quote:
Deze deden wij ook, kwam ik net achterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik geloof dat onze muscial 'Rare Vreemde kuren' heette. Ik speelde een mevrouw die nogal een zenuwpees was. Het speelde zich allemaal af in een kuuroord. Het was in '91-'92 als ik het me goed herinner.
hij lijkt alleen veel korter dan toenquote:
Welkom bij de Spettershow, de enige echte knettershowquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
De spettershow..
Laatst had ik het er nog over met een oud klasgenoot... dat ik het script tegenkwam en dat ik alle liedjes nog mee kon zingen. Zatten we op de fiets het intro muziekje van de Spettershow te zingen..![]()
Meester ontvoerd, teruggevonden, blijkt in scene te zijn gezet, boswachter is broer, seeps zijn nevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef Argento het volgende:
[..]
haha, grappig, ik ook.
Ik weet alleen nog dat ik die mensen uit het publiek moest naroepen dat ik als dank voor hun hulp wel een keer hun koelkast zou komen leegeten.
En dan dat liedje:
zoeken in het bos
zoeken in het bos van bijster
*fluister*bijsterrrrr*fluister*
geen idee wat nou precies het plot ook al weer was, maar goed...
Die jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
script
Ik kwam net het script tegen
Dat was toch de directrice van het kuuroord?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik geloof dat onze muscial 'Rare Vreemde kuren' heette. Ik speelde een mevrouw die nogal een zenuwpees was. Het speelde zich allemaal af in een kuuroord. Het was in '91-'92 als ik het me goed herinner.
Ging die over een ziekenhuis ofzo? Volgens mij heeft mijn nicht die toen gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:22 schreef themauster het volgende:
wij hebben de musical Help gedaan in 1998 ik speelde meneer tak
hier ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Roi het volgende:
Big Boat! Inspringend op de hype van Big Brother.
Fantááááááááááááááááááááááááááááááástisch!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:29 schreef nietzman het volgende:
Ik was de presentator van de Spettershow.. Hareu.
Dat herken ik ook nog wel uit de Spettershowquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Fantááááááááááááááááááááááááááááááástisch!
Geniaal![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |