quote:
Ik was een plaatje voor je aan het zoeken. Kwam ik deze tegen.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was een plaatje voor je aan het zoeken. Kwam ik deze tegen.
[afbeelding]
Ik wacht met spanning afquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
A. Rukken, B. pijpen en/of C. neuken?![]()
misschien dat meerkeuze helpt
quote:
Gquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af
Let wel, bij een eventueel verkeerd antwoord, krijg je maar 2 herkansingen.
Zoiets, maar dan met de tekst "welkom thuis" erbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en nee, ik vraag niet waar je eigenlijk naar op zoek was...![]()
![]()
Misschien wil iemand even z'n kabeltje aan je linkenquote:
Wat bedoel je met 'pijpen en/of'?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af
Let wel, bij een eventueel verkeerd antwoord, krijg je maar 2 herkansingen.
Ik wist wel dat jij gelijk buiten je b(r)oekje zou gaan, dus ik keur het goedquote:
een cavia?!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met de tekst "welkom thuis" erbij.
[afbeelding]
See ya ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga eens even lekker naar mijn eigenste douche en daarna naar mijn eigenste bedje.ben helaas bang dat ik daarna een week in coma verkeer.
dus tot volgende week..
![]()
![]()
ze waren voorbeeldig, en nee, er is door ons niet gekotst aanboord. super relaxede vakantie!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
Zeg buuv hoe was je vakantie? Je kinders niet elkaar vermoord en over het dek gekotst?
KUTquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij gelijk buiten je b(r)oekje zou gaan, dus ik keur het goed![]()
het is toch "gepepene"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'pijpen en/of'?
Slaap lekker buuf.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga eens even lekker naar mijn eigenste douche en daarna naar mijn eigenste bedje.ben helaas bang dat ik daarna een week in coma verkeer.
dus tot volgende week..
![]()
![]()
Dat is een kat met een beertje! Dat zie je toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een cavia?!![]()
(sorry, lig echt helemaal dubbel hier)
Geen leuke 'typisch een gezellig gezin' op vakantie verhalen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ze waren voorbeeldig, en nee, er is door ons niet gekotst aanboord. super relaxede vakantie!
Echtwel Neuken/Of Fellatioquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'pijpen en/of'?
Ook goedquote:
Fellatio.... ooohhhh dat vind ik zooooo mooiiiii schatjequote:
Vuile teasertquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Fellatio.... ooohhhh dat vind ik zooooo mooiiiii schatje![]()
Sorry heb nog steeds die sukkels aan staan
You do the mathquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus er zijn eigenlijk 4 mogelijkheden?
Ja nou ja ik word super geil van Dennis zijn gezang. Ga gelijk sms'enquote:
Dat je dat trektquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
Fellatio.... ooohhhh dat vind ik zooooo mooiiiii schatje![]()
Sorry heb nog steeds die sukkels aan staan
Ik zoek eigenlijk niet. Anders zou ik nu in de kroeg zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
En?? Maken Eend en Veulen al vorderingen of zijn ze allebei zo hard op zoek dat ze geen van beiden doorhebben dat ze allebei op zoek zijn??
Verkapte wat is je nummerpostquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja ik word super geil van Dennis zijn gezang. Ga gelijk sms'en![]()
Ah.. ik zie al waar het fout gaat.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat je dat trekt![]()
Elke keer als ik de COS lees als die 2 weer bezig zijn denk ik: Dennis bestel gewoon een hoer en Nadia een gigolo. Lijkt me beter voor de beelden en hun sexleven na de kooi.
Nee ze zijn niet bezig .. Maar dat gezeik over sex en relaaaaaaatiiieeeeeeees is wel boeiend (lachwekkend) En Dennis zingt er een lekker liedje bijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat je dat trekt![]()
Elke keer als ik de COS lees als die 2 weer bezig zijn denk ik: Dennis bestel gewoon een hoer en Nadia een gigolo. Lijkt me beter voor de beelden en hun sexleven na de kooi.
32quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
Je hebt er geen nummertjes voor gezet.
Ik gok op soixante-neuf...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga mijn nummer niet op het forum gooienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wil hier Cossen openen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
Ik mag geen COS meer openen dus dan maar in de tussentijd even hier verder.
Waarom niet en van wiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
Dit nummer is niet in gebruikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
1.1.1.4
Oh bad boyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |