Onzin, je kunt hier, gelukkig, gewoon je mening geven!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:22 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik onthoud mij van commentaar. Ik vind je niet dat je op zaken moet vooruit lopen die waarschijnlijk toch niet gaan gebeuren. Dat is stemmingmakerij.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef Goochie het volgende:
[..]
Onzin, je kunt hier, gelukkig, gewoon je mening geven!
Geef maar eens EERLIJK antwoord.
Laat ik een waar gebeurde moord nemen, zodat ik mijn mening kan geven: Theo van Gogh.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hieruit kan ik dus alleen maar concluderen dat je ermee instemt dat ze omgebracht mogen worden. Je zal het niet veroordelen, toch?
Typisch dat je GeenStijl.nl quoted als het jou uitkomt. Het is dan ook een zeer betrouwbare journalistieke bron.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:00 schreef Super7fighter het volgende:
Elian toch.![]()
Asfhin Ellian lapte Jami er ZELF bij Boing! GeenStijl Mediawatch met een selectie van belangrijk en opvallend nieuws uit de media. "Stroom telefonische doodsbedreigingen voor Ehsan Jami" ratelde er vanochtend uit de ANP-telex. En dus melden deftige media vandaag braaf in koor: "In een reactie op de website van GeenStijl is een link naar een islamitische site geplaatst, met daarop Jami's gegevens. Dat heeft geleid tot een stroom aan bedreigingen''. Voornoemde quote komt uit de hoed van Afshin Ellian die geen gelegenheid onbenut laat om de gebeurtenissen rondom Jami te spindokteren. Met andere woorden: GeenStijl heeft het weer eens gedaan. Dan nu even de feiten. Wij ontvangen al geruime tijd linktips over het feit dat het mobiele nummer van Jami gewoon via google te achterhalen valt. Bovendien staan de NAW gegevens van Jami o.a. sinds 5 juli vermeld in het betreffende forum op Thabaat.net. Omdat Jami al sinds maandag in een safehouse is gezet, linkten wij (dus geen reaguurder) pas gisteren in het topic "Ehsan Jami is een bange poeperd" naar de gegevens. Maar pas echt getriggerd werden wij door de column van Prof.dr.mr. Afshin Ellian ZELF op Elsevier.nl van maandagochtend 6 augustus: "Terwijl al twee weken bekend was dat zijn adres en telefoonnummer op een islamitische website circuleerden". Gevalletje omdraaien oorzaak en gevolg. Gevalletje straatje schoonvegen. Ellian praat POEP
Ik begrijp het heel goed dat als die radicale moslims zo door gaan dat er dan een hoop moslims door boze nederlanders worden doodgestoken en van flatgebouwen gegooid. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Laat ik een waar gebeurde moord nemen, zodat ik mijn mening kan geven: Theo van Gogh.
Theo van Gogh zaaide haat en deed aan opruiing. Hij heeft hiervoor nooit de binnenkant van een rechtszaal gezien. Het lag dus in de lijn der verwachtingen dat een Mohammed B hem zou afmaken.
Ik keur deze moord NIET goed en VEROORDEEL hem, maar ik begrijp wel waarom deze moord gepleegd is, ik kan hem wel begrijpen.
Dat is nog steeds een misvatting, van Gogh heeft heel veel met allochtonen gewerkt, hij werd er zelfs op handen gedragen, hij was alleen tegen dat achterlijke fundi-gedachtegoed van de Islam (any fundi-geloof eigenlijk), niets meer of minder.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Laat ik een waar gebeurde moord nemen, zodat ik mijn mening kan geven: Theo van Gogh.
Theo van Gogh zaaide haat en deed aan opruiing. Hij heeft hiervoor nooit de binnenkant van een rechtszaal gezien. Het lag dus in de lijn der verwachtingen dat een Mohammed B hem zou afmaken.
Ik keur deze moord NIET goed en VEROORDEEL hem, maar ik begrijp wel waarom deze moord gepleegd is, ik kan hem wel begrijpen.
Hij had van provoceren zijn beroep gemaakt. Het was slechts een kwestie van tijd dat hij de verkeerde provoceerde. Dat zegt niks over wie gelijk heeft etc., maar we leven hier nog steeds in de echte wereld en daar horen helaas ook agressieve randebielen bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een misvatting, van Gogh heeft heel veel met allochtonen gewerkt, hij werd er zelfs op handen gedragen, hij was alleen tegen dat achterlijke fundi-gedachtegoed van de Islam (any fundi-geloof eigenlijk), niets meer of minder.
Ten eerste wat Theo deed was gewoon commentaar geven, misschien iets extreem. Maar we zijn in Nederland niet anders gewend. Of denk je dat de christelijke geloof hier in het in de jaren 1960-1970 niet onwijs geschoffeerd is? Toen zag ik geen Chistenen mensen vermoorden omdat ze het niet eens waren met uitspraken die toen gedaan zijn. Toen kon alles gezegd worden over een geloof dat hier al een behoorlijke tijd langer is als de islam.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik kan Wilders dan ook weer heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De moord op WIlders bedoel je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kan Wilders dan ook weer heel goed begrijpen.
Wat zijn jullie toch voorspelbaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De moord op WIlders bedoel je?
Spreek je iemand altijd aan in het meervoud?quote:
Zo is dat, en idd niet eerder voordat o.a. aan deze voorwaarden is voldaan, puntquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:09 schreef Vivi het volgende:
Maar idd, ik kan begrijpen dat Wilders vermoord wordt gezien het feit dat duidelijk is geworden dat er een aantal kakkerlakken rondlopen die mensen die dingen zeggen die ze niet zo leuk vinden ritueel willen afmaken. In die context begrijp ik het ja. En het zal me niks verbazen. Ik vraag me alleen af hoeveel er nog volgen eer Nederland eens wakker wordt.
1 ding kan je ze nageven; dat fanaticisme kan de gemiddelde laffe nederlander nog wat van leren, als wij nu eens met zijn allen met de vuist op tafel zouden slaan om onze eigen waarden niet met voeten te laten treden zou er misschien eens wat veranderen
Natuurlijk zou het geweldig zijn als we in de toekomst over een harmonieuze joods-christelijke-islamitische traditie in onze samenleving kunnen spreken, maar niet eerder dan dat 1) er in ons land geen enkele eerwraakmoord meer wordt gepleegd, 2) de ramen op islamitische scholen niet meer worden afgeplakt met zwart papier als good old Sinterklaas voorbij komt, 3) autochtone vrouwen op straat niet meer voor 'hoer' worden uitgescholden door k-Marrokaantjes, 4) moslimmeisjes- en vrouwen niet meer onderdrukt en mishandeld worden, 5) homo's in Amsterdam niet meer in elkaar worden gemept in de buurt van uitgaansgelegenheden voor homoseksuelen, 6) moslims niet meer als 'afvallig' worden beschouwd als ze zich van de islam afkeren, 7) Marrokanen niet meer de Israëlische vlag op de Dam verbranden omdat ze zich zo verbonden voelen met 'het lot' van de Palestijnen, 8) bepaalde Nederlandse politici en critici van de Islam niet meer dag en nacht bewaakt hoeven worden, 9) onaangepaste djellabajurken niet meer met een doorgeladen wapen van de straat worden geplukt, 10) controversiële filmmakers niet meer op klaarlichte dag worden afgeslacht, 11) er door geen enkele imam in geen enkele moskee meer tot haat wordt opgeroepen.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Tuurlijk begrijpt hij die. Hij gelooft zelfs in de woorden van een pedo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:45 schreef StaalPaal het volgende:
Begrijp je ook de daden van een pedo?
Ach, de politie doet niet anders.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Spreek je iemand altijd aan in het meervoud?
Lekker onbeschoft.
Wat is dan het verschil tussen het begrijpen van die moord en het niet begrijpen van de daden van een pedo? Vind je de moord op een bepaalde manier te rechtvaardigen? Ben je het eens met de politieke opvattingen van Mohammed B?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:56 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nee, Pim Fortuyn zou postuum alsnog veroordeeld moeten worden voor het verkrachten van minderjarige kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |