ik wel: toen brian z'n 'terug naar oegstgeest' onderbroek uittrok zag ik bij onze dennis iets van een erctie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik let niet zo op "details"
Zag het eruit als een lolly?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wel: toen brian z'n 'terug naar oegstgeest' onderbroek uittrok zag ik bij onze dennis iets van een erctie.
m'n typiste is wat onzorgvuldig geweest, de k**kerhoer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wel: toen brian z'n 'terug naar oegstgeest' onderbroek uittrok zag ik bij onze dennis iets van een erectie.
zo'n callipo van ola met een glimmende rode tuutquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zag het eruit als een lolly?
Zou die anorexia niet voor enorm kalkgebrek e.d. hebben gezorgd?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Als ik het zo hoor is Kelly een geval voor de psychiater, met al die onverklaarbare en volgens mij psychosomatische klachten.
Ik begrijp Nadia welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo'n callipo van ola met een glimmende rode tuut
Zit jij altijd met een vergrootglas achter je pc.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wel: toen brian z'n 'terug naar oegstgeest' onderbroek uittrok zag ik bij onze dennis iets van een erctie.
Goeie reden om jezelf te quotenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
m'n typiste is wat onzorgvuldig geweest, de k**kerhoer.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Als ik het zo hoor is Kelly een geval voor de psychiater, met al die onverklaarbare en volgens mij psychosomatische klachten.
Ze is uittentreure in heel veel ziekenhuizen onderzocht, als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou die anorexia niet voor enorm kalkgebrek e.d. hebben gezorgd?
Zou dit hele verhaal van Dennix soms een soort van 'geheime missie' zijn om Nadia te 'helpen'. En gaat dat zijn 'heldenrol' in de villa worden ? Ik krijgt ineens een angst-visioen dat dit de rechtvaardiging is van 'achter' om Dennix nog geen toneelhaak te geven !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Ja, ik schrijf vaak onzinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef AutumnTears het volgende:
Vind ik weer totaal onzin.. Weet jij wel hoe veel mensen er dood gaan door een foute diagnose van psychosomatische klachten of hypochondrie??
[..]
Ik heb onlangs vernomen dat alle mensen doodgaan. Dat was even slikken voor mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef AutumnTears het volgende:
Vind ik weer totaal onzin.. Weet jij wel hoe veel mensen er dood gaan door een foute diagnose van psychosomatische klachten of hypochondrie??
[..]
Ze laten hem er in voor ons....immers, over wie moet er anders geschreven worden!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou dit hele verhaal van Dennix soms een soort van 'geheime missie' zijn om Nadia te 'helpen'. En gaat dat zijn 'heldenrol' in de villa worden ? Ik krijgt ineens een angst-visioen dat dit de rechtvaardiging is van 'achter' om Dennix nog geen toneelhaak te geven ?
nee, maar wel met m'n hand in m'n pantyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zit jij altijd met een vergrootglas achter je pc.![]()
Jemig, nou... dan zouden ze wel heel onverantwoord bezig zijn. Als hij er later in was gekomen, had ik er nog wel aan willen denken, dat wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou dit hele verhaal van Dennix soms een soort van 'geheime missie' zijn om Nadia te 'helpen'. En gaat dat zijn 'heldenrol' in de villa worden ? Ik krijgt ineens een angst-visioen dat dit de rechtvaardiging is van 'achter' om Dennix nog geen toneelhaak te geven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |