"Eh, ik ken jullie dan niet, maar wil best op jullie kinderen passen hoor"quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:39 schreef Knekwurst het volgende:
Zorg dat het oppasadres is van kennissen die je niet echt kent
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Dirkh het volgende:
Je moet gewoon zelf vroeg kinderen nemen, zodat als je dochter 16 is je deze zelf nog kan misbruiken.
Je mist het punt of was ik onduidelijk? Je regelt zelf een oppasser van 16 jaar die moet oppassen op het kind van een vage kennis van je. Je doet je voor als de jonge vader en gaat vervolgens met de 16 jarige. Niks zwaar gehandicapt of wat dan ook, vers mooi vlees.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Dirkh het volgende:
Een 16-jarige die een oppasser nodig heeft.![]()
Ik vrees dat je dan in de wat zwaardere zorg komt waar je op zwaar gehandicapte meisjes van zestien mag passen (lees luier verschonen en Olvarit voeden)
Have fun!
Je moet gewoon zelf vroeg kinderen nemen, zodat als je dochter 16 is je deze zelf nog kan misbruiken.
Ah, dat had ik gemist. Maar is dat niet te omslachtig?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Je mist het punt of was ik onduidelijk? Je regelt zelf een oppasser van 16 jaar die moet oppassen op het kind van een vage kennis van je. Je doet je voor als de jonge vader en gaat vervolgens met de 16 jarige. Niks zwaar gehandicapt of wat dan ook, vers mooi vlees.![]()
veel beter ja, als je nog een beetje een goede trainer bent krijg je er nog voor betaald ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dat had ik gemist. Maar is dat niet te omslachtig?
Is het niet handiger om hockeytrainer te worden: Meiden, het is tijd, we gaan douchen!
Aboriginal stijl.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Dirkh het volgende:
Ik vrees dat je dan in de wat zwaardere zorg komt waar je op zwaar gehandicapte meisjes van zestien mag passen (lees luier verschonen en Olvarit voeden)
Have fun!
Dat is toch veel te ingewikkeld. Wat Mister_Monkeyman zegt, gewoon eentje uitzoeken waar je wat breezers in giet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:06 schreef HuHu het volgende:... een goed doordachte methode moet ik zeggen.
Complimenten.
Je hebt helemaal gelijk met die eerste zinquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Chicks van 16 vinden het geweldig, beetje aandacht van een eind 20-er!!![]()
Zorg wel dat er neit te veel bekenden van af komen te weten, mensen gaan je een beetje scheef aankijken, en achter je rug om praten ze erover alsof je een pedo misdadiger bent
Daarvoor gebruik je toch ontmoetingshotels? In Gent heb je zo de PetiteAmie, daar heb je voor 20€ / uur een kamer met Jacuzzi en minibar, en je kan zelfs spiegelkamers ed krijgen. Wat die laatste kosten weet ik niet. Van 18-19 is er anders ook nog wat interessants te vinden hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:39 schreef Knekwurst het volgende:
Het probleem van mij was tot nu toe altijd dat ik geen plaats wist om ze op te pikken of mee naar huis te lokken.
Ik ben 30 maar krijg behoorlijk veel aandacht van een 16 jarig meisje bij mij uit de straat en ze loopt om het zomaar te zeggen nogal met der fluit op de loopquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Precies, ben zelf 26, en heb laatste jaar veel meisden gehad van 18-19 jaar...
Wordt altijd beetje raar aangekeken, maar die meiden zijn het meest relaxed, niet te veel naar de toekomst kijken, lekker stappen, lachen , en lekkere sex met hun geile strakke lijfje
Of je sleurt ze mee de bosjes inquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik je toch ontmoetingshotels? In Gent heb je zo de PetiteAmie, daar heb je voor 20€ / uur een kamer met Jacuzzi en minibar, en je kan zelfs spiegelkamers ed krijgen. Wat die laatste kosten weet ik niet. Van 18-19 is er anders ook nog wat interessants te vinden hoor![]()
Moet je goed opletten welk park, want hier zijn er best wat parken waar het gekend staat omdat er veel homo's rondlopen. Daar wil je snachts je broek niet laten zakken, voor je het weet staat er zo ene achter jequote:
hahahaha goeie tipquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Moet je goed opletten welk park, want hier zijn er best wat parken waar het gekend staat omdat er veel homo's rondlopen. Daar wil je snachts je broek niet laten zakken, voor je het weet staat er zo ene achter je![]()
Ja zulke meiskes kun je nog van alles wijs makenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:48 schreef remlof het volgende:
16 jarige meisjes
Het past niet eens en ze zijn nog zo groen als gras, kan je ze alles gaan uitleggen. Jottem![]()
Volgens mij kan een gemiddeld 16 jarig meisje jou nog wel wat leren. Met de nadruk op kunnen dus. Niet willen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:48 schreef remlof het volgende:
16 jarige meisjes
Het past niet eens en ze zijn nog zo groen als gras, kan je ze alles gaan uitleggen. Jottem![]()
Ik hoop ook altijd nog op een zusjequote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Dirkh het volgende:
Have fun!
Je hebt ze er wel bij ja maar de meesten hebben een grote bek maar als het erop aankomt piepen ze wel andersquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Volgens mij kan een gemiddeld 16 jarig meisje jou nog wel wat leren. Met de nadruk op kunnen dus. Niet willen.
Vraag je ouders om een 16 jarig Thais meisje te adopteren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik hoop ook altijd nog op een zusje![]()
Ik hoop ook dat jij een zusje krijgt, bel me als het zo ver is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik hoop ook altijd nog op een zusje![]()
Maar wacht, ik heb je nummer nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat jij een zusje krijgt, bel me als het zo ver is.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:03 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Die krijg je dan achter je aan.
Pedo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:48 schreef amvrosios het volgende:
voor mij geen probleem , ben zelf minderjarig... (17)
jaah , die milfs die jullie neuqen zijn nie strak meer he ?! mehehehehehe
wheheh als jij gepakt wordt met je leuter in een meisje van 15 dan hang je net zo hard als een gast van 40quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:48 schreef amvrosios het volgende:
voor mij geen probleem , ben zelf minderjarig... (17)
jaah , die milfs die jullie neuqen zijn nie strak meer he ?! mehehehehehe
Als ik gepakt wordt met mijn leuter in een meisje van 17 zou ik dat toch nog steeds een ramp vindenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:53 schreef SpecialK het volgende:
wheheh als jij gepakt wordt met je leuter in een meisje van 15 dan hang je net zo hard als een gast van 40
Maarja daar heeft de wet dan weer geen problemen meequote:Op zondag 5 augustus 2007 19:58 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als ik gepakt wordt met mijn leuter in een meisje van 17 zou ik dat toch nog steeds een ramp vinden![]()
ach , skit... me chickie vind het niet erg als ik dr neuqquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
wheheh als jij gepakt wordt met je leuter in een meisje van 15 dan hang je net zo hard als een gast van 40
Behalve dan dat je onder de 18 als jeugdige wordt veroordeeld. Dat scheelt wel weer.
ben geen verkrachter ofzo :wquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:05 schreef Nilith het volgende:
miet, zoek een vriendin en doe met haar wat je wilt. >_>?
Waarom moet ik nu in eens aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Dirkh het volgende:
Have fun!
Ofquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wát een hoop letters in de OP, het kan veel makkelijker!
'wil je beltegoed?'
Oeh hoogstaande post man! Iemand proberen te bashen in een ONZ topic, echt.. ze zouden je godverdomme een lintje moeten geven!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:10 schreef Sunaebo het volgende:
Volgensmij zijn meisjes van 16 vandaag de dag een stuk meer ervaren dan de TS![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu in eens aan [afbeelding]
denken ?
Je hebt het toch niet over het Citadelpark in Gent? Want ik heb eens gehoord van een studentendoop waarbij iemand daar aan een boom werd gebonden en een uurtje later was hij al verkracht.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Moet je goed opletten welk park, want hier zijn er best wat parken waar het gekend staat omdat er veel homo's rondlopen. Daar wil je snachts je broek niet laten zakken, voor je het weet staat er zo ene achter je![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu in eens aan [afbeelding]
denken ?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:52 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Oeh hoogstaande post man! Iemand proberen te bashen in een ONZ topic, echt.. ze zouden je godverdomme een lintje moeten geven!
Tering josti![]()
neuken?
Sinds wanneer mag je niemand meer bashen in ONZquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:52 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Oeh hoogstaande post man! Iemand proberen te bashen in een ONZ topic, echt.. ze zouden je godverdomme een lintje moeten geven!
Tering josti![]()
neuken?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over het Citadelpark in Gent? Want ik heb eens gehoord van een studentendoop waarbij iemand daar aan een boom werd gebonden en een uurtje later was hij al verkracht.![]()
![]()
![]()
ik las door...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben hier gestopt met lezen
Arme boomquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over het Citadelpark in Gent? Want ik heb eens gehoord van een studentendoop waarbij iemand daar aan een boom werd gebonden en een uurtje later was hij al verkracht.![]()
![]()
![]()
Het Citadelpark is inderdaad best bekend toch wel. Weet je toevallig over welke studentenvereniging het gaat, want de verantwoordelijken daarvan zullen toch ook een paar nachtjes in de cel gezeten hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
zeker dat het niet "welke kleur tracteur edde gij?" is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef heijnen het volgende:
mooie schoenen, neuken?
hahahaha en toch blijft ie goed eej!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zeker dat het niet "welke kleur tracteur edde gij?" is?
http://nl.youtube.com/watch?v=RiMSst-YNzc (jaja oudje, weet het)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |