Man, er is nog helemaal niets bekend over het Tournament in 2008. Het komt nog wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef DeSiever het volgende:
Zou toch mooi zijn.
Hangt het er vanaf of ze allemaal dezelfde kledingsponsor hebben?
Volgens geruchten is Sevilla een deelnemer.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:25 schreef DeSiever het volgende:
Deelnemende teams al bekend??
en wederom Arsenal.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens geruchten is Sevilla een deelnemer.
Dat klopt, maar ik zeg elk jaar dat het het laatste jaar wasquote:
Luton Town lijkt me ook wel een keer leukquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef DeSiever het volgende:
Jij hebt liever dat ze Manchester City eens uitnodigen natuurlijk.
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Arsenal? Volgens mij hebben die nog vaker in de Arena gespeeld dan in het eigen Emirates stadium.
Het is wel grappig om te zien @ SBS (ook hoe serieus zij alles nemen), maar in het stadion zitten ga ik never nooit niet meer met dit toernooi.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen is het zo ver! Wiehoe.
Dat zeg ik keer op keerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te zien @ SBS (ook hoe serieus zij alles nemen), maar in het stadion zitten ga ik never nooit niet meer met dit toernooi.
Moet eerlijk zeggen dat ik er meer naar toe ga voor de gezelligheid dan echt voor het voetballen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben er twee jaar terug voor het laatst geweest, maar het is niet mijn soort voetbalbelevenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |