Is geen Op meerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Briljante OP. En ja, ik heb ze ook gehad
Hier ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Roi het volgende:
Big Boat! Inspringend op de hype van Big Brother.
Wij deden ook Jackpotquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef Megalomaniac het volgende:
We deden Jackpot.
Enige wat ik er nog van herinner is de catchphrase: "Let's go, to the Golden Dream Show!"
UItermate vreemd dat je docent niet een beetje moeite heeft gedaan om jullie twee een geïmproviseerd rolletje te geven. Zo strak en ingewikkeld zitten die schoolmusicals nou ook weer niet in elkaar lijkt me.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef bulbjes het volgende:
Alhoewel het op het moment zelf toch wel jammer was dat ik als bijna-enige niet ook daar op het podium stond, op deze afscheidsavond die je toch als team zou moeten afsluiten.
Heb je de musical gisteren gehad?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Ik was een eenzame bejaarde die dankzij een stel kinderen op vakantie kon.
Mijn tekst nadat ik te horen kreeg dat ik naar de Spaanse zon ging:
'Dan gaan we hartenjagen op Ibiza! In bikini!'
En, samen met twee medebejaarden zong ik een lied over mijn eenzaamheid:
Altijd op mijn kamertje, kamertje, kamertje
Altijd op mijn kamertje, van 't kastje naar de muur
Ook al heb ik m'n pensioen
Maar wat kun je dan nog doen
Ja wat kun je dan nog doen
Want alles is zo duur ...
Nooit meer kerstcadeautjes kopen voor je kinderen
Geen vakanties meer of dolle dingen doen
En de dokter zegt: 'Je moet met eten minderen'
Dus geen vette kip en zeker geen kalkoen
Maar lieve kindertjes (...) ja wat dan wel
Als je tachtig bent, sta je buitenspel.
Wat een drama!
Je zou het bijna denken, hè. Het was volgens mij in de zesde klas, de huidige groep acht. Bijna 30 jaar geleden. Maar songteksten die er bij mij eenmaal inzitten, gaan er bijna niet meer uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:39 schreef starla het volgende:
Heb je de musical gisteren gehad?
Ja idd wel raar, een afscheidsmusical is toch het laatste wat je als klas samen doet, om iets af te sluiten. Daar hoort gewoon eigenlijk iedereen aan mee te doen vind ik dan. Kan me er niet bijster veel van herinneren hoe dat toen gegaan is, ja er was wel ophef dus over die groep 7 van groep 7/8 die meedeed waardoor de rollen op waren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:31 schreef maedel het volgende:
[..]
UItermate vreemd dat je docent niet een beetje moeite heeft gedaan om jullie twee een geïmproviseerd rolletje te geven. Zo strak en ingewikkeld zitten die schoolmusicals nou ook weer niet in elkaar lijkt me.
In het "ballet" "koor" "schreeuwende mensen op straat" is toch altijd nog wel een plekje?
Of heb je echt geen talent?![]()
Ik wil je geen trauma aanpraten hoor, maar een beetje raar vind ik het wel.
Was dat Joop die een tweeling broer had?? En Joop of die broer trouwde met ene Margot die op wereldreis was geweest??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:27 schreef thijsltc het volgende:
Ik had ook een hoofdrol
49 zinnen
Ik was joop venema in 'Flashback"
zie mijn eerdere post, denk dat het spoken op griezelsteyn is..quote:Op zondag 30 september 2007 13:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Niemand weet welke dat was?
Volgens mij deed een klas die een aantal jaar ouder waren als ik die. Ging het van 'Wow, heavy and cool' ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef Tommzzz het volgende:
mijn zus had die maartel! in '93 ofzo geloof ik..
onze klas deed "WOW" en ik was Junior (H)
Ik was ook Bart, alhoewel in een vrouwelijke variant !quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoera! We zijn gestrand!
Die hebben wij gedaan.
Ik was Bart, de dromerige schrijver die graag een liedje wil schrijven voor een band, omdat ik altijd 'als een verstrooide professor' over kwam.
Ik heb de video ervan hier nog liggen ook nog.
DAt was ik dusquote:Deze musical biedt heel veel ruimte voor improvisatie en heeft meer liedjes dan u van ons gewend bent. Het speelt zich af op de eerste hulp afdeling van een ziekenhuis. Alles wat ziek en zielig is wordt er verpleegd. Van een gebroken been tot een gebroken hart. Verplegend personeel, doktoren en patienten spelen een hoofdrol in deze swingende musical. We zien o.a. Zuster Tina, zij troost iedereen met een koekje, Pam gaat over de formulieren en Hansje denkt alles met rollen verband en pleisters op te lossen. Dokter Flink wil uitsluitend interessante gevallen, dokter Vlug is nogal verstrooid en geneesheer-directeur De Leeuw is bijzonder ge?nteresseerd in mooie, vrouwelijke pati?nten met (vooral veel) geld. Wat therapeute Martha precies doet weet niemand, maar zij heeft voor iedere kwaal een zweverige therapie. Een telkens aangekondigde, mysterieuze pati?nt, zorgt voor de nodige hilariteit!
Te vet!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef Tommzzz het volgende:
Hehe!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij deed een klas die een aantal jaar ouder waren als ik die. Ging het van 'Wow, heavy and cool' ?
Jup! vond ikzelf wel een mooie rolquote:Op dinsdag 23 september 2008 01:51 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Te vet!
Die had ik ook!
Ik was Beethoven!
Junior.. was dat die kroonprins?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:45 schreef Sanne het volgende:
Wij hadden een musical over hoge flatgebouwen en dat je daar als kind niet lekker kon wonen.
Toen de allereerste mensen gingen wonen in hun hol
Was er plek voor al hun koters
Zo gauw is een grot niet vol
En de oude Batavieren hadden voor hun kleine grut...
rest weet ik even niet
Refrein:
Een flat
Is pet
Op een flat zijn alle plekken al bezet
Een flat
Is pet
Vier stenen muren ... op de vloer parket.
(Bekijk 't maar, 1981)
Waar is Arie
Z'n kanarie
Arme Arie z'n kanariepiet
Waar is Arie z'n kanarie
Arme Arie
Die heeft zo'n verdriet.
(Bekijk 't maar, 1981)
Bizar, ik dacht even dat ik dit had gepost maar er staat toch echt een andere nick boven.. voor mij geldt precies hetzelfdequote:Op donderdag 20 september 2007 20:04 schreef Debsterr het volgende:
Het ruime sop. Stom toevallig heeft vriendje (die aan de andere kant van 't land woont en aantal jaar eerder in groep 8 zat) die ook gedaan.
Is er dan een World Of Warcraft musical???quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef Tommzzz het volgende:
En waar heb jij groep 8 gedaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Bizar, ik dacht even dat ik dit had gepost maar er staat toch echt een andere nick boven.. voor mij geldt precies hetzelfde(ook voor de musical in groep 4 trouwens
)
Ik was Nel"We varen Bep, we varen echt!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |