die warning geeft aan dat de selectie kleiner is dan een gehele pixel zegmaar, bijvoorbeeld als je een selectie hebt van 5 bij 5 en je doet een feather van 5, dan gaat het mis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef Crientj het volgende:
Hmm.. Mijn photoshop begint ineens raar te doen.
Ik probeer met de ''Single Column Marquee Tool'' een rijtje van 7 pixels weg te halen.
Eerst ging dat alleen goed aan de linkerkant. 7x pijltje -> + Delete.
Nu geeft hij een fout.:
Warning: No pixels are more than 50% selected.
The selection edges will nog be visible.
Het enige wat ik zelf heb aangepast is de ''feather'
Die deed ik om uit te proberen van 1 px naar 7 px en terug naar 1 px.
Iemand die weet hoe dat goed terug komt?
welke font is dat photoshop trouwensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we in de PS sfeer moete blijven...
Hier me 2e versie.
[afbeelding]
En ik wil ze best hosten hoor, PM ze dan maar.
Tschichquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef Wouser het volgende:
[..]
welke font is dat photoshop trouwens?
als je van de text eerst een gewone layer maakt dan heb je meer mogelijkheden met het transformenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef Wouser het volgende:
veel betere OP header...
Nu een vraagje aan mij kant...
Ik wil zeg me text wrappen... In de volgende vorm...
[afbeelding]
tekst gaat van links naar rechts trapsgewijs kleiner woorden.... maar top blijft steeds op zelfde niveau...
HOE?!?
[..]
welke font is dat photoshop trouwens?
ja maar dan vervormen de letters ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:45 schreef Kamermans het volgende:
[..]
als je van de text eerst een gewone layer maakt dan heb je meer mogelijkheden met het transformen
hier nog een header van mij:
[afbeelding]
hij is alleen betje crappy gif formaat
en heb de text gecopieerd uit die van ravii![]()
Gewoon handmatigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef Wouser het volgende:
veel betere OP header...
Nu een vraagje aan mij kant...
Ik wil zeg me text wrappen... In de volgende vorm...
[afbeelding]
tekst gaat van links naar rechts trapsgewijs kleiner woorden.... maar top blijft steeds op zelfde niveau...
HOE?
dat wil je toch ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:48 schreef Wouser het volgende:
[..]
ja maar dan vervormen de letters ook![]()
Ik denk dat die dit bedoeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:05 schreef Kamermans het volgende:
[..]
dat wil je toch ook![]()
[afbeelding]
of bedoel je iets anders?
dat laatste bedoelde ik ja. Ik meende dat dit ook automatisch konquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:05 schreef Kamermans het volgende:
[..]
dat wil je toch ook![]()
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/wrap[1].gif]afbeelding[/url]]
of bedoel je iets anders?
edit.
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/wrap[2].gif]afbeelding[/url]]
dat bedoel je
uhm, tja ik heb het handmatig gedaan
[afbeelding]
je selecteerd de 2de letter (eerste staat al goed) en dan zet je eerst de groote goed (1) en daarna de hoogte ervan goed (2)
2e is ftw..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:45 schreef Kamermans het volgende:
[..]
als je van de text eerst een gewone layer maakt dan heb je meer mogelijkheden met het transformen
hier nog een header van mij:
[afbeelding]
hij is alleen betje crappy gif formaat
en heb de text gecopieerd uit die van ravii![]()
nog 1tje: deze wel in jpg
[afbeelding]
www.xs.toquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:35 schreef Dzy het volgende:
Hey, ik heb een (hopelijk kort) vraagje:
[afbeelding]
Stel ik wil in dit (simpele) plaatje een draadje maken aan het web die eraan bungelt. Ik kan wel wat met photoshop maar die animatie moet met imageready waar ik geen ervaring mee heb. Hoe pak ik dat het makkelijkste aan?
EDIT: Imageshack doet het hier dus niet, welke kan ik wel gebruiken?
Eensch is.. dan kun je ook iedereen de creativiteit laten gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef DarkManta het volgende:
Hmm eens een aantal headers maken, en dan eventueel een polletje?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:35 schreef Dzy het volgende:
Hey, ik heb een (hopelijk kort) vraagje:
[afbeelding]
Stel ik wil in dit (simpele) plaatje een draadje maken aan het web die eraan bungelt. Ik kan wel wat met photoshop maar die animatie moet met imageready waar ik geen ervaring mee heb. Hoe pak ik dat het makkelijkste aan?
EDIT: Imageshack doet het hier dus niet, welke kan ik wel gebruiken?
Zou inderdaad handig zijn met afmetingen... zelf heb ik ze niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eensch is.. dan kun je ook iedereen de creativiteit laten gaan
Wel vooropgezette maten natuurlijk
geen DM's afmetingen...![]()
Als je die gaat animeren kan je het beste in photoshop een draadje eraan maken, dan deze heel heel veel duplicaten en hem in elke stap een stukje meer naar achter, voren etc laten 'vliegen'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:59 schreef Dzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou hier dezelfde vraag nu met plaatje
Ok ik heb nu 9 layers (die in het midden en 4 naar elke kant toe) maar hoe doe ik dat animeren in imageready?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Crientj het volgende:
[..]
Als je die gaat animeren kan je het beste in photoshop een draadje eraan maken, dan deze heel heel veel duplicaten en hem in elke stap een stukje meer naar achter, voren etc laten 'vliegen'
Dan op de knop laden in Imageready en al die layers gaan animeren.. Als het goed is kan je zo een soort vliegend draadje krijgen.
Je klikt op die knop onderaan in Photoshop. Iets met invoegen in Imageready.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef Dzy het volgende:
[..]
Ok ik heb nu 9 layers (die in het midden en 4 naar elke kant toe) maar hoe doe ik dat animeren in imageready?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |