Ofquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wát een hoop letters in de OP, het kan veel makkelijker!
'wil je beltegoed?'
Oeh hoogstaande post man! Iemand proberen te bashen in een ONZ topic, echt.. ze zouden je godverdomme een lintje moeten geven!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:10 schreef Sunaebo het volgende:
Volgensmij zijn meisjes van 16 vandaag de dag een stuk meer ervaren dan de TS![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu in eens aan [afbeelding]
denken ?
Je hebt het toch niet over het Citadelpark in Gent? Want ik heb eens gehoord van een studentendoop waarbij iemand daar aan een boom werd gebonden en een uurtje later was hij al verkracht.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Moet je goed opletten welk park, want hier zijn er best wat parken waar het gekend staat omdat er veel homo's rondlopen. Daar wil je snachts je broek niet laten zakken, voor je het weet staat er zo ene achter je![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu in eens aan [afbeelding]
denken ?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:52 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Oeh hoogstaande post man! Iemand proberen te bashen in een ONZ topic, echt.. ze zouden je godverdomme een lintje moeten geven!
Tering josti![]()
neuken?
Sinds wanneer mag je niemand meer bashen in ONZquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:52 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Oeh hoogstaande post man! Iemand proberen te bashen in een ONZ topic, echt.. ze zouden je godverdomme een lintje moeten geven!
Tering josti![]()
neuken?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over het Citadelpark in Gent? Want ik heb eens gehoord van een studentendoop waarbij iemand daar aan een boom werd gebonden en een uurtje later was hij al verkracht.![]()
![]()
![]()
ik las door...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben hier gestopt met lezen
Arme boomquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over het Citadelpark in Gent? Want ik heb eens gehoord van een studentendoop waarbij iemand daar aan een boom werd gebonden en een uurtje later was hij al verkracht.![]()
![]()
![]()
Het Citadelpark is inderdaad best bekend toch wel. Weet je toevallig over welke studentenvereniging het gaat, want de verantwoordelijken daarvan zullen toch ook een paar nachtjes in de cel gezeten hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
zeker dat het niet "welke kleur tracteur edde gij?" is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef heijnen het volgende:
mooie schoenen, neuken?
hahahaha en toch blijft ie goed eej!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zeker dat het niet "welke kleur tracteur edde gij?" is?
http://nl.youtube.com/watch?v=RiMSst-YNzc (jaja oudje, weet het)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |