Als je aan Vermaelen komt, kom je aan mijquote:
Dat is echt overdreven. Hij speelt niet best, had beter gewisseld kunnen worden, maar is verder gewoonv aak een prima speler. Nuttige breedtespeler.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ogararu moeten we snel eens dumpen trouwens![]()
Ja en volgende week is 't weer een held. Triest hoor, om zo te oordelen op één wedstrijd. En ook nog eens een oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ogararu moeten we snel eens dumpen trouwens![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als je aan Vermaelen komt, kom je aan mij![]()
Ik erger me de hele wedstrijd al dood aan die kerel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef Chivu het volgende:
Ongelofelijk die Blom. Fluiten als een speler een bal probeert te veroveren. Het moet niet gekker worden.
Wat voor issues heb jij in godsnaam? Waarom altijd dergelijke kwalificaties maar nooit een zinnige bijdrage?quote:
Ik heb hem nooit een held gevondenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja en volgende week is 't weer een held. Triest hoor, om zo te oordelen op één wedstrijd. En ook nog eens een oefenwedstrijd.
Drie seconden ervoor doet Eboue iets gluiperigs bij Emanuelson, wel even objectief blijven he?quote:
Blom spaart hem..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik was effe weg maar rood voor Collin
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Nee, hij kreeg voor een overtreding die normaal geel is geen geel. Dus hij mag blijven staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Hey ik moet me constant omdraaien dus ik kan niet alles meepikken hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
Drie seconden ervoor doet Eboue iets gluiperigs bij Emanuelson, wel even objectief blijven he?
Sjonniequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Heitingawat een goeie wedstrijd speelt ie weer
Volgens mij meer andersom hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Wat een gefrustreerd zootje bij elkaar, dat Arsenal. En dan Flamini op stip 1.
Wat wil je als je gewend bent aan de Engelse arbitrage, en dan inene Blom voor je neus krijgt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
Wat een gefrustreerd zootje bij elkaar, dat Arsenal. En dan Flamini op stip 1.
Hij is gewoon zo snel dat het buitenspel lijkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:43 schreef Chivu het volgende:
Rommedahl niet buitenspel.
Ongelofelijk. De ene lichte overtreding na de andere affluiten, en als er dan twee keer keihard op de tegenstander ingesprongen wordt geen geel gevenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat wil je als je gewend bent aan de Engelse arbitrage, en dan inene Blom voor je neus krijgt.
Daar zit iets inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat wil je als je gewend bent aan de Engelse arbitrage, en dan inene Blom voor je neus krijgt.
0-0 of 1-1 is prima, dan hebben we toch dat toernooi weer gewonnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe vaak is het de afgelopen confrontaties al niet voorgekomen dat het 0 - 0 is gebleven?
Genoeg om ze niet meer uit te nodigen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe vaak is het de afgelopen confrontaties al niet voorgekomen dat het 0 - 0 is gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |