abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52117517

Ik heb het nu echt gevonden, ik ben een genie. (jaja kom maar met die opmerkingen "ik ben hier gestopt met lezen")

Je kent het gevoel wel, je bent eind twintig en de meeste mensen in je omgeving zijn in de ban van het ordinaire huisje boompje beestje gebeuren. Welke mongool dat nog doet na het zien van K-Pax weet ik niet maar het is zwaar achterhaald, K-Pax voor de overwinning!
Hoe dan ook, er blijven steeds minder mooie chicks over om eens goede seks mee te hebben en het wordt allemaal wat minder strak..

Oh noes! Wat nu?
Dit antwoord hadden jullie zelf al kunnen raden, jongere meisjes! En met jonger moet je het natuurlijk meteen goed doen, pakweg 16 jaar is ideaal! Het probleem van mij was tot nu toe altijd dat ik geen plaats wist om ze op te pikken of mee naar huis te lokken. Na lang denken enzo bedacht ik me hoe ik het huisje boompje beestje gedoe kan ombuigen tot minderjarige meisjes in mijn huis.

HOWTO
Het principe is simpel. Je gebruikt de huisje boompje beestje mensen, of beter gezegd, je doet hun een dienst. Vaak hebben deze mensen het nog zo druk met bagger dingen die niemand leuk vindt dat ze weinig tijd hebben voor de kinderen. Een aardige kennis (jij dus) komt hier om de hoek kijken en biedt hulp aan die gretig in ontvangst zal worden genomen.
Je regelt dat jij de oppas bent en gaat op tijd naar de woning toe van de desbetreffende kennissen. Deze mensen zullen vertrekken naar hun baggergebeuren waarna jij je minderjarig meisje, tevens een oppas, laat komen. Je gaat hierna iets doen met wat vrienden of waar je dan maar ook zin in hebt. Aan het eind van de avond kom je terug en neem je het minderjarig meisje, het klinkt simpel en dat is het ook. De onervarenheid van de meisjes is enorm waardoor zelfs de grootste prutser zal scoren.

Wat niet vergeten?

Zorg dat het oppasadres is van kennissen die je niet echt goed kent, het is een must dat zij je echte naam niet kennen. Tegen de oppas gebruik je gewoon de naam van de vader van het kind, dat is niet echt het punt. Zo voorkom je een hoop gedonder.

Enjoy
pi_52117556
fipo

snellere aanpak:
klap geven, kleding uit trekken, erin steken en hopla
pi_52117584
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:39 schreef Knekwurst het volgende:
Zorg dat het oppasadres is van kennissen die je niet echt kent
"Eh, ik ken jullie dan niet, maar wil best op jullie kinderen passen hoor"

zondag 5 augustus 2007 @ 13:44:12 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52117610
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_52117627
Voorspelling:
10000 views binnen nu en 30 minuten.
pi_52117678
Een 16-jarige die een oppasser nodig heeft.
Ik vrees dat je dan in de wat zwaardere zorg komt waar je op zwaar gehandicapte meisjes van zestien mag passen (lees luier verschonen en Olvarit voeden)
Have fun!
Je moet gewoon zelf vroeg kinderen nemen, zodat als je dochter 16 is je deze zelf nog kan misbruiken.
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:49:11 #7
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52117699
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Dirkh het volgende:
Je moet gewoon zelf vroeg kinderen nemen, zodat als je dochter 16 is je deze zelf nog kan misbruiken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_52117717
quote:
Ik vrees dat je dan in de wat zwaardere zorg komt waar je op zwaar gehandicapte meisjes van zestien mag passen (lees luier verschonen en Olvarit voeden)
Have fun!
Je mist het punt of was ik onduidelijk? Je regelt zelf een oppasser van 16 jaar die moet oppassen op het kind van een vage kennis van je. Je doet je voor als de jonge vader en gaat vervolgens met de 16 jarige. Niks zwaar gehandicapt of wat dan ook, vers mooi vlees.
pi_52117724
quote:

ik ben een genie
ik ben hier gestopt met lezen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_52117767
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef Knekwurst het volgende:

[..]

Je mist het punt of was ik onduidelijk? Je regelt zelf een oppasser van 16 jaar die moet oppassen op het kind van een vage kennis van je. Je doet je voor als de jonge vader en gaat vervolgens met de 16 jarige. Niks zwaar gehandicapt of wat dan ook, vers mooi vlees.
Ah, dat had ik gemist. Maar is dat niet te omslachtig?
Is het niet handiger om hockeytrainer te worden: Meiden, het is tijd, we gaan douchen!
pi_52117804
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:52 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ah, dat had ik gemist. Maar is dat niet te omslachtig?
Is het niet handiger om hockeytrainer te worden: Meiden, het is tijd, we gaan douchen!
veel beter ja, als je nog een beetje een goede trainer bent krijg je er nog voor betaald ook
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:54:49 #12
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_52117816
quote:
Have fun!
Aboriginal stijl.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_52117834
Jezus, OP in één woord verbeteren:
breezerslet

klaar.
pi_52117944
whahah vet man
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:03:59 #15
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_52117972

Die krijg je dan achter je aan.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_52118022
... een goed doordachte methode moet ik zeggen.

Complimenten.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:14:46 #17
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52118168
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:06 schreef HuHu het volgende:
... een goed doordachte methode moet ik zeggen.

Complimenten.
Dat is toch veel te ingewikkeld. Wat Mister_Monkeyman zegt, gewoon eentje uitzoeken waar je wat breezers in giet.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:29:27 #18
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_52118439
Sjezus, waarom al deze moeite??

Als je gewoon tenten zoekt waar deze dames komen, en met ze praat, kom je al een heel eind.

Chicks van 16 vinden het geweldig, beetje aandacht van een eind 20-er!!

Zorg wel dat er neit te veel bekenden van af komen te weten, mensen gaan je een beetje scheef aankijken, en achter je rug om praten ze erover alsof je een pedo misdadiger bent
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:33:01 #19
172312 Dakgoot
BOOM Headshot !!
pi_52118500
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:

Chicks van 16 vinden het geweldig, beetje aandacht van een eind 20-er!!

Zorg wel dat er neit te veel bekenden van af komen te weten, mensen gaan je een beetje scheef aankijken, en achter je rug om praten ze erover alsof je een pedo misdadiger bent
Je hebt helemaal gelijk met die eerste zin

16 is legaal om mee te sexen maar ja de meesten vinden het niet horen
Running for president is like running in the special Olympics, even if you win, you're still retarded.
If I'm not replying, I'm ignoring you. Don't feel bad about it, I do it a lot.
Mijn lieffie
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:39:55 #20
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_52118643
Precies, ben zelf 26, en heb laatste jaar veel meisden gehad van 18-19 jaar...

Wordt altijd beetje raar aangekeken, maar die meiden zijn het meest relaxed, niet te veel naar de toekomst kijken, lekker stappen, lachen , en lekkere sex met hun geile strakke lijfje
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_52118718
quote:
Het probleem van mij was tot nu toe altijd dat ik geen plaats wist om ze op te pikken of mee naar huis te lokken.
Daarvoor gebruik je toch ontmoetingshotels? In Gent heb je zo de PetiteAmie, daar heb je voor 20€ / uur een kamer met Jacuzzi en minibar, en je kan zelfs spiegelkamers ed krijgen. Wat die laatste kosten weet ik niet. Van 18-19 is er anders ook nog wat interessants te vinden hoor
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:44:03 #22
172312 Dakgoot
BOOM Headshot !!
pi_52118720
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Precies, ben zelf 26, en heb laatste jaar veel meisden gehad van 18-19 jaar...

Wordt altijd beetje raar aangekeken, maar die meiden zijn het meest relaxed, niet te veel naar de toekomst kijken, lekker stappen, lachen , en lekkere sex met hun geile strakke lijfje
Ik ben 30 maar krijg behoorlijk veel aandacht van een 16 jarig meisje bij mij uit de straat en ze loopt om het zomaar te zeggen nogal met der fluit op de loop

Wel goed voor me ego lol
Running for president is like running in the special Olympics, even if you win, you're still retarded.
Mijn lieffie
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:44:54 #23
172312 Dakgoot
BOOM Headshot !!
pi_52118734
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Daarvoor gebruik je toch ontmoetingshotels? In Gent heb je zo de PetiteAmie, daar heb je voor 20€ / uur een kamer met Jacuzzi en minibar, en je kan zelfs spiegelkamers ed krijgen. Wat die laatste kosten weet ik niet. Van 18-19 is er anders ook nog wat interessants te vinden hoor
Of je sleurt ze mee de bosjes in
Mijn lieffie
pi_52118764
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:44 schreef Dakgoot het volgende:

Of je sleurt ze mee de bosjes in
Moet je goed opletten welk park, want hier zijn er best wat parken waar het gekend staat omdat er veel homo's rondlopen. Daar wil je snachts je broek niet laten zakken, voor je het weet staat er zo ene achter je
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:47:29 #25
172312 Dakgoot
BOOM Headshot !!
pi_52118788
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:46 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Moet je goed opletten welk park, want hier zijn er best wat parken waar het gekend staat omdat er veel homo's rondlopen. Daar wil je snachts je broek niet laten zakken, voor je het weet staat er zo ene achter je
hahahaha goeie tip

Alleen zulke parken hebben wij hier niet , gelukkig
Mijn lieffie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')