Dit toernooi staat hoger aangeschreven als de Champions Leauge..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nouhouuuu. Klote zooi, weer geen belangrijke prijs.
Ga toch eens krassen!!!!!!!!!!!! dan win je nog eens wat!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe durft een supporter van zo'n matige club dit te roepen![]()
Dat zeg ik al een heel seizoen, kerel is positioneel nog niet goed genoeg voor fc bal op het dak 3.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ogararu moeten we snel eens dumpen trouwens![]()
Bij Steaua was hij echt heel goed. Ik vond het super dat Ajax hem haalde. Het is duidelijk dat hij niet functioneert zoals een rechtsback bij Ajax zou moeten functioneren, maar ik kan er nog niet de vinger op leggen waar dat aan ligt. Jij hebt het over zijn positiespel, dat zou goed kunnen. Ik ga het zeker in de gaten houden, want ik vind hem een zeer talentvolle speler. Ook een goede fysiek voor een topvoetballer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een heel seizoen, kerel is positioneel nog niet goed genoeg voor fc bal op het dak 3.
Geweldig hoe Rommedahl na 2 goede invalbeurten al omarmd wordt, terwijl hij daarvoor door bijna alle Ajax-aanhangers verguisd werd. Lijkt wel op het gevalletje Charisteas bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar
Suárez Rommedahl
Dat wordt 'm![]()
Hou mij er even buiten wil je? Rommedahl maakt in beide wedstrijden gewoon een goede indruk en ik prefereer hem boven Bakkiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geweldig hoe Rommedahl na 2 goede invalbeurten al omarmd wordt, terwijl hij daarvoor door bijna alle Ajax-aanhangers verguisd werd. Lijkt wel op het gevalletje Charisteas bij Feyenoord.
Voetballend is het allemaal best aardig, maar positioneel is hij zwak, dekt regelmatig aan de verkeerde kant. Ook aanvallend weet hij absoluut niet hoe hij moet lopen. Verder is hij niet echt meedogenloos en dat zie ik toch wel graag in een verdediger.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:10 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Bij Steaua was hij echt heel goed. Ik vond het super dat Ajax hem haalde. Het is duidelijk dat hij niet functioneert zoals een rechtsback bij Ajax zou moeten functioneren, maar ik kan er nog niet de vinger op leggen waar dat aan ligt. Jij hebt het over zijn positiespel, dat zou goed kunnen. Ik ga het zeker in de gaten houden, want ik vind hem een zeer talentvolle speler. Ook een goede fysiek voor een topvoetballer.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
Vroeger ging ik de stad in na zo'n wedstrijd om te neuken. Nu pak ik een pilske
Tjah je ziet gewoon dat hij een goede aanvallende impulse heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geweldig hoe Rommedahl na 2 goede invalbeurten al omarmd wordt, terwijl hij daarvoor door bijna alle Ajax-aanhangers verguisd werd. Lijkt wel op het gevalletje Charisteas bij Feyenoord.
Jawel hoor pilsje en met een lekker wijf het bed in duikenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:16 schreef DeSiever het volgende:
De stad in gaan om te neuken. Dat klinkt niet helemaal zoals je het bedoelt hoop ik.
Link? Ja, ik ben luiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:19 schreef Jnk18 het volgende:
btw die engelse fans zijn helemaal fan van Ajax nu![]()
moe je die reacties eens lezen op dat forum, tjeez
ajax ging er wel vaak hard in, mja dat is altijd al zo geweest bij ajax de laatste jaren
Als een Clichy of Gallas Huntelaar had geblesseerd, had je met dezelfde toon Arsenal vervloekt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:19 schreef Jnk18 het volgende:
ajax ging er wel vaak hard in, mja dat is altijd al zo geweest bij ajax de laatste jaren
Het gaat een voorbode worden voor komend seizoen. Ze vertrouwen teveel op Huntelaar en Sneijder, als die even niet in vorm zijn, is Ajax drie keer ruk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een kansloos publiek in De Arena. Eerst juichen ze Van Persie toe en vervolgens fluiten ze hem uit omdat hij een paar ellenboogstoten van die lompe Belg ontvangt in zijn smoelwerk. Gaan ze Heitinga als man of the match uitroepen vlak nadat Arsenal op 0-1 komt, en vervolgens maakt de kersverse man of the match een smerige overtreding op de doelpuntenmaker. Wat een trieste vertoning, deze club heeft zichzelf weer compleet belachelijk gemaakt. Kansloze supporters, kansloze spelers en over de trainer na afloop maar te zwijgen, wat een zuur gezicht heeft die gast toch.![]()
Het is nog altijd beter dan een speler uitfluiten die zowel binnen- als buiten de lijnen werkelijk nog geen vlieg kwaad heeft gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een kansloos publiek in De Arena. Eerst juichen ze Van Persie toe en vervolgens fluiten ze hem uit omdat hij een paar ellenboogstoten van die lompe Belg ontvangt in zijn smoelwerk. Gaan ze Heitinga als man of the match uitroepen vlak nadat Arsenal op 0-1 komt, en vervolgens maakt de kersverse man of the match een smerige overtreding op de doelpuntenmaker. Wat een trieste vertoning, deze club heeft zichzelf weer compleet belachelijk gemaakt. Kansloze supporters, kansloze spelers en over de trainer na afloop maar te zwijgen, wat een zuur gezicht heeft die gast toch.![]()
Link?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:19 schreef Jnk18 het volgende:
Hoezo? Charisteas is nooit omarmd hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
''Ajax were simply bastards,''quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=32788&postdays=0&postorder=asc&start=0
Huntelaar, Sneijder, Rommedahl, Bakir, Heitinga, Urby zijn inderdaad kansloos...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
kansloze spelers
quote:What are those Amsterdam players thinking?
This is a f*cking pre-season tournament. We are not Rotterdam ffs.
quote:this is embarrassing.
ajax are showing how to play a proper counter-attacking game to a team that are supposed to be masters at this.
quote:Ajax have really been kicking the s**t out of our players.
en ze zijn ook zo terecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:37 schreef Adidah het volgende:
[..]
Geweldig die Britse scheldwoorden.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef Jnk18 het volgende:
"considering how Ajax were playing like Bolton on steroids "
Lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |