abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 00:45:35 #1
137949 Disana
pi_52185757
Van het ene op het andere moment gaat het 'gesprek' tussen Dennis en Nadia over zijn zus die anorexia had.

Uit de vorige COS:

-De zus van Dennis is helemaal uitgemergeld geweest. Hij werd er soms wit van als hij het zag. De dokter zei steeds dat er niks aan de hand was. Toen hebben ze op een doorverwijzing aangedrongen. In het ziekenhuis zeiden ze dat het goed was dat ze waren gekomen, omdat ze anders nog 24 uur te leven had gehad.-

Nadia is opvallend geinteresseerd, en wel het meest in of Kelly het vervelend vond dat ze gedwongen voeding kreeg via een infuus.

Amanda en Brian liggen in gezelschap van Nicky te vozen in bed. Ook Huub en Lieke hebben pret in bed. Jaap is nergens te bekennen.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
pi_52185792
Dennis maakt nu even niet reclame voor zijn zus Kelly....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_52185851
Nou ja Dennis, je hebt nu wel Nadia, hoezo geen aantrekkingskracht voor problemen
pi_52185868
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik let niet zo op "details"
ik wel: toen brian z'n 'terug naar oegstgeest' onderbroek uittrok zag ik bij onze dennis iets van een erctie.
pi_52185869
Na een ijskauwverbod ga ik nu ook voor een pepermuntjesverbod.
pi_52185898
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ik wel: toen brian z'n 'terug naar oegstgeest' onderbroek uittrok zag ik bij onze dennis iets van een erctie.
Zag het eruit als een lolly?
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 00:52:18 #7
137949 Disana
pi_52185899
Als ik het zo hoor is Kelly een geval voor de psychiater, met al die onverklaarbare en volgens mij psychosomatische klachten.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:52:30 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52185901
Duidelijke OP
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52185905
quote:

[..]

ik wel: toen brian z'n 'terug naar oegstgeest' onderbroek uittrok zag ik bij onze dennis iets van een erectie.
m'n typiste is wat onzorgvuldig geweest, de k**kerhoer.
pi_52185922
Al kost het mij een miljoen zegt Dennis, ik zou haar willen helpen. Jaap zou er denk ik hooguit een geeltje aan besteden
pi_52185926
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zag het eruit als een lolly?
zo'n callipo van ola met een glimmende rode tuut
pi_52185927
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Als ik het zo hoor is Kelly een geval voor de psychiater, met al die onverklaarbare en volgens mij psychosomatische klachten.
Zou die anorexia niet voor enorm kalkgebrek e.d. hebben gezorgd?
pi_52185932
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

zo'n callipo van ola met een glimmende rode tuut
Ik begrijp Nadia wel
pi_52185934
quote:

[..]

Zit jij altijd met een vergrootglas achter je pc.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:54:22 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52185936
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
m'n typiste is wat onzorgvuldig geweest, de k**kerhoer.
Goeie reden om jezelf te quoten
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52185950
Vind ik weer totaal onzin.. Weet jij wel hoe veel mensen er dood gaan door een foute diagnose van psychosomatische klachten of hypochondrie??
quote:
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 00:55:14 #17
137949 Disana
pi_52185955
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Zou die anorexia niet voor enorm kalkgebrek e.d. hebben gezorgd?
Ze is uittentreure in heel veel ziekenhuizen onderzocht, als ik het zo hoor.

Je hebt in sommige families zwarte schapen. Zo heb je ook 'zorgenkindjes', waarop je dan fijn je eigen onzekerheden kunt afwentelen
pi_52185961
quote:
Zou dit hele verhaal van Dennix soms een soort van 'geheime missie' zijn om Nadia te 'helpen'. En gaat dat zijn 'heldenrol' in de villa worden ? Ik krijgt ineens een angst-visioen dat dit de rechtvaardiging is van 'achter' om Dennix nog geen toneelhaak te geven !
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 00:56:02 #19
137949 Disana
pi_52185967
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef AutumnTears het volgende:
Vind ik weer totaal onzin.. Weet jij wel hoe veel mensen er dood gaan door een foute diagnose van psychosomatische klachten of hypochondrie??
[..]
Ja, ik schrijf vaak onzin
pi_52185976
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
Ik heb onlangs vernomen dat alle mensen doodgaan. Dat was even slikken voor mij.
pi_52185982
Nou vindt Dennis het weer niet nodig om Huubs familie bij het spel te betrekken, ik herinner me nog dat hij stond te kwijlen toen hij het verhaal over Huubs zus aan Jaap vertelde.
pi_52185992
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Zou dit hele verhaal van Dennix soms een soort van 'geheime missie' zijn om Nadia te 'helpen'. En gaat dat zijn 'heldenrol' in de villa worden ? Ik krijgt ineens een angst-visioen dat dit de rechtvaardiging is van 'achter' om Dennix nog geen toneelhaak te geven ?
Ze laten hem er in voor ons....immers, over wie moet er anders geschreven worden!
pi_52185993
iedereen behalve nadia weten dat toch van huub?
pi_52185998
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:54 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Zit jij altijd met een vergrootglas achter je pc.
nee, maar wel met m'n hand in m'n panty
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 00:57:55 #25
137949 Disana
pi_52186000
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Zou dit hele verhaal van Dennix soms een soort van 'geheime missie' zijn om Nadia te 'helpen'. En gaat dat zijn 'heldenrol' in de villa worden ? Ik krijgt ineens een angst-visioen dat dit de rechtvaardiging is van 'achter' om Dennix nog geen toneelhaak te geven ?
Jemig, nou... dan zouden ze wel heel onverantwoord bezig zijn. Als hij er later in was gekomen, had ik er nog wel aan willen denken, dat wel.

Die verhalen over zijn zus voeden haar alleen maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')