Tekst onderaan staat nu goed inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
ok, het usericonstuk deed net brak, dat is gefixed.
@ SF, wat bedoel je met dat de tekst gaar doet met de plaatjes?
zie jij verder nog dingen die niet kloppen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tekst onderaan staat nu goed inderdaad![]()
Die [limg tags werken tegen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zie jij verder nog dingen die niet kloppen?
apartig, want die móeten wel op die plek naast die links staan, anders kan 't nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die [limg tags werken tegen...![]()
heb je er iets aan veranderd?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef FredvZ het volgende:
Je OP ziet er als het goed is nu al een stuk beter ut.
Je spacers zijn echter net iets te hoog, daardoor moet er een extra regel wit na een spacer. Als je de de spacer minder hoogmaakt zou het opgelost moeten zijn.
keurigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:50 schreef Ulreazj het volgende:
Hier ziet alles er goed uit @ IE7 @ 1280*1024
ok, topquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:42 schreef FredvZ het volgende:
Ik heb ergens wat limg's in img's veranderd en wat enters gezet.
PM is onderweg
Overigens moet je er ook nog bij kunnen via de edit-knop denk ik.
ja, ik vind dat erg raar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef grizegrijn het volgende:
In IE ziet het er met een resolutie van 1440x900 inderdaad behoorlijk kut uit. In Firefox ziet het er wel goed uit, behalve dat er verticaal wat ruimte tussen een paar plaatjes zit in de schaduw.
ja, briljant.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef ook_gek het volgende:
hey ik zie hem nu wel goed![]()
alleen zitten er 2 streepjes in de linker lijn
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:37 schreef wc-eend het volgende:
Ik neem aan dat je het over de streepjes hebt in de schaduw links van boven naar beneden, de rest ziet er perfect uit @ 1280x800 IE7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |