abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:24:27 #126
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52228025
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Laat ik een waar gebeurde moord nemen, zodat ik mijn mening kan geven: Theo van Gogh.
Theo van Gogh zaaide haat en deed aan opruiing. Hij heeft hiervoor nooit de binnenkant van een rechtszaal gezien. Het lag dus in de lijn der verwachtingen dat een Mohammed B hem zou afmaken.
Ik keur deze moord NIET goed en VEROORDEEL hem, maar ik begrijp wel waarom deze moord gepleegd is, ik kan hem wel begrijpen.
Ik begrijp het heel goed dat als die radicale moslims zo door gaan dat er dan een hoop moslims door boze nederlanders worden doodgestoken en van flatgebouwen gegooid. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52228179
quote:

[..]

Laat ik een waar gebeurde moord nemen, zodat ik mijn mening kan geven: Theo van Gogh.
Theo van Gogh zaaide haat en deed aan opruiing. Hij heeft hiervoor nooit de binnenkant van een rechtszaal gezien. Het lag dus in de lijn der verwachtingen dat een Mohammed B hem zou afmaken.
Ik keur deze moord NIET goed en VEROORDEEL hem, maar ik begrijp wel waarom deze moord gepleegd is, ik kan hem wel begrijpen.
Dat is nog steeds een misvatting, van Gogh heeft heel veel met allochtonen gewerkt, hij werd er zelfs op handen gedragen, hij was alleen tegen dat achterlijke fundi-gedachtegoed van de Islam (any fundi-geloof eigenlijk), niets meer of minder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 09-08-2007 14:35:27 ]
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:01:32 #128
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_52229179
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef Suko het volgende:

[..]

Dat is nog steeds een misvatting, van Gogh heeft heel veel met allochtonen gewerkt, hij werd er zelfs op handen gedragen, hij was alleen tegen dat achterlijke fundi-gedachtegoed van de Islam (any fundi-geloof eigenlijk), niets meer of minder.
Hij had van provoceren zijn beroep gemaakt. Het was slechts een kwestie van tijd dat hij de verkeerde provoceerde. Dat zegt niks over wie gelijk heeft etc., maar we leven hier nog steeds in de echte wereld en daar horen helaas ook agressieve randebielen bij.
Je gaat toch ook niet een stel hanggroepjongeren provoceren?

Zolang het beperken van de vrijheid van meningsuiting niet gebeurd vanuit een bepaalde vereniging of de overheid, is dit niet meer dan jammer maar helaas. Ik zou ook liever zien dat het niet zo was, maar er wordt echt consequent te hoog van de toren geblazen en als gevolg daarvan veel mensen onnodig gecriminaliseerd.

Dit hele probleem is voornamelijk een probleem dat ex-moslims niet behoren te kunnen bestaan. Het is onmogelijk volgens de Koran. Dat is het probleem, het probleem is niet dat mensen de vrijheid van meningsuiting willen beperken, want dat is hun doel helemaal niet.
Door verschillende belangen van bijvoorbeeld Wilders, worden dit soort acties echter consequent verkeerd uitgelegd, waardoor het echte probleem dus ook niet wordt aangepakt. Moslims moeten emanciperen, hoe graag bepaalde figuren dat met de harde hand ook willen opleggen, dat werkt gewoonweg niet. Het enige wat we kunnen is onze wet handhaven, en dat kan in dit geval prima.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_52230835
quote:

[..]

Ten eerste wat Theo deed was gewoon commentaar geven, misschien iets extreem. Maar we zijn in Nederland niet anders gewend. Of denk je dat de christelijke geloof hier in het in de jaren 1960-1970 niet onwijs geschoffeerd is? Toen zag ik geen Chistenen mensen vermoorden omdat ze het niet eens waren met uitspraken die toen gedaan zijn. Toen kon alles gezegd worden over een geloof dat hier al een behoorlijke tijd langer is als de islam.
Nu hebben we er een geimporteerd geloof bij en dan zouden we ineens terug moeten naar de middeleeuwen. Ik dacht het toch niet.

Ik keur het afpakken van de Nederlandse nationalitei bij islamieten met een dubbele nationaliteit NIET goed en VEROORDEEL het, maar ik begrijp wel dat er een punt komt waarop we dat wel gaan doen. Ik wens niet terug te gaan naar de middeleeuwse tijd qua religie. Bedankt. Tot ziens
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:54:23 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52232591
quote:

[..]

Ik kan Wilders dan ook weer heel goed begrijpen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:58:48 #131
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52232739
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik kan Wilders dan ook weer heel goed begrijpen.
De moord op WIlders bedoel je?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:04:44 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52232912
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De moord op WIlders bedoel je?
Wat zijn jullie toch voorspelbaar
Die was je al aan het plannen?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:09:44 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52233067
Maar idd, ik kan begrijpen dat Wilders vermoord wordt gezien het feit dat duidelijk is geworden dat er een aantal kakkerlakken rondlopen die mensen die dingen zeggen die ze niet zo leuk vinden ritueel willen afmaken. In die context begrijp ik het ja. En het zal me niks verbazen. Ik vraag me alleen af hoeveel er nog volgen eer Nederland eens wakker wordt.

1 ding kan je ze nageven; dat fanaticisme kan de gemiddelde laffe nederlander nog wat van leren, als wij nu eens met zijn allen met de vuist op tafel zouden slaan om onze eigen waarden niet met voeten te laten treden zou er misschien eens wat veranderen

Natuurlijk zou het geweldig zijn als we in de toekomst over een harmonieuze joods-christelijke-islamitische traditie in onze samenleving kunnen spreken, maar niet eerder dan dat 1) er in ons land geen enkele eerwraakmoord meer wordt gepleegd, 2) de ramen op islamitische scholen niet meer worden afgeplakt met zwart papier als good old Sinterklaas voorbij komt, 3) autochtone vrouwen op straat niet meer voor 'hoer' worden uitgescholden door k-Marrokaantjes, 4) moslimmeisjes- en vrouwen niet meer onderdrukt en mishandeld worden, 5) homo's in Amsterdam niet meer in elkaar worden gemept in de buurt van uitgaansgelegenheden voor homoseksuelen, 6) moslims niet meer als 'afvallig' worden beschouwd als ze zich van de islam afkeren, 7) Marrokanen niet meer de Israëlische vlag op de Dam verbranden omdat ze zich zo verbonden voelen met 'het lot' van de Palestijnen, 8) bepaalde Nederlandse politici en critici van de Islam niet meer dag en nacht bewaakt hoeven worden, 9) onaangepaste djellabajurken niet meer met een doorgeladen wapen van de straat worden geplukt, 10) controversiële filmmakers niet meer op klaarlichte dag worden afgeslacht, 11) er door geen enkele imam in geen enkele moskee meer tot haat wordt opgeroepen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:12:32 #134
126836 Super7fighter
pi_52233157
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat zijn jullie toch voorspelbaar
Spreek je iemand altijd aan in het meervoud?

Lekker onbeschoft.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52233320
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:09 schreef Vivi het volgende:
Maar idd, ik kan begrijpen dat Wilders vermoord wordt gezien het feit dat duidelijk is geworden dat er een aantal kakkerlakken rondlopen die mensen die dingen zeggen die ze niet zo leuk vinden ritueel willen afmaken. In die context begrijp ik het ja. En het zal me niks verbazen. Ik vraag me alleen af hoeveel er nog volgen eer Nederland eens wakker wordt.

1 ding kan je ze nageven; dat fanaticisme kan de gemiddelde laffe nederlander nog wat van leren, als wij nu eens met zijn allen met de vuist op tafel zouden slaan om onze eigen waarden niet met voeten te laten treden zou er misschien eens wat veranderen

Natuurlijk zou het geweldig zijn als we in de toekomst over een harmonieuze joods-christelijke-islamitische traditie in onze samenleving kunnen spreken, maar niet eerder dan dat 1) er in ons land geen enkele eerwraakmoord meer wordt gepleegd, 2) de ramen op islamitische scholen niet meer worden afgeplakt met zwart papier als good old Sinterklaas voorbij komt, 3) autochtone vrouwen op straat niet meer voor 'hoer' worden uitgescholden door k-Marrokaantjes, 4) moslimmeisjes- en vrouwen niet meer onderdrukt en mishandeld worden, 5) homo's in Amsterdam niet meer in elkaar worden gemept in de buurt van uitgaansgelegenheden voor homoseksuelen, 6) moslims niet meer als 'afvallig' worden beschouwd als ze zich van de islam afkeren, 7) Marrokanen niet meer de Israëlische vlag op de Dam verbranden omdat ze zich zo verbonden voelen met 'het lot' van de Palestijnen, 8) bepaalde Nederlandse politici en critici van de Islam niet meer dag en nacht bewaakt hoeven worden, 9) onaangepaste djellabajurken niet meer met een doorgeladen wapen van de straat worden geplukt, 10) controversiële filmmakers niet meer op klaarlichte dag worden afgeslacht, 11) er door geen enkele imam in geen enkele moskee meer tot haat wordt opgeroepen.
Zo is dat, en idd niet eerder voordat o.a. aan deze voorwaarden is voldaan, punt
pi_52235403
quote:

[..]

Wat bedoel je?

Begrijp je ook de daden van een pedo?
Meer conflict is een teken van minder ongelijkheid
pi_52235474
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:45 schreef StaalPaal het volgende:
Begrijp je ook de daden van een pedo?
Tuurlijk begrijpt hij die. Hij gelooft zelfs in de woorden van een pedo.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_52235507
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Spreek je iemand altijd aan in het meervoud?

Lekker onbeschoft.
Ach, de politie doet niet anders.

"Zo meneertje...rijden WIJ niet een beetje te hard? Hebben WIJ soms een beetje haast?"
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:58:15 #139
126836 Super7fighter
pi_52235683
-edit- Ik vind en vond hem niet grappig. Jouw pech.

[ Bericht 90% gewijzigd door paddy op 10-08-2007 10:10:28 ]
pi_52236260
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:56 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Nee, Pim Fortuyn zou postuum alsnog veroordeeld moeten worden voor het verkrachten van minderjarige kinderen.
Wat is dan het verschil tussen het begrijpen van die moord en het niet begrijpen van de daden van een pedo? Vind je de moord op een bepaalde manier te rechtvaardigen? Ben je het eens met de politieke opvattingen van Mohammed B?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:24:05 #141
126836 Super7fighter
pi_52236343
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:19 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Doen we een dubbel proces, Pimmetje en Mohamed. Wat een feest zal dat worden.
In het geval van de profeet zal het geseponeerd worden op grond van het gebrek aan enig bewijs. Een veroordeling van Pim zou wel kunnen gezien de bewijzen, getuigen, slachtoffers en documenten van de AIVD.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:27:47 #142
126836 Super7fighter
pi_52236439
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:21 schreef StaalPaal het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil tussen het begrijpen van die moord en het niet begrijpen van de daden van een pedo? Vind je de moord op een bepaalde manier te rechtvaardigen? Ben je het eens met de politieke opvattingen van Mohammed B?
De moord op een pedo zou ik wel kunnen begrijpen. Stel jouw dochter wordt verkracht door een pedofiel Pim. Jij zoekt de dader op en snijdt zijn keel door. Ik keur de daad van jou niet goed, maar heb er wel begrip en misschien zelfs sympathie voor. Het is wel verkeerd, omdat het systeem de dader moet straffen. Net zoals Mohammed B. ook gestraft is voor zijn halsmisdaad.
pi_52236672
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

In het geval van de profeet zal het geseponeerd worden op grond van het gebrek aan enig bewijs. Een veroordeling van Pim zou wel kunnen gezien de bewijzen, getuigen, slachtoffers en documenten van de AIVD.
We hebben toch schriftelijk bewijs. Dat moet voldoende aangezien moslims altijd doordraven dat alles in de Koran het werkelijke woord is.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_52236706
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:27 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De moord op een pedo zou ik wel kunnen begrijpen. Stel jouw dochter wordt verkracht door een pedofiel Pim. Jij zoekt de dader op en snijdt zijn keel door. Ik keur de daad van jou niet goed, maar heb er wel begrip en misschien zelfs sympathie voor. Het is wel verkeerd, omdat het systeem de dader moet straffen. Net zoals Mohammed B. ook gestraft is voor zijn halsmisdaad.
als jij geen verschil ziet ben je wel ontzettend dom..
pi_52236990
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:27 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Duidelijk, dus jij bent wel in voor het gedachtegoed van de Takfir wal Hijra.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:22:30 #146
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52237973
-edit- Nop

[ Bericht 28% gewijzigd door paddy op 10-08-2007 10:17:07 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_52238694
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel.
Wat hebben we dit de laatste jaren vaak gehoord uit moslim-monden. Ben er echt kotsmisselijk van. Wat mij betreft staat dit gelijk aan goedkeuren en dit soort uitspraken zijn een aanmoediging voor malloten als de moordenaar van Theo van Gogh.
pi_52239373
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus jij zou een moord op de profeet als hij heden ten dagen zou leven dus "begrijpen"? Interesting.

[afbeelding]

Kijk dat is nou leuk..
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:15:02 #149
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52239410
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:48 schreef Jalu het volgende:

[..]

Wat hebben we dit de laatste jaren vaak gehoord uit moslim-monden. Ben er echt kotsmisselijk van. Wat mij betreft staat dit gelijk aan goedkeuren en dit soort uitspraken zijn een aanmoediging voor malloten als de moordenaar van Theo van Gogh.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik hoop dat die moslims die mishandeling en moord vanwege vermeende belediging van hun godsdienst "begrijpen" dit ook zo zien.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:41:56 #150
126836 Super7fighter
pi_52240120
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef StaalPaal het volgende:

[..]

Duidelijk, dus jij bent wel in voor het gedachtegoed van de Takfir wal Hijra.
Wat is dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')