor mannen dan, voor vrouwen is het overal makkelijk.
Ik ben gelukkig geen Nadia type.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ze radicaliseren op een niet geweldadige manier... de hele dag knuffelen![]()
Ga je ook wel eens buiten je b(r)oekje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen Nadia type.En rukken likken en zuigen is ook sex in mijn boekje
![]()
Als ik sex heb welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens buiten je b(r)oekje?![]()
Wat voor boekje heb je dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen Nadia type.En rukken likken en zuigen is ook sex in mijn boekje
![]()
Was jij dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ik heb met me opmerking in de FB wel weer wat los gemaakt he![]()
Mijn persoonlijke boekje snolquote:
In het mijne ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
![]()
Rukken, pijpen en/of neuken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Aan je techniek blijven werken Eend.![]()
![]()
Dat zuigtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
In het mijne ook![]()
Ik lees het kleine orgasme boekje![]()
Ik geef de voorkeur aan het grote orgasme boekje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
In het mijne ook![]()
Ik lees het kleine orgasme boekje![]()
Stiekumquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij stiekem olie op het vuurgooier![]()
quote:
Dabedoelikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan het grote orgasme boekje.![]()
Zet er eens nummertjes voor? Of letters, wat jij wilt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rukken, pijpen en/of neuken?![]()
misschien dat meerkeuze helpt
Soury deel 1.1.2quote:
Die past niet onder me kussen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
Ik geef de voorkeur aan het grote orgasme boekje.![]()
Ik wacht op een updatequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lijkt meer op een softwareprogramma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |