Volgens mij doet Brian dingen in het vooronder bij Amanda, en er ligt nu toch een hondje bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dan gaat natuurlijk alle "aandacht" uit naar de honden.
Hij moet nog steeds betalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:34 schreef Kailany het volgende:
Dennis denkt misschien dat hij er straks eindelijk overheen mag, nu hij voor haar gezongen heeft...![]()
Zittend of staand en met begeleiding wel???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
Dennis kan niet zonder begeleiding zingen, en ook niet liggend.
kan me niet voorstellen dat onze dennis echt over die zak aardappelen heen wilquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:34 schreef Kailany het volgende:
Dennis denkt misschien dat hij er straks eindelijk overheen mag, nu hij voor haar gezongen heeft...![]()
Precies, staand, dat is wat hij zei.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zittend of staand en met begeleiding wel???![]()
Najib.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.. ik zie gelijk weer een stukje Najib Amhali voor me, over een SOA-test![]()
Tegen de tijd dat hij een keertje mag zul je net zien dat het gevalletje z'n dienst weigert. Dat zou balen zijn! Maanden wachten en dan nog niets.......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:34 schreef Kailany het volgende:
Wat word ik nou weer van beschuldigd?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
hee ouwe, jij was ook al bij opsporing verzocht. alles goed?
"Vooronder" Dàt is lang geleden dat ik dat woord gehoord heb..........quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij doet Brian dingen in het vooronder bij Amanda, en er ligt nu toch een hondje bij.
Wat is er mis met gebakken aardappelen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat onze dennis echt over die zak aardappelen heen wil
die hond komt echt wel op de poeplucht af, die schuur van amando staat immers altijd openquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij doet Brian dingen in het vooronder bij Amanda, en er ligt nu toch een hondje bij.
Hij steekt zelfs z'n vingers in die rotte ongewassen stinkdoos, dus je weet maar nooit....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat onze dennis echt over die zak aardappelen heen wil
Urgh... zo grafisch hoeft het nou ook weer nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die hond komt echt wel op de poeplucht af, die schuur van amando staat immers altijd open
misschien als die muts een heksenverbranding ondergaat, eerder zou ik haar met m'n lans niet beroeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is er mis met gebakken aardappelen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met neuken erbij is 't namelijk 5 euro.
Is hij al eens met een stijve waargenomen op de streams?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tegen de tijd dat hij een keertje mag zul je net zien dat het gevalletje z'n dienst weigert. Dat zou balen zijn! Maanden wachten en dan nog niets.......
Steek je hem wel vaker in een urn?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien als die muts een heksenverbranding ondergaat, eerder zou ik haar met m'n lans niet beroeren.
Ik weet het niet, ik let niet zo op "details"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Is hij al eens met een stijve waargenomen op de streams?
laatst wel in een pond gehakt van de aldi, maar dat telt zeker niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Steek je hem wel vaker in een urn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |