Gooi er eens een nummertje in.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:43 schreef Frasier het volgende:
Ik mag geen COS meer openen dus dan maar in de tussentijd even hier verder.
Upgrade suckerquote:
Ik ben te lui om een OP te maken en dat vonden bepaalde mensen niet zo leuk. En juist ik (quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom niet en van wie
En waarom trek je je er wat van aan
Dit is voor erbij....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
hola, ik durf hier niet te posten daar ik de indruk heb dat dit voor intimi is, zie ik allemaal 'bekende' lui. is het cossen een beetje uit?
OP Hoeft toch niet meer ....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben te lui om een OP te maken en dat vonden bepaalde mensen niet zo leuk. En juist ik () wil 't gezellig houden dus is er in goed overleg besloten dat ik daar maar niet meer aan begin.
En gratis pijpbeurt door eendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:46 schreef Talitha het volgende:
32! Dat is mijn lievelingsgetal.En wat heb ik gewonnen?
![]()
Je liegtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
hola, ik durf hier niet te posten daar ik de indruk heb dat dit voor intimi is, zie ik allemaal 'bekende' lui. is het cossen een beetje uit?
Volgens mij is dat een downgrade?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
1.1.1.4
In de COS moet je on-topic blijven (Commentaren Op Streams) in de SC (Slow Chat) is alles on-topicquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aha, er is hier in ieder geval welk flink meer activiteit. waar ligt dat dan aan?
Jij en goed overleg, yeah right....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben te lui om een OP te maken en dat vonden bepaalde mensen niet zo leuk. En juist ik () wil 't gezellig houden dus is er in goed overleg besloten dat ik daar maar niet meer aan begin.
Yammiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een downgrade?
Bans? Ik heb een aantal uur op de pijnbank moeten liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij en goed overleg, yeah right....
Na hoeveel bans ben je gaan inbinden?![]()
haha, ik bedoelde 'durfde', ik durf best veel. laatst de bakker goed de waarheid verteld over gebak dat niet vers wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je liegt
Dat is geen goede eerste indruk, als je hier aan wil beginnen![]()
![]()
Maar je had het natuurlijk wel opgegetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik bedoelde 'durfde', ik durf best veel. laatst de bakker goed de waarheid verteld over gebak dat niet vers was
Inderdaad. Na afloop zie ik graag foto's om te publiceren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:55 schreef Talitha het volgende:
En ik mag bepalen wie hij gaat pijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |