quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:33 schreef Triangeljosti het volgende:
In ieder geval beter dan sex met je oppaskindje...
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:34 schreef Tarabass het volgende:
Als de vader vrijgezel is, en jij het fijn vindt om als slet genomineerd te worden, waarom niet?
Kijk maar naar dat hele uit de klauwen gegroeide Au pair-verhaalquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:35 schreef -J-D- het volgende:
Ja, dat is heel normaal.
Dat doet toch elke vader van een oppaskindje?
Z'n vader is vrijgezel ja maar waarom ben ik meteen een slet als ik hem gewoon was tegen gekomen niet? Zoveel jaar verschil zit er niet in.. Jonge vaderquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:34 schreef Tarabass het volgende:
Als de vader vrijgezel is, en jij het fijn vindt om als slet genomineerd te worden, waarom niet?
Meisjes van 15 die niet neuken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:39 schreef mirannie het volgende:
De gemiddelde oppas is tegenwoordig volgens mij iets van 15, dus nee, denk niet dat het kan.
denkt jouw vrouw daar hetzelfde overquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:39 schreef Jarno het volgende:
Als het vantevoren in goed overleg is afgesproken zie ik het probleem niet.
En hoe oud ben jij?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:39 schreef Summerfeeling het volgende:
[..]
Z'n vader is vrijgezel ja maar waarom ben ik meteen een slet als ik hem gewoon was tegen gekomen niet? Zoveel jaar verschil zit er niet in.. Jonge vader
dat is toch jippie? Die vind dat wel goed denk ik. ruk.gif.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:40 schreef just me het volgende:
[..]
denkt jouw vrouw daar hetzelfde over
Jij bent 16 en hij 25?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:39 schreef Summerfeeling het volgende:
[..]
Z'n vader is vrijgezel ja maar waarom ben ik meteen een slet als ik hem gewoon was tegen gekomen niet? Zoveel jaar verschil zit er niet in.. Jonge vader
Wij hebben geen oppas.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:40 schreef just me het volgende:
[..]
denkt jouw vrouw daar hetzelfde over
Dan ook hoor. Ik zeg toch niet dat je dan niet als slet genomineerd wordt? Hij zal jou iig zien als slet, en tegen al zijn vrienden zeggen dat je een slet bent en als je langs fiets wordt je nagewezen als zijnde die makkelijke slet die je zo in bed hebt en sex met je heeft zonder gevoel. En tja, in mijn woordenboek is dat een slet..quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:39 schreef Summerfeeling het volgende:
[..]
Misschien is die vent wel wanhopig en zij heel lelijk?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:42 schreef Burghardt het volgende:
Heb je nog tijd voor nog een adresje? Ik heb geen kind, maar wat niet is kan nog komen. [afbeelding]
Kusjes,
Burghardt.
quote:
Krijg je extra betaald voor de sex?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:32 schreef Summerfeeling het volgende:
Vinden jullie het kunnen dat je sex hebt met de vader van je oppaskindje.. Gewoon om te relaxen en verder geen bij-gevoelens ofzo.. En ja met leeftijdsverschil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |