Hij heeft me postief verrast tegen Lazio jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:14 schreef Jnk18 het volgende:
Denk wel dat arsenal nu met 2 spitsen gaat spelen, vooral die edguardo is een listige.
Edwardquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:17 schreef venomsnake het volgende:
God, wat is het ook een pauper zender met al die reclames en dat popstar gelul de hele tijd.![]()
Interesseert me geen reet eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij gelijkspel is Ajax de winnaar van het toernooi toch?
Heeft zij dan al een kind uitgepoeptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Wel blijven bellen he naar deze MILF.
Als het 0-0 blijft wint Atletico het toernooi volgens mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij gelijkspel is Ajax de winnaar van het toernooi toch?
Ja maar Ajax heeft dan geen tegengoal geïncasseerd. Bij 0-0 krijgt Ajax een punt dus komen ze op 6. Onderling in het voordeel van Ajax. Toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als het 0-0 blijft wint Atletico het toernooi volgens mij.
The horrorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als het 0-0 blijft wint Atletico het toernooi volgens mij.
Hij loopt erbij alsof ie god's gift to Football isquote:
Ach, ze zitten er niet mee volgens mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die arme rolstoelers ook achter de goal
Zelfs in een oefenwedstrijd weten ze het er nog een zootje van te makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blom verneukt echt de hele wedstrijd
Precies, zet ze ervoor of erinquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die arme rolstoelers ook achter de goal
Zal maar eens een klacht gaan indienen bij de KNJB.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zelfs in een oefenwedstrijd weten ze het er nog een zootje van te maken. Het is triest gesteld met de Nederlandse arbitrage.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef Prik0 het volgende:
Die oplichter in een rolstoel trok zijn benen weg![]()
Als je het voor mekaar krijgt dat Man U afzegt vanwege de arbitrage dan is er echt iets mis jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zelfs in een oefenwedstrijd weten ze het er nog een zootje van te maken. Het is triest gesteld met de Nederlandse arbitrage.
Engelse doodsverwenzingquote:
Als je aan Vermaelen komt, kom je aan mijquote:
Dat is echt overdreven. Hij speelt niet best, had beter gewisseld kunnen worden, maar is verder gewoonv aak een prima speler. Nuttige breedtespeler.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ogararu moeten we snel eens dumpen trouwens![]()
Ja en volgende week is 't weer een held. Triest hoor, om zo te oordelen op één wedstrijd. En ook nog eens een oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als je aan Vermaelen komt, kom je aan mij![]()
Ik erger me de hele wedstrijd al dood aan die kerel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef Chivu het volgende:
Ongelofelijk die Blom. Fluiten als een speler een bal probeert te veroveren. Het moet niet gekker worden.
Wat voor issues heb jij in godsnaam? Waarom altijd dergelijke kwalificaties maar nooit een zinnige bijdrage?quote:
Ik heb hem nooit een held gevondenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja en volgende week is 't weer een held. Triest hoor, om zo te oordelen op één wedstrijd. En ook nog eens een oefenwedstrijd.
Drie seconden ervoor doet Eboue iets gluiperigs bij Emanuelson, wel even objectief blijven he?quote:
Blom spaart hem..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik was effe weg maar rood voor Collin
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Nee, hij kreeg voor een overtreding die normaal geel is geen geel. Dus hij mag blijven staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Hey ik moet me constant omdraaien dus ik kan niet alles meepikken hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
Drie seconden ervoor doet Eboue iets gluiperigs bij Emanuelson, wel even objectief blijven he?
Sjonniequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Heitingawat een goeie wedstrijd speelt ie weer
Volgens mij meer andersom hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Wat een gefrustreerd zootje bij elkaar, dat Arsenal. En dan Flamini op stip 1.
Wat wil je als je gewend bent aan de Engelse arbitrage, en dan inene Blom voor je neus krijgt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Wat een gefrustreerd zootje bij elkaar, dat Arsenal. En dan Flamini op stip 1.
Hij is gewoon zo snel dat het buitenspel lijkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:43 schreef Chivu het volgende:
Rommedahl niet buitenspel.
Ongelofelijk. De ene lichte overtreding na de andere affluiten, en als er dan twee keer keihard op de tegenstander ingesprongen wordt geen geel gevenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat wil je als je gewend bent aan de Engelse arbitrage, en dan inene Blom voor je neus krijgt.
Daar zit iets inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat wil je als je gewend bent aan de Engelse arbitrage, en dan inene Blom voor je neus krijgt.
0-0 of 1-1 is prima, dan hebben we toch dat toernooi weer gewonnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe vaak is het de afgelopen confrontaties al niet voorgekomen dat het 0 - 0 is gebleven?
Genoeg om ze niet meer uit te nodigen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe vaak is het de afgelopen confrontaties al niet voorgekomen dat het 0 - 0 is gebleven?
Zal me echt een worst wezen of we dat toernooi winnen of niet. Ik wil gewoon winnen van Arsenal. Trouwens niet alleen van Arsenal, van elke andere club.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
0-0 of 1-1 is prima, dan hebben we toch dat toernooi weer gewonnen.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind Rommedahl veruit de gevaarlijkste man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef DeSiever het volgende:
Die Rommedahl heeft niet veel bijgeleerd sinds hij bij PSV weg is.
Heitinga speelt inderdaad sterk. Deze 'knurft' sprak die hoop ook uit. Daarom is het nog wel opvallend dat hij zich in de eerste 5 minuten neerzet als een botte bijl. Onnodig.
Kennedy kan veel beter. Toch zie je dat hij veel voetbalintelligentie bezit. Hij past m.i. daarom veel beter bij Ajax dan Rommedahl.
Net als Makaay gisteren tegen Portoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Huntelaar moet teveel dingen doen waarvoor ie niet is opgesteld in mijn ogen
Tsja, Arsenal is toch echt de veel betere ploeg op dit moment dus op winst zit ik niet echt te wachten. En dat bedoel ik letterlijk, niet figuurlijk. Want ik zie Ajax ook het liefste winnen. Een 'gestolen' 1-0 zou prachtig zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal me echt een worst wezen of we dat toernooi winnen of niet. Ik wil gewoon winnen van Arsenal. Trouwens niet alleen van Arsenal, van elke andere club.
Jawel, hij rent weer lekker hard. Ik probeer verder te kijken. Er zullen veel wedstrijden zijn waarin Ajax weinig ruimte krijgt, met name in de competitie. Hij is dan te onrustig. Als hij op links wordt opgesteld zal hij ook nog eens een natuurlijke drang naar binnen hebben, terwijl zijn voorzet (vanaf rechts dus) beter is dan zijn schot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik vind Rommedahl veruit de gevaarlijkste man.
Dan kun je nog winnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, Arsenal is toch echt de veel betere ploeg op dit moment
Die gaat de hele PL verbazen komend seizoen.quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaat de hele PL verbazen komend seizoen.
Dat dacht ik al toen ik 'm weer zag tussen de 2 wedstrijden in. Wat missen we zo'n speler zeg. Gewoon iemand die op links 2 man bezig houdt. Punt is dat hij ook heel veel wedstrijden geen dekking nodig had omdat hij zo verschrikkelijk slecht speelde.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:53 schreef DeSiever het volgende:
Niet als spuit 11 of mosterd na de maaltijd bedoeld, maar ik mis Babel echt als ik naar Ajax kijk. Zo'n onvoorspelbare, snelle speler met een ziedend schot op de linkerflank zorgde altijd voor veel dreiging. De voorhoede is er echt op achteruit gegaan.
Net als PSV-Arsenal bedoel je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er een Ajax - Arsenal confontatie op het programma staat dan weet je bijna zeker dat het 0 - 0 of 0 - 1/1 - 0 gaat worden.![]()
Internazionale flashback.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:57 schreef Chivu het volgende:
Wat een kwaliteit van Huntelaar toch. Tussen 2 verdedigers staan en toch die bal als enige raken.
Als hij dat al niet is, dan gaat hij dat dit seizoen zeker worden.quote:
Tjah boeit niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:02 schreef Chivu het volgende:
Jammer dat dit nou weer zo moet...
Speelt 2 zeer goede wedstrijden, dus niet zo janken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:02 schreef PinhoSouza het volgende:
Zegt wel genoeg over het niveau als ze Heitinga uitroepen tot speler van het toernooi
Hoe durft een supporter van zo'n matige club dit te roepenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Check z'n pi eens, pannenkoek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe durft een supporter van zo'n matige club dit te roepen![]()
Dit toernooi staat hoger aangeschreven als de Champions Leauge..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nouhouuuu. Klote zooi, weer geen belangrijke prijs.
Ga toch eens krassen!!!!!!!!!!!! dan win je nog eens wat!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe durft een supporter van zo'n matige club dit te roepen![]()
Dat zeg ik al een heel seizoen, kerel is positioneel nog niet goed genoeg voor fc bal op het dak 3.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bij Steaua was hij echt heel goed. Ik vond het super dat Ajax hem haalde. Het is duidelijk dat hij niet functioneert zoals een rechtsback bij Ajax zou moeten functioneren, maar ik kan er nog niet de vinger op leggen waar dat aan ligt. Jij hebt het over zijn positiespel, dat zou goed kunnen. Ik ga het zeker in de gaten houden, want ik vind hem een zeer talentvolle speler. Ook een goede fysiek voor een topvoetballer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een heel seizoen, kerel is positioneel nog niet goed genoeg voor fc bal op het dak 3.
Geweldig hoe Rommedahl na 2 goede invalbeurten al omarmd wordt, terwijl hij daarvoor door bijna alle Ajax-aanhangers verguisd werd. Lijkt wel op het gevalletje Charisteas bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar
Suárez Rommedahl
Dat wordt 'm![]()
Hou mij er even buiten wil je? Rommedahl maakt in beide wedstrijden gewoon een goede indruk en ik prefereer hem boven Bakkiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geweldig hoe Rommedahl na 2 goede invalbeurten al omarmd wordt, terwijl hij daarvoor door bijna alle Ajax-aanhangers verguisd werd. Lijkt wel op het gevalletje Charisteas bij Feyenoord.
Voetballend is het allemaal best aardig, maar positioneel is hij zwak, dekt regelmatig aan de verkeerde kant. Ook aanvallend weet hij absoluut niet hoe hij moet lopen. Verder is hij niet echt meedogenloos en dat zie ik toch wel graag in een verdediger.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:10 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Bij Steaua was hij echt heel goed. Ik vond het super dat Ajax hem haalde. Het is duidelijk dat hij niet functioneert zoals een rechtsback bij Ajax zou moeten functioneren, maar ik kan er nog niet de vinger op leggen waar dat aan ligt. Jij hebt het over zijn positiespel, dat zou goed kunnen. Ik ga het zeker in de gaten houden, want ik vind hem een zeer talentvolle speler. Ook een goede fysiek voor een topvoetballer.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
Vroeger ging ik de stad in na zo'n wedstrijd om te neuken. Nu pak ik een pilske
Tjah je ziet gewoon dat hij een goede aanvallende impulse heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geweldig hoe Rommedahl na 2 goede invalbeurten al omarmd wordt, terwijl hij daarvoor door bijna alle Ajax-aanhangers verguisd werd. Lijkt wel op het gevalletje Charisteas bij Feyenoord.
Jawel hoor pilsje en met een lekker wijf het bed in duikenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:16 schreef DeSiever het volgende:
De stad in gaan om te neuken. Dat klinkt niet helemaal zoals je het bedoelt hoop ik.
Link? Ja, ik ben luiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:19 schreef Jnk18 het volgende:
btw die engelse fans zijn helemaal fan van Ajax nu![]()
moe je die reacties eens lezen op dat forum, tjeez
ajax ging er wel vaak hard in, mja dat is altijd al zo geweest bij ajax de laatste jaren
Als een Clichy of Gallas Huntelaar had geblesseerd, had je met dezelfde toon Arsenal vervloekt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:19 schreef Jnk18 het volgende:
ajax ging er wel vaak hard in, mja dat is altijd al zo geweest bij ajax de laatste jaren
Het gaat een voorbode worden voor komend seizoen. Ze vertrouwen teveel op Huntelaar en Sneijder, als die even niet in vorm zijn, is Ajax drie keer ruk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een kansloos publiek in De Arena. Eerst juichen ze Van Persie toe en vervolgens fluiten ze hem uit omdat hij een paar ellenboogstoten van die lompe Belg ontvangt in zijn smoelwerk. Gaan ze Heitinga als man of the match uitroepen vlak nadat Arsenal op 0-1 komt, en vervolgens maakt de kersverse man of the match een smerige overtreding op de doelpuntenmaker. Wat een trieste vertoning, deze club heeft zichzelf weer compleet belachelijk gemaakt. Kansloze supporters, kansloze spelers en over de trainer na afloop maar te zwijgen, wat een zuur gezicht heeft die gast toch.![]()
Het is nog altijd beter dan een speler uitfluiten die zowel binnen- als buiten de lijnen werkelijk nog geen vlieg kwaad heeft gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een kansloos publiek in De Arena. Eerst juichen ze Van Persie toe en vervolgens fluiten ze hem uit omdat hij een paar ellenboogstoten van die lompe Belg ontvangt in zijn smoelwerk. Gaan ze Heitinga als man of the match uitroepen vlak nadat Arsenal op 0-1 komt, en vervolgens maakt de kersverse man of the match een smerige overtreding op de doelpuntenmaker. Wat een trieste vertoning, deze club heeft zichzelf weer compleet belachelijk gemaakt. Kansloze supporters, kansloze spelers en over de trainer na afloop maar te zwijgen, wat een zuur gezicht heeft die gast toch.![]()
Link?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:19 schreef Jnk18 het volgende:
Hoezo? Charisteas is nooit omarmd hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
''Ajax were simply bastards,''quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=32788&postdays=0&postorder=asc&start=0
Huntelaar, Sneijder, Rommedahl, Bakir, Heitinga, Urby zijn inderdaad kansloos...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
kansloze spelers
quote:What are those Amsterdam players thinking?
This is a f*cking pre-season tournament. We are not Rotterdam ffs.
quote:this is embarrassing.
ajax are showing how to play a proper counter-attacking game to a team that are supposed to be masters at this.
quote:Ajax have really been kicking the s**t out of our players.
en ze zijn ook zo terecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:37 schreef Adidah het volgende:
[..]
Geweldig die Britse scheldwoorden.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef Jnk18 het volgende:
"considering how Ajax were playing like Bolton on steroids "
Lol
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef Jnk18 het volgende:
"considering how Ajax were playing like Bolton on steroids "
Lol
Heitinga wordt beter en beter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:24 schreef DeSiever het volgende:
Bij de volgende interland is Heitinga blij dat hij 5 minuten met van Persie mag samenspelen. Het getuigt allemaal weer van een zeer gebrekkig denkvermogen.
Klopt, de Arsenalspelers waren inderdaad ook niet bepaald lieverdjes. Vooral Eboue die op de knie van Urby ging staan inderdaad, hij heeft mazzel dat Urby geen aansteller is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef Chivu het volgende:
Het was een stevige partij, maar wat lopen die gasten van Arsenal nou te zeiken dan? Ze deelden zelf toch ook fijn uit? Eboue ging mijns inziens zelfs nog even lekker op de knie van Emanuelson staan na z'n overtreding. En dan naar Ajax wijzen als schuldige. Ik dacht dat veel Ajacieden goed konden calimeroen, maar Arsenal is daar - net als vanavond op het veld - dus nog een klasse beter in.
Man, er is nog helemaal niets bekend over het Tournament in 2008. Het komt nog wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef DeSiever het volgende:
Zou toch mooi zijn.
Hangt het er vanaf of ze allemaal dezelfde kledingsponsor hebben?
Volgens geruchten is Sevilla een deelnemer.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:25 schreef DeSiever het volgende:
Deelnemende teams al bekend??
en wederom Arsenal.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens geruchten is Sevilla een deelnemer.
Dat klopt, maar ik zeg elk jaar dat het het laatste jaar wasquote:
Luton Town lijkt me ook wel een keer leukquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef DeSiever het volgende:
Jij hebt liever dat ze Manchester City eens uitnodigen natuurlijk.
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Arsenal? Volgens mij hebben die nog vaker in de Arena gespeeld dan in het eigen Emirates stadium.
Het is wel grappig om te zien @ SBS (ook hoe serieus zij alles nemen), maar in het stadion zitten ga ik never nooit niet meer met dit toernooi.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen is het zo ver! Wiehoe.
Dat zeg ik keer op keerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te zien @ SBS (ook hoe serieus zij alles nemen), maar in het stadion zitten ga ik never nooit niet meer met dit toernooi.
Moet eerlijk zeggen dat ik er meer naar toe ga voor de gezelligheid dan echt voor het voetballen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben er twee jaar terug voor het laatst geweest, maar het is niet mijn soort voetbalbelevenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |