abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52120504
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:10 schreef Turquaz52 het volgende:
schrijf die auto op de naam van de dader.. laat hem em all risk verzekeren.. daarna melden dat ie een ongeluk heeft gehad.. lekker laten repareren.. hij betaal dan meer @ verzekering.. en jij schrijft de auto weer trg op je eige naam..
álá Turkish Stylé
een rasechte oplichter
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:35:20 #52
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_52120737
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:58 schreef Gluckskafer het volgende:
Eigen schuld.
Wie leent er dan ook een nieuwe auto uit, die je pas 6 maanden hebt.
Dit is het hem nou net.
Ik zat in Azie... mijn vriendin had de sleutel en ik kreeg gewoonweg te horen dat mijn wagen een vangrailklevertje is geworden. Op geen moment is me verteld dat mijn auto zou worden uitgeleend.
...en zeker niet aan die slaapkop. Hoorde pas achteraf dat ie het al eerder heeft geflikt bij anderen.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:36:08 #53
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_52120754
Gewoon laten betalen. Jij gaat toch niet ook nog eens geld uitgeven omdat iemand anders niet met geleende spullen om kan gaan. Als je een auto leent of in een andere auto rijd dan weet je dat jij aansprakelijk bent voor enige schade. Anders moet je ook niet de auto lenen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_52120817
quote:
schrijf die auto op de naam van de dader.. laat hem em all risk verzekeren.. daarna melden dat ie een ongeluk heeft gehad.. lekker laten repareren.. hij betaal dan meer @ verzekering.. en jij schrijft de auto weer trg op je eige naam..
álá Turkish Stylé
Wees er trots op
pi_52120941
quote:
álá Turkish Stylé
En dan het alsnog zelf moeten betalen omdat er achter komen dat je de boel aan het oplichten bent..(iets met aanvinken bij de verzekering dat de auto atm geen schade heeft....)
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:51:27 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52121065
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:35 schreef Ashram het volgende:

[..]

Dit is het hem nou net.
Ik zat in Azie... mijn vriendin had de sleutel en ik kreeg gewoonweg te horen dat mijn wagen een vangrailklevertje is geworden. Op geen moment is me verteld dat mijn auto zou worden uitgeleend.
...en zeker niet aan die slaapkop. Hoorde pas achteraf dat ie het al eerder heeft geflikt bij anderen.
Als je vriendin de sleutel had heb je hem aan haar uitgeleend, als zij het vervolgens nog eens uitleent is het nog steeds jouw probleem. Tenzij je daarover afspraken hebt gemaakt, dan kun je tegen je vriendin aangifte doen van joyriding denk ik.

Als ik dan je vriendin was zou ik echter wel ontkennen en tenzij het op papier staat ben je dan nergens.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_52121629
Je zit nu op 5000 euro schade, ik zou eens gaan rekenen wat het je aan premie gaat kosten om weer terug op je huidige niveau te komen. Als je 2 treden terugvalt in je verzekering, kijk wat die 2 treden je extra aan premie kosten. Bij ons laatste bedrijfsongevalletje was het voordeliger om zelf te betalen, maar dat was nog geen 800 euro.
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:41:56 #58
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_52121992
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:35 schreef Ashram het volgende:

[..]

Dit is het hem nou net.
AUUUUUUW! Dus zij leent spullen van jou door? Evil
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:46:43 #59
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52122077
quote:
álá Turkish Stylé
En vervolgens weigert hij om de auto weer terug op jouw naam te zetten. Zodat hij een auto rijker is. En jij naar je auto kunt fluiten.
En dan geeft ie jou ook nog zo 50 cent, en zegt ie zo van: ' ik had hem toch gekocht' .

álá Turkish Stylé
pi_52122717
quote:
álá Turkish Stylé
"áláh Turkish Stylé" verzeker je toch gewoon niet?
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:23:23 #61
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52122775
Je rijd hem in de vangrail, en rent keihard weg!

Ala turkishh styl!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_52122939
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:46 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

En vervolgens weigert hij om de auto weer terug op jouw naam te zetten. Zodat hij een auto rijker is. En jij naar je auto kunt fluiten.
En dan geeft ie jou ook nog zo 50 cent, en zegt ie zo van: ' ik had hem toch gekocht' .

álá Turkish Stylé
dat is álá Dutch Stylé
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:30:41 #63
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52122965
Je boort je auto in een wolkenkrabber en laat em dan verzekeren door moniek van der ven

allah ackbar style.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_52123071
Niet doen...

[ Bericht 96% gewijzigd door Alexxxxx op 05-08-2007 19:07:55 ]
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_52123195
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]
doed doe chill ofzo

[ Bericht 34% gewijzigd door Alexxxxx op 05-08-2007 19:08:13 ]
pi_52123198
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:45 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Neen, enkel als er geen schade is aan derden niet. Hier is er een vangrail geschonden, dus moet je het normaal aangeven aan je verzekeringsmaatschappij (die er niets mee gaat doen als niemand komt claimen, maar ze kunnen je nooit van vluchtmisdrijf beschuldigen, je ongeluk is namelijk geregistreerd. Aangezien er ook geen uitbetaling moet gebeuren, gaat je premie ook ongewijzigd blijven)

Dit is dus dé manier om toch aangifte te doen, maar er niet voor op te draaien, want de kans dat de claim van die vangrail binnenkomt is klein. Het is namelijk niet aan de verzekering om de persoon op te zoeken aan wie de schade berokkend is, het is aan de andere partij om de schadeclaim in te dienen bij zijn verzekering.
Als je het niet aangeeft bij de politie of gemeente oid dat je tegen die vangrail bent aangereden dan is het dus wel degelijk doorrijden na ongeval.
pi_52123393
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:40 schreef Cyaa het volgende:

[..]

doed doe chill ofzo
Ik ben chille.. heb me tamelijk rustig gehouden.
Geen Hoofdletters of uitroeptekens gezien heur
Quote van Tjabbo:
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:53:54 #68
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52123471
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]
Vrij zieke reactie vriend.

[ Bericht 33% gewijzigd door Alexxxxx op 05-08-2007 19:08:30 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_52123628
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vrij zieke reactie vriend.
Noem mij geen vriend, ik maak hier een grap, en dan kom jij me beledigen? Endan nog de ballen hebben om vriend te noemen..? Vind het gewoon zielig wat jij doet. En wat betreft mijn reactie? Vind dat ik nog erger kon posten maar ik liet het daarbij..

Speciale dank aan de Backspaceknop
Quote van Tjabbo:
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:03:31 #70
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52123667
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:01 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Noem mij geen vriend, ik maak hier een grap, en dan kom jij me beledigen?
Hoe heb ik jou beledigd dan?
quote:
Endan nog de ballen hebben om vriend te noemen..?
Sarcasme heet dat.
quote:
Vind het gewoon zielig wat jij doet.
Ik doe helemaal niks
quote:
En wat betreft mijn reactie? Vind dat ik nog erger kon posten maar ik liet het daarbij..

Speciale dank aan de Backspaceknop
Modjes zullen je binnenkort wel opruimen. Vooral als je zo lekker heetgebakerd blijft en uit het niets ineens mensen blijft uitschelden.
pi_52123777
En ontopic maar weer
pi_52123845
Zoals eerder gemeld is, schade aan voertuigen wordt in iedere AVP nadrukkelijk uitgesloten.
Ik zou de schade 'gewoon' verhalen op degene die reed. Je gaat er hoe dan ook op achteruit in premie en/of schadevrije jaren. Degene die reed heeft de schade veroorzaakt.
pi_52123859
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Ashram het volgende:
De bestuurder in kwestie is om 18:00 in slaap gevallen achter het stuur. Reed op dat moment op de linkerrijstrook. Mijn vriendin heeft besloten om mijn auto uit te lenen omdat zij en haar vriendinnen zijn auto niet comfortabel genoeg vonden voor de lange rit.
Heeft ie ook gelijk je vriendin ff gewipt??
pi_52124022
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:41 schreef BazzieK het volgende:

Als je het niet aangeeft bij de politie of gemeente oid dat je tegen die vangrail bent aangereden dan is het dus wel degelijk doorrijden na ongeval.
Jij bent niet verplicht de andere partij op de hoogte te brengen van dit ongeval. Als ik mijn auto tegen de jouwe zet is het zeer vriendelijk van mij om een briefje onder je ruitenwisser achter te laten (wat ik ook ga doen), maar in principe is het niet verplicht. Als jij direct aan je verzekering zegt dat je iets meegehad hebt, vb een vangrail ergens tussen afrit 1 en afrit 2, dan is voor jou de kous af. Jij hebt de aangifte gedaan (hoewel ik vermoed dat de verzekering dit direct doorspeelt aan de politie), jij wordt niet veronderstelt te weten van wie die vangrail is.

Even verder op het voorbeeld van die auto; als jij dan terugkomt en je ziet dat er een auto tegengereden is, en je hebt geen aanwijzingen, dan ga jij gegarandeerd aangifte doen bij de politie van vluchtmisdrijf, en dan zal de politie wel (via jouw verzekering die het doorgegeven heeft) weten dat jij het zal geweest zijn, en kan de boel afgehandeld worden.

Het is dus geen doorrijden na een ongeval (vluchtmisdrijf in België), aangezien je zelf je bekendgemaakt hebt (hetzij bij de politie, hetzij bij je verzekeraar). Als je jezelf na een ongeval (zwaar of licht, maakt niet uit) binnen de 12u én voor de politie bij jou aan de deur staat zelf aangeeft, dan wordt het gezien als een normaal ongeval met een shock waardoor je doorgereden bent. Als er omstaanders waren die daarbij de eventuele gekwetste konden helpen, dan kom je er normaal goed vanaf; rijd je door en er zijn géén omstaanders (en dus niemand om het kind te helpen) dan maak je in ieder geval een inbreuk op de plicht iemand te helpen.
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:21:26 #75
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52124067
Die gast moet trouwens wel echt narcolepsie hebben als je dat 2x flikt. 1x kan dan misschien nog wel gebeuren door overmacht en een ontiegelijk slecht inschattingsvoormogen maar daarna heb je toch wel -iets- geleerd mag ik hopen
pi_52124119
2x dan ben je echt lomp. Ik heb ook al gehad dat ik achter het stuur suf begon te worden, en dan zijn er maar 2 dingen die helpen (ik ben trouwens nooit tegen een vangrail moeten slaan alvorens te beseffen dat het niet slim is om al indommelend rond te rijden)

- als het buiten koud is; ramen open & stereo op het maximumvolume, dan houd je het nog wel een half uurtje uit (hoewel je dan echt als aso & marginaal aangekeken wordt als het putje winter is)
- uitstappen, wandelingetje maken & 2 redbull's achterover gieten

(- overnachten)
pi_52124536
Volgens mij is die vriend van jouw dus niet aansprakelijk. Dit valt onder het risico van uitlenen. bovendien ben je er ook nog eens voor verzekerd. Er is dus geen enkele rechter die jouw gelijk gaat geven.

Wat je zou kunnen doen is uitrekenen hoeveel de terugval in schadevrije jaren je kost en die proberen te krijgen van die vriend van je. Maar hij is niks verplicht.
pi_52124576
Edit: fout gelezen
pi_52124620
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:47 schreef Fastmatti het volgende:

fout gelezen
reactie op fout gelezen

(nuttige databasevulling toch wel )
pi_52124722
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:18 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Jij bent niet verplicht de andere partij op de hoogte te brengen van dit ongeval. Als ik mijn auto tegen de jouwe zet is het zeer vriendelijk van mij om een briefje onder je ruitenwisser achter te laten (wat ik ook ga doen), maar in principe is het niet verplicht. Als jij direct aan je verzekering zegt dat je iets meegehad hebt, vb een vangrail ergens tussen afrit 1 en afrit 2, dan is voor jou de kous af. Jij hebt de aangifte gedaan (hoewel ik vermoed dat de verzekering dit direct doorspeelt aan de politie), jij wordt niet veronderstelt te weten van wie die vangrail is.
quote:
Artikel 7
1. Bespreking Het is degene die bij een verkeersongeval is betrokken of door wiens gedraging een verkeersongeval is veroorzaakt, verboden de plaats van het ongeval te verlaten, indien:
a. Bespreking bij dat ongeval, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander is gedood dan wel letsel of schade aan een ander is toegebracht;
b. Bespreking daardoor, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander aan wie bij dat ongeval letsel is toegebracht, in hulpeloze toestand wordt achtergelaten.
2. Bespreking Het eerste lid, aanhef en onderdeel a, is niet van toepassing op degene die op de plaats van het ongeval behoorlijk de gelegenheid heeft geboden tot vaststelling van zijn identiteit en, voor zover hij een motorrijtuig bestuurde, tevens van de identiteit van dat motorrijtuig.
Staat niet specifiek in aan wie je het kenbaar moet maken maar ik gok dat de verzekering daar niet onder valt.
pi_52124813
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:52 schreef BazzieK het volgende:

Staat niet specifiek in aan wie je het kenbaar moet maken maar ik gok dat de verzekering daar niet onder valt.
Volgens mij nonkel (verzekeringsagent) is melden aan de verzekering genoeg, zij brengen automatisch de politie op de hoogte (dit omdat het bij zware ongevallen soms emotioneel te moeilijk is om de politie te bellen, en dat de verzekeringsagent dan ook toereikend is). Of dit waar is weet ik niet, vermoed van wel.

Ik kan niet uit ervaring spreken, bij mij waren ze er zodanig snel dat zij al het papierwerk afgehandeld hebben. Een beetje jammer, anders had mijn vader kunnen het ongeluk op zich kunnen nemen (Belgian Style)
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:05:16 #82
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52125009
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:01:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_52125519
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:05 schreef Mikkie het volgende:
Sowieso mag die knakker alles vergoeden,
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.

Sowieso ----> WGR
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:32:24 #84
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52125536

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:01:52 ]
Zerg schreef:
pi_52125567
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:32 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Nah dat mag je toch aannemen.
Valt volgens mij onder het risico van uitlenen.
quote:
Misschien niet via een rechtzaak, maar je kunt hem persoonlijk aanspreken. Mag aannemen dat het dan niet tot een rechtzaak hoeft te komen.
Dat is bij dit soort 'vrienden' vaak nog een veel groter probleem
pi_52125596
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:32 schreef Mikkie het volgende:

persoonlijk aanspreken.
Je maakt 'm duidelijk dat je de auto in dezelfde staat terug wilt als degene 'm heeft meegenomen. Hoe hij dat regelt is zijn probleem.
***** Kraak.....
pi_52125626
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:34 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Je maakt 'm duidelijk dat je de auto in dezelfde staat terug wilt als degene 'm heeft meegenomen.
Waar is de verzekering dan voor? Nu gaat het om 5000 euro, maar het had ook 25.000 euro kunnen zijn.
pi_52125746
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Waar is de verzekering dan voor? Nu gaat het om 5000 euro, maar het had ook 25.000 euro kunnen zijn.
Dat is het probleem van degene die de auto heeft meegenomen.
Er zijn nog wel wat manieren om 'm flink onder druk te zetten.
***** Kraak.....
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:43:08 #89
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_52125775

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:01:52 ]
Zerg schreef:
pi_52125912
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:43 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Eens. Dat is het risico als je de auto van een ander meeneemt.

In de prak rijden = dokken. En als je dan als lener mazzel hebt kun je 't regelen via de verzekering van die ander.
Als 't mijn all-risk verzekerde auto was regel ik helemaal niets met mijn verzekering, de auto terug in dezelfde staat of er volgen er andere maatregelen.
***** Kraak.....
pi_52126144
Wie gaat nou aangeven dat ie een vangrail heeft bekrast Dude, ga je zorgen maken om je autoschade ... ik heb ook hier en daar palen aan gort gereden dan heb je al genoeg andere dingen aan je hoofd.
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:24 schreef Athmozz het volgende:
2x dan ben je echt lomp. Ik heb ook al gehad dat ik achter het stuur suf begon te worden, en dan zijn er maar 2 dingen die helpen (ik ben trouwens nooit tegen een vangrail moeten slaan alvorens te beseffen dat het niet slim is om al indommelend rond te rijden)

- als het buiten koud is; ramen open & stereo op het maximumvolume, dan houd je het nog wel een half uurtje uit (hoewel je dan echt als aso & marginaal aangekeken wordt als het putje winter is)
- uitstappen, wandelingetje maken & 2 redbull's achterover gieten

(- overnachten)
Het enige wat helpt is slapen, de rest is symptoonbestrijding.
pi_52127254
Mijn gevoel zegt, die gast laten dokken
pi_52127791
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:47 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Als 't mijn all-risk verzekerde auto was regel ik helemaal niets met mijn verzekering, de auto terug in dezelfde staat of er volgen er andere maatregelen.
Lijkt me ook ja.
Zou maar eens een advocaat raadplegen, mogelijk dat hij met een briefje door de knieen gaat
pi_52127853
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:56 schreef henkway het volgende:

[..]

Lijkt me ook ja.
Zou maar eens een advocaat raadplegen, mogelijk dat hij met een briefje door de knieen gaat
Om te beginnen kun je als ie niet wil luisteren eens dreigen met aangifte gaan doen van de aanvaring met de vangrails en daarna doorrijden.
***** Kraak.....
pi_52128698
Is de klootzak voor joyriding arresteren geen optie?
pi_52129358
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
Is de klootzak voor joyriding arresteren geen optie?
De auto is zonder je toestemming even uitgeleend, dat is al genoeg om de vriendin die 't op haar geweten heeft eens flink met de neus op de feiten te drukken. TS komt terug uit 't buitenland en wil gewoon zijn auto in de staat zoals die was toen hij vertrok.

Een gebutst exemplaar terug is inderdaad een aangifte als vriend denkt er met weg te komen.

Auto terug zoals achtergelaten=niets aan de hand.
***** Kraak.....
pi_52132822
Je vriendin leent je auto uit zonder met jou te checken of dat ok is? Hoe lang zijn jullie nog samen?
pi_52133060
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

De auto is zonder je toestemming even uitgeleend, dat is al genoeg om de vriendin die 't op haar geweten heeft eens flink met de neus op de feiten te drukken. TS komt terug uit 't buitenland en wil gewoon zijn auto in de staat zoals die was toen hij vertrok.

Een gebutst exemplaar terug is inderdaad een aangifte als vriend denkt er met weg te komen.

Auto terug zoals achtergelaten=niets aan de hand.
Zoals dat in Pulp Fiction werd gezegd:
quote:
Lance: Still got your Malibu?
Vincent: Aw, man. You know what some fucker did the other day?
Lance: What?
Vincent: Fucking keyed it.
Lance: Oh, man, that's fucked up.
Vincent: Tell me about it. I had it in storage for three years, it was out for five days and some dickless piece of shit fucked with it.
Lance: They should be fucking killed. No trial, no jury, straight to execution.
Vincent: Boy, I wish I could've caught him doing it. I'd have given anything to catch that asshole doing it. It'd been worth him doing it just so I could've caught him doing it.
Lance: What a fucker!
Vincent: What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.
Lance: You don't do it.
Vincent: It's just against the rules.
pi_52134716
ik heb wel een keer 1200 euro voor een "beschadigde vangrail moeten betalen kon zelf de beschadiging nie vinden maja ze wouden vast wat geld opstrijken
The best way to life is to life your live
pi_52135178
Beter laat je die vriend van je vriendin gewoon alles uit eigen zak betalen. Hij mag het lekker afhandelen zoals hij wil het is niet jou zorg toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')