Zal me echt een worst wezen of we dat toernooi winnen of niet. Ik wil gewoon winnen van Arsenal. Trouwens niet alleen van Arsenal, van elke andere club.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
0-0 of 1-1 is prima, dan hebben we toch dat toernooi weer gewonnen.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind Rommedahl veruit de gevaarlijkste man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef DeSiever het volgende:
Die Rommedahl heeft niet veel bijgeleerd sinds hij bij PSV weg is.
Heitinga speelt inderdaad sterk. Deze 'knurft' sprak die hoop ook uit. Daarom is het nog wel opvallend dat hij zich in de eerste 5 minuten neerzet als een botte bijl. Onnodig.
Kennedy kan veel beter. Toch zie je dat hij veel voetbalintelligentie bezit. Hij past m.i. daarom veel beter bij Ajax dan Rommedahl.
Net als Makaay gisteren tegen Portoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Huntelaar moet teveel dingen doen waarvoor ie niet is opgesteld in mijn ogen
Tsja, Arsenal is toch echt de veel betere ploeg op dit moment dus op winst zit ik niet echt te wachten. En dat bedoel ik letterlijk, niet figuurlijk. Want ik zie Ajax ook het liefste winnen. Een 'gestolen' 1-0 zou prachtig zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal me echt een worst wezen of we dat toernooi winnen of niet. Ik wil gewoon winnen van Arsenal. Trouwens niet alleen van Arsenal, van elke andere club.
Jawel, hij rent weer lekker hard. Ik probeer verder te kijken. Er zullen veel wedstrijden zijn waarin Ajax weinig ruimte krijgt, met name in de competitie. Hij is dan te onrustig. Als hij op links wordt opgesteld zal hij ook nog eens een natuurlijke drang naar binnen hebben, terwijl zijn voorzet (vanaf rechts dus) beter is dan zijn schot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik vind Rommedahl veruit de gevaarlijkste man.
Dan kun je nog winnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, Arsenal is toch echt de veel betere ploeg op dit moment
Die gaat de hele PL verbazen komend seizoen.quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaat de hele PL verbazen komend seizoen.
Dat dacht ik al toen ik 'm weer zag tussen de 2 wedstrijden in. Wat missen we zo'n speler zeg. Gewoon iemand die op links 2 man bezig houdt. Punt is dat hij ook heel veel wedstrijden geen dekking nodig had omdat hij zo verschrikkelijk slecht speelde.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:53 schreef DeSiever het volgende:
Niet als spuit 11 of mosterd na de maaltijd bedoeld, maar ik mis Babel echt als ik naar Ajax kijk. Zo'n onvoorspelbare, snelle speler met een ziedend schot op de linkerflank zorgde altijd voor veel dreiging. De voorhoede is er echt op achteruit gegaan.
Net als PSV-Arsenal bedoel je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er een Ajax - Arsenal confontatie op het programma staat dan weet je bijna zeker dat het 0 - 0 of 0 - 1/1 - 0 gaat worden.![]()
Internazionale flashback.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:57 schreef Chivu het volgende:
Wat een kwaliteit van Huntelaar toch. Tussen 2 verdedigers staan en toch die bal als enige raken.
Als hij dat al niet is, dan gaat hij dat dit seizoen zeker worden.quote:
Tjah boeit niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:02 schreef Chivu het volgende:
Jammer dat dit nou weer zo moet...
Speelt 2 zeer goede wedstrijden, dus niet zo janken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:02 schreef PinhoSouza het volgende:
Zegt wel genoeg over het niveau als ze Heitinga uitroepen tot speler van het toernooi
Hoe durft een supporter van zo'n matige club dit te roepenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Check z'n pi eens, pannenkoek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe durft een supporter van zo'n matige club dit te roepen![]()
Dit toernooi staat hoger aangeschreven als de Champions Leauge..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nouhouuuu. Klote zooi, weer geen belangrijke prijs.
Ga toch eens krassen!!!!!!!!!!!! dan win je nog eens wat!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe durft een supporter van zo'n matige club dit te roepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |