abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 januari 2008 @ 20:25:57 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_56325747
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:06 schreef TNA het volgende:

[..]

Briljante OP. En ja, ik heb ze ook gehad
Is geen Op meer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56409591
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Roi het volgende:
Big Boat! Inspringend op de hype van Big Brother .
Hier ook

Ik was de zakenman die steeds gebeld werd op zijn mobieltjes. Philip was de naam dacht ik.
pi_56410713
Poehee. Tijd terug. Kan met herinneren dat het iets met een reunie was, maar of het DEZE was, weet ik niet meer.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_56410922
Pff weet de titel neit eens meer alleen dat ik in de 'Juttimmer-klok' zat en de 'Kop van Jut' speelde.
Officieel moest dat met een handpop, maar de cheap-ass basisschool vond dat ik best met m'n eigen kop uit die klok kon komen.

Hel was het
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_56428503
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef Megalomaniac het volgende:
We deden Jackpot.
Enige wat ik er nog van herinner is de catchphrase: "Let's go, to the Golden Dream Show!"
Wij deden ook Jackpot Ik had een helft van de hoofdrol (oma was in 2en gesplitst) en ik baalde echt want ik moest een sololiedje zingen over Floddertje de Kat

"Jackpot, Jackpot, de jackpot is leeg...wij keerden vanavond alles uit"
pi_56723137
Wat een leuk topic!
Ik kan alleen "onze"musical nergens vinden, dan komt waarschijnlijk ook omdat ik er vrij weinig nog van weet, niet eens hoe je het schrijft !

Het zal rond 1991 zijn geweest en het ging over Parijs. Het enige dat ik nog weet was iets met een franse modeontwerper (Moi) en een liedje dat iemand moest zingen dat iets ging van "Ik was madamme de pompadout,pompompom, pompompompom, ik was madamme de pompadour,Toujour,toujour! ( ) verder weet ik nog dat er een hoop kinderen inzaten (duh) maar de rest kan ik me echt niet meer voor de geest halen. Hebben ons rot geoefend en ik weet nog dat er toen iets gebeurde en we de hele musical niet meer opgevoerd hebben.Dat is waarschijnlijk waarom ik ook niet meer weet. Iets van (fonetisch!) sasse paris was het? sasse paris cest un monde...blablabla

(Tja....... )

Dit zou hem kunnen zijn, de naam Robert doet wel een belletje rinkelen maar iets te weinig informatie om het zeker te weten.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:49:01 #157
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_56742921
Ik weet gewoon niets meer over mijn musical gewoon, alleen dat ik de buurman was van de hoofdpersonen en dat ik altijd moest klagen over een hond

Misschien is die hond wel een leidmotief in mijn carriere geweest want ik weet ook nog dat we in groep 2 een musical moesten doen en toen zelf een hond (in het verhaal), verder ben ik wat dat betreft ook helemaal blanco
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_56745582
De verkiezing

M'n enige grote rol ooit in het basisschooltoneel, Marius. Was wel raar, de koning werd gespeeld door m'n eerste grote geheime liefde, Cynthia.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_57141695
De naam 'Alles kidts' komt me wel heel bekend voor (weet niet zeker, kwam iig liedje in voor met tekst 'bezuinigen, bezuinigen, trek de broekriem maar weer aan' ).

Ik had, samen met nog een jongen uit mijn klas, als enige geen rol omdat de rollen op waren dus ik zat helemaal remi, achter het publiek, op een tafel toe te kijken hoe mijn klasgenootjes speelden
Onze groep 8 deed de musical namelijk samen met de andere groep 7/8, maar dat was een combinatieklas waarvan dus ook de groep 7-helft meedeed, en omdat die meededen waren er te weinig rollen.
Was toen nog ophef over of die groep 7 helft dan nou wel of niet mocht meedoen ivm aantal rollen enz.
Maar het ging allemaal volkomen langs me heen toendertijd en toen uiteindelijk bleek dat er voor mij geen rol meer was vond ik het ergens allang best dat ik niet hoefde.
Alhoewel het op het moment zelf toch wel jammer was dat ik als bijna-enige niet ook daar op het podium stond, op deze afscheidsavond die je toch als team zou moeten afsluiten.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 07:31:18 #160
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57143038
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef bulbjes het volgende:
Alhoewel het op het moment zelf toch wel jammer was dat ik als bijna-enige niet ook daar op het podium stond, op deze afscheidsavond die je toch als team zou moeten afsluiten.
UItermate vreemd dat je docent niet een beetje moeite heeft gedaan om jullie twee een geïmproviseerd rolletje te geven. Zo strak en ingewikkeld zitten die schoolmusicals nou ook weer niet in elkaar lijkt me.
In het "ballet" "koor" "schreeuwende mensen op straat" is toch altijd nog wel een plekje?
Of heb je echt geen talent?

Ik wil je geen trauma aanpraten hoor, maar een beetje raar vind ik het wel.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57143085
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Ik was een eenzame bejaarde die dankzij een stel kinderen op vakantie kon.
Mijn tekst nadat ik te horen kreeg dat ik naar de Spaanse zon ging:
'Dan gaan we hartenjagen op Ibiza! In bikini!'

En, samen met twee medebejaarden zong ik een lied over mijn eenzaamheid:

Altijd op mijn kamertje, kamertje, kamertje
Altijd op mijn kamertje, van 't kastje naar de muur
Ook al heb ik m'n pensioen
Maar wat kun je dan nog doen
Ja wat kun je dan nog doen
Want alles is zo duur ...

Nooit meer kerstcadeautjes kopen voor je kinderen
Geen vakanties meer of dolle dingen doen
En de dokter zegt: 'Je moet met eten minderen'
Dus geen vette kip en zeker geen kalkoen
Maar lieve kindertjes (...) ja wat dan wel
Als je tachtig bent, sta je buitenspel.

Wat een drama!
Heb je de musical gisteren gehad?
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 4 maart 2008 @ 09:30:18 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57144162
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 07:39 schreef starla het volgende:
Heb je de musical gisteren gehad?
Je zou het bijna denken, hè. Het was volgens mij in de zesde klas, de huidige groep acht. Bijna 30 jaar geleden. Maar songteksten die er bij mij eenmaal inzitten, gaan er bijna niet meer uit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57144192
Ik ken de liedjes ook nog bijna letterlijk denk ik
pi_57157688
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 07:31 schreef maedel het volgende:

[..]

UItermate vreemd dat je docent niet een beetje moeite heeft gedaan om jullie twee een geïmproviseerd rolletje te geven. Zo strak en ingewikkeld zitten die schoolmusicals nou ook weer niet in elkaar lijkt me.
In het "ballet" "koor" "schreeuwende mensen op straat" is toch altijd nog wel een plekje?
Of heb je echt geen talent?

Ik wil je geen trauma aanpraten hoor, maar een beetje raar vind ik het wel.
Ja idd wel raar, een afscheidsmusical is toch het laatste wat je als klas samen doet, om iets af te sluiten. Daar hoort gewoon eigenlijk iedereen aan mee te doen vind ik dan. Kan me er niet bijster veel van herinneren hoe dat toen gegaan is, ja er was wel ophef dus over die groep 7 van groep 7/8 die meedeed waardoor de rollen op waren.
Misschien dat de leraar het ook wel gewoon totaal niet is opgevallen dat ik geen rol had, ik was niet een al te opvallende leerling Ik heb geloof ik ook niet echt moeite gedaan om een rol te krijgen, of er wat van te zeggen dat ik geen rol had. Vond t ergens wel best dat ik niet hoefde te oefenen en dingen zelf verzinnen etc.
pi_57171011
Nog iemand hier die "Niet Goed, Geld Terug!' als eindmusical had??

(of "Het Mooiste Geschenk" als kerstmusical?)
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:34:25 #166
160396 Tommzzz
niet zaai
pi_57381581
mijn zus had die maartel! in '93 ofzo geloof ik..
onze klas deed "WOW" en ik was Junior (H)
pi_57418327
[quote]Op dinsdag 7 augustus 2007 16:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bingo

Ik had zelfs een van de grootste rollen. Stond dan ook op 1 scene na de hele voorstelling op het podium. Er was 1 grotere rol, maar omdat er te weinig rollen waren, werd die gesplitst. Alleen geen idee meer hoe mijn personage heette en wat hij zoal deed.
[/quote

Bingo idd...ik was die moeder van Cindy geloof ik.. grappig om te zien
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 17:56:22 #168
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_57542863
Kunst en vliegwerk! http://www.bennyvreden.nl/bennyrestyle/producten/musicals/musicalsdet.php?id=433&prod=musicals

Ik had de mannelijke hoofdrol: Dirk Droog
....in de donkere nacht.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 18:13:34 #169
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_57543130
Wij hadden in groep 8 een musical die over een typemachine ging. Er werd op een zolder van een antiekwinkel een oude typemachine gevonden, en alles wat erop getypt werd gebeurde daarna ook echt. Even denken, hoe ging het ook alweer... die typemachine werd gevonden door een jongetje uit een arm gezin. Er kwamen 'klanten' (dieven) langs die die typemachine wilden 'kopen', wat de moeder van de jongen niet wilde. Daarom werd die machine het 's nachts verruild voor een normale typemachine door die dieven, die dus allerlei onzin met dat ding gingen uithalen (zichzelf rijk typen enz.).

[ Bericht 21% gewijzigd door YPrue op 22-03-2008 18:24:00 ]
The Police 08-06-2008
pi_57669583
Eindmusical , die van ons ging over een kuuroord met allemaal mensen met een rare tik . Ik moest een verstrooide kruiswoordpuzzelaar spelen, was 't antwoord "brand", ging ik dat heel hard roepen en toen dacht 't hele kuuroord dat er brand was uitgebroken en ging gillend door elkaar rennen .

Good old times .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_57854730
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 20:27 schreef thijsltc het volgende:
Ik had ook een hoofdrol

49 zinnen

Ik was joop venema in 'Flashback"
Was dat Joop die een tweeling broer had?? En Joop of die broer trouwde met ene Margot die op wereldreis was geweest??

Zo ja, dan was mijn eindmusical ook Flashback, anders ben ik in de war.. We mochten 4 jaar meedoen met eindmusicals omdat we zulke kleine klasjes hadden.
  zaterdag 5 april 2008 @ 20:35:07 #172
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_57855557
Ik weet niet meer wat ik heb gedaan

Ik weet alleen nog dat ik lizzie was, en ergens ligt het boekje waar het script instond (verstopt ivm met een gedicht: i love N i love N en hij is cute blablabla )
Kaleidoscopiklimax
pi_57962260
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Niemand weet welke dat was?
zie mijn eerdere post, denk dat het spoken op griezelsteyn is..
pi_58007812
ik denk dat ik grote delen van de musical die wij deden nog weet...
was dacht ik geschreven door onze muziekleraar...

ik speelde een opa en moest meerdere nummers solo zingen...

" worteltjes, worteltjes, alweer worteltjes, ze denken zeker dat ik ijzerzaagjes in mijn mond heb in plaats van een kunstgebit"
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:19:30 #175
202348 Susi
Temple of Love
pi_58076164
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef Tommzzz het volgende:
Volgens mij deed een klas die een aantal jaar ouder waren als ik die. Ging het van 'Wow, heavy and cool' ?

dinsdag 15 april 2008 @ 22:24:49 #176
202348 Susi
Temple of Love
pi_58076293
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoera! We zijn gestrand!

Die hebben wij gedaan.
Ik was Bart, de dromerige schrijver die graag een liedje wil schrijven voor een band, omdat ik altijd 'als een verstrooide professor' over kwam.

Ik heb de video ervan hier nog liggen ook nog.
Ik was ook Bart, alhoewel in een vrouwelijke variant !
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:28:04 #177
147836 Mindspin85
vanuit grûn
pi_58077956
De Vreemde Kist
Die dus
En ik was kind 2 (een hoofdrol )
pi_58420916
Ik heb Echte Helden gedaan, had niet een rol die ik graag wilde maar uiteindelijk wel de meest memorabele
Ik was Hannie en ik had de meest fantastische outfit samen met mijn man Harrie, als in een roze trainingspak, een oranje t-shirt met onze website erop (www.harriesdieren.nl) etc etc.
Het staat me nog goed bij, we waren de sterren van de avond

Althans, in mijn ogen
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:39:48 #179
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58442537
Iets over een ziekenhuis.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:41:13 #180
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58442572
Opgezocht, Help dus.
quote:
Deze musical biedt heel veel ruimte voor improvisatie en heeft meer liedjes dan u van ons gewend bent. Het speelt zich af op de eerste hulp afdeling van een ziekenhuis. Alles wat ziek en zielig is wordt er verpleegd. Van een gebroken been tot een gebroken hart. Verplegend personeel, doktoren en patienten spelen een hoofdrol in deze swingende musical. We zien o.a. Zuster Tina, zij troost iedereen met een koekje, Pam gaat over de formulieren en Hansje denkt alles met rollen verband en pleisters op te lossen. Dokter Flink wil uitsluitend interessante gevallen, dokter Vlug is nogal verstrooid en geneesheer-directeur De Leeuw is bijzonder ge?nteresseerd in mooie, vrouwelijke pati?nten met (vooral veel) geld. Wat therapeute Martha precies doet weet niemand, maar zij heeft voor iedere kwaal een zweverige therapie. Een telkens aangekondigde, mysterieuze pati?nt, zorgt voor de nodige hilariteit!
DAt was ik dus
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 3 mei 2008 @ 15:43:25 #181
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58455248
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 4 mei 2008 @ 05:42:22 #182
22114 TheOneAndOnly
Da is ok....
pi_58466663
wij hadden "de weermachine" gedaan en een jaar eerder had mijn zus "bonje in de buitenhof" gedaan. was dan in 1988 en 1989... tering, ik word oud....
pi_58748460
Tis te lang geleden die eindmusical op de bassisschool om me dat goed te herrineren
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_61842006
quote:
Te vet!
Die had ik ook!
Ik was Beethoven!

Junior.. was dat die kroonprins?
pi_61842008
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:19 schreef Susi het volgende:

[..]

Volgens mij deed een klas die een aantal jaar ouder waren als ik die. Ging het van 'Wow, heavy and cool' ?

Hehe!
Ja, zo ging dat liedje inderdaad
pi_61876897
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 01:51 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Te vet!
Die had ik ook!
Ik was Beethoven!

Junior.. was dat die kroonprins?
Jup! vond ikzelf wel een mooie rol

hier meer info:
Het gaat niet goed met het maffe koninkrijk Hier. De swingende King Rocky en zijn Queeny E. geven veel te veel geld uit en de rekeningen stapelen zich op. Reden voor de Chief Cash om fel te protesteren als zij een swingende party willen geven. Veel te duur! Rocky en Queeny zetten toch door. Het wordt een feest voor de kroonprins van Hiernaast. Op het paleis worden voorbereidingen getroffen. Artiesten worden uitgenodigd en de catering brengt schalen met snacks. Dan gaat het mis. Queeny ontvangt een dreigbrief en het feest lijkt niet door te gaan. Ondertussen is de Chief Cash op onverklaarbare wijze ziek geworden nadat hij van de snacks gegeten heeft. Die zullen toch niet vergiftigd zijn? De detectives Scoop en Hopper zullen de zaak onderzoeken.

goeie ouwe tijd
pi_61878668
Het ging dus duidelijk wel par jaar dat een bepaalde musical werd gespeeld.
Andere scholen bij mij in de buurt van dezelfde lichting speelde ook Wow als musical.
Jij komt ook uit '85 zag ik dus het moet haast wel.
pi_61890676
Volgens mij hangt het echt van de school af welke musical ze kiezen, andere scholen (wij zaten toevallig net in een fusie) hadden weer compleet andere musicals.
Maar zou best wel kunnen dat er idd een aantal zijn waaruit gekozen kon worden, en aangezien WoW gewoon vet cool was...
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:56:59 #189
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_62288187
Ik heb nu de afgelopen 2 jaar verschillende basisscholen gezien die ieder jaar de nieuwst uitgegeven musical hebben gespeeld (of ging het daar niet om ?)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2008 @ 22:30:50 #190
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_62597622
Hier staat nog zo'n topic vol met eindmusicalherinneringen

Musicalherinneringen groep 8 !

Wij deden in ieder geval deze in de 6e klas:
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:45 schreef Sanne het volgende:
Wij hadden een musical over hoge flatgebouwen en dat je daar als kind niet lekker kon wonen.

Toen de allereerste mensen gingen wonen in hun hol
Was er plek voor al hun koters
Zo gauw is een grot niet vol
En de oude Batavieren hadden voor hun kleine grut...
rest weet ik even niet

Refrein:
Een flat
Is pet
Op een flat zijn alle plekken al bezet
Een flat
Is pet
Vier stenen muren ... op de vloer parket.

(Bekijk 't maar, 1981)

Waar is Arie
Z'n kanarie
Arme Arie z'n kanariepiet
Waar is Arie z'n kanarie
Arme Arie
Die heeft zo'n verdriet.

(Bekijk 't maar, 1981)
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_62599420
Iets met een spook-hotel... bekend bij iemand?

Wel weet ik dat ik toen op het toneel koud geworden zwarte spaghetti heb zitten schranzen
pi_62599921
Bij ons was er een moeder die alles rondom de musical zou regelen. Ware het niet dat ze vergeten was op tijd een musical te bestellen. Mijn klas was dus de enige klas in jaren op die school die geen eindmusical gedaan heeft. Een trauma was geboren .

Achteraf vind ik het stiekem toch wel jammer dat ik dat heb moeten missen. Is toch een mooie afsluiting. We kregen er een bonte avond achtig iets voor terug . The horror.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_62658523
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:04 schreef Debsterr het volgende:
Het ruime sop . Stom toevallig heeft vriendje (die aan de andere kant van 't land woont en aantal jaar eerder in groep 8 zat) die ook gedaan.
Bizar, ik dacht even dat ik dit had gepost maar er staat toch echt een andere nick boven.. voor mij geldt precies hetzelfde (ook voor de musical in groep 4 trouwens )

Ik was Nel "We varen Bep, we varen echt!"
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:15:14 #194
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_62661212
quote:
Is er dan een World Of Warcraft musical???

Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:54:27 #195
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_80394540
Volgens mij ben ik echt de enige die 'Nooit te oud om te leren' heeft gedaan. Over een stel bejaarden ging het.. Ik was zuster zuurpruim, hoe toepasselijk

Beste kick overigens
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:40:08 #196
176916 Karrs
2007-2017
pi_80396159
Dit is geen kick, dit is een lancering
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:52:01 #197
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_80396577
Wij deden ook Kauwgomgangsters
Volgens mij was ik een of andere Jim/jan
Ik heb trouwens nog een gekopieerde cd met alle liedjes bij me voor geïnteresseerden.
Good Memories.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
pi_80396909
Ohhh Ik heb de cd ook nog en ik kan sommige stukken nog meezingen
You dream it, I live it.
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:28:43 #199
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80397973
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:04 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Bizar, ik dacht even dat ik dit had gepost maar er staat toch echt een andere nick boven.. voor mij geldt precies hetzelfde (ook voor de musical in groep 4 trouwens )

Ik was Nel "We varen Bep, we varen echt!"
En waar heb jij groep 8 gedaan ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_80400584
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En waar heb jij groep 8 gedaan ?
Ergens in Zuid Holland.. was jij Bep?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: