Alsof NatteNaad wat voor Dennix voelt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:22 schreef Marrije het volgende:
Het is wel duidelijk dat Dennis niks voelt voor Nadia
ik vind haarzelden irritant omdat er in die toko zoveel van anderen is om je te aan ergeren, en dan echte ergernis, dat ik haar bijna bevrijdend vind in zelfs haar 'irritante' modus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef tutjehola het volgende:
Nou, ben weer bijna bij met lezen. Wat is Lieke irritant aan het worden als ze een gesprek voert zeg, het valt me vanavond op dat ze niemand uit laat praten en meteen overal mee bemoeit en alles wel denkt te weten.
Ze is idd lief bezig...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:24 schreef FdW het volgende:
Bij echte liefde geef je elkaar een massage, zie Lieke![]()
![]()
Ik heb nog wel een speciekuipquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:19 schreef Giggio het volgende:
niet blokken
lekker focken
wordt alleen maar beter...
mag ik ff een teil voor grote hoeveelheden...
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:24 schreef FdW het volgende:
Bij echte liefde geef je elkaar een massage, zie Lieke![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik even kotsen? De alcohol gaat rijkelijk vloeien. En aan het begin van de avond rammelt de telefoon al als er een cc teveel in een glas wordt geschonken.
Ga ff afliggen en hopelijk niet dromen van oeverloze rivieren (dat zijn eigenlijk toch zeeën?)
En als het dan toch een zee moet zijn dan deze: mare tranquillitatis.
Truste Fok (Tranen over mijn wangen door het forum, maar niet door de streams)
![]()
![]()
![]()
Truste Rudi
Ik ben weer helemaal fris, zit voor het eerst naar de diepgaande gesprekken van Nada en Nix te luisteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik vind haarzelden irritant omdat er in die toko zoveel van anderen is om je te aan ergeren, en dan echte ergernis, dat ik haar bijna bevrijdend vind in zelfs haar 'irritante' modus.
Ik zal er aan denken tegen de tijd dat ik echt van je hou.... met m'n vingers of heb je de voorkeur voor een voorbinddildo??quote:
Daar is Lieke altijd voor in.quote:
de eerste lading ligt netjes in de WC...quote:
Hoi, doe nog effe een gedichtje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
de eerste lading ligt netjes in de WC...
maar het gekke is: je blijft luisteren en je ergeren naar dit gezeik... ach nog ff "genieten" van Dennix voor tie wieberen is
Hoorde op de achtergrond muziek, dus die zullen wel in de chill zitten/liggen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:29 schreef Giggio het volgende:
(waar zijn Brain en AmanDel ? slaan ze elkaar al verrot!?)
Idd.. door dat soort kutwijven krijg je van die "als een vrouw 'nee' zegt, bedoelt ze 'ja'" opmerkingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef tutjehola het volgende:
Echt een meid met ballen is die Nadia. poepie ik wil dit niet, en intussen, ga door ga door
Mag ik ook ????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hoi, doe nog effe een gedichtje?
Groeit er dan iets tussen onsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken tegen de tijd dat ik echt van je hou.... met m'n vingers of heb je de voorkeur voor een voorbinddildo??![]()
"Ik blijf je trouw" is mooier aan t eind van die laatste zinquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mag ik ook ????
Oh Dennis,
Tot op de dag van vandaag ga jij als een raket.
Jij bent in de Kooi de Man met de Pet.
Jij bent de gedoodverfde winnaar.
Jij maakt het met je handen in je zakken nog klaar.
Voor jou is die Villa, alleen voor jou.
Oh Super Stoere Dennis ik hou van jou...
wat een heerlijke foute humor!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mag ik ook ????
Oh Dennis,
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:34 schreef tutjehola het volgende:
naad heeft een slaNg in haar kont als ze loopt
Dat zou ze dan weer wel willen. Oh nee, ze wil het niet, maar ga door, gooi hem erinquote:
Oh Dennisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mag ik ook ????
Oh Dennis,
Je zegt wel nee, maar eigenlijk bedoel je ja.quote:
dgk-fan, jij mag altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mag ik ook ????
Oh Dennis,
die is nog leuker....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh Dennis
Je bent een dooie en je bent gezet
Je haar zit klote en je stem is pet
Jij was al een loser toen je werd geboren
Je zakken zijn diep en dat is geen porem
Voor jou is een baantje als slager nog te mooi
Oh Super Stomme Dennis donder op uit De Kooi
Dat ligt eraan wie het vraagtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zegt wel nee, maar eigenlijk bedoel je ja.![]()
of een vingertje of dildo in z'n pisbuis, wellicht?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig... en wat er wel groeit bijt ik vakkundig de kop af![]()
ze zijn allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
foto's?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
luv in the air... of toch niet.. 100% zeker niet weten.... AFKAPPEN dit...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dgk-fan, jij mag altijd
jij hebt echt talent, gekkie, slimme vent
ik weet dat jij dennis ook niet moet, doch deze rol speel jij, popje, erg goed
schele geile dennis is wel mijn favoriet, alleen ik houd m'n mond en trek op die wereldspits
Wil je met me chatten, prive?![]()
OMG.. ik zie gelijk weer een stukje Najib Amhali voor me, over een SOA-testquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of een vingertje of dildo in z'n pisbuis, wellicht?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.. ik zie gelijk weer een stukje Najib Amhali voor me, over een SOA-test![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |