quote:
Deze deden wij ook, kwam ik net achterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik geloof dat onze muscial 'Rare Vreemde kuren' heette. Ik speelde een mevrouw die nogal een zenuwpees was. Het speelde zich allemaal af in een kuuroord. Het was in '91-'92 als ik het me goed herinner.
hij lijkt alleen veel korter dan toenquote:
Welkom bij de Spettershow, de enige echte knettershowquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
De spettershow..
Laatst had ik het er nog over met een oud klasgenoot... dat ik het script tegenkwam en dat ik alle liedjes nog mee kon zingen. Zatten we op de fiets het intro muziekje van de Spettershow te zingen..![]()
Meester ontvoerd, teruggevonden, blijkt in scene te zijn gezet, boswachter is broer, seeps zijn nevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:12 schreef Argento het volgende:
[..]
haha, grappig, ik ook.
Ik weet alleen nog dat ik die mensen uit het publiek moest naroepen dat ik als dank voor hun hulp wel een keer hun koelkast zou komen leegeten.
En dan dat liedje:
zoeken in het bos
zoeken in het bos van bijster
*fluister*bijsterrrrr*fluister*
geen idee wat nou precies het plot ook al weer was, maar goed...
Die jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
script
Ik kwam net het script tegen
Dat was toch de directrice van het kuuroord?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik geloof dat onze muscial 'Rare Vreemde kuren' heette. Ik speelde een mevrouw die nogal een zenuwpees was. Het speelde zich allemaal af in een kuuroord. Het was in '91-'92 als ik het me goed herinner.
Ging die over een ziekenhuis ofzo? Volgens mij heeft mijn nicht die toen gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:22 schreef themauster het volgende:
wij hebben de musical Help gedaan in 1998 ik speelde meneer tak
hier ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Roi het volgende:
Big Boat! Inspringend op de hype van Big Brother.
Fantááááááááááááááááááááááááááááááástisch!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:29 schreef nietzman het volgende:
Ik was de presentator van de Spettershow.. Hareu.
Dat herken ik ook nog wel uit de Spettershowquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Fantááááááááááááááááááááááááááááááástisch!
Geniaal![]()
Deze?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:01 schreef Remqo het volgende:
De titel ben ik kwijt, maar het was iets met 'ruime sop'
Het ging over een cruise over zee met de meest uiteenlopende figuren aan boord.
Tijdens een feestavond op het schip kwam zeegod Neptunus even langs om de boel te vermaken (die goddelijke rol werd aan mij toegewezen)
Maar dat feest kreeg een hele andere wending toen er ineens een undercover agent opstond. En bleek dat Neptunus en de showmaster het feest als dekmantel gebruikten voor diamantensmokkel in een stukje zeep.
ja, dat is hem helemaalquote:
Haha vetquote:
die had ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef massy het volgende:
Paniek in de Luie Lift ik had niet zo'n grote rol, gelukkig![]()
Wat ik ook nog weet is dat we voor de musical allemaal liedjes deden, ik deed met een groepje de Lambada. Een week ervoor ofzo gingen we 's avonds oefenen op school en toen ben ik al Lambadadansend met tafel en al op de grond gevallen, gevolg een gebroken pols![]()
Haha wat leuk, wij deden deze ook, 1986quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:52 schreef teamlead het volgende:
Het vreemde songfestival
Ik was kruidendokter Kwikzilver. Beroemd in het binnenland, in het buitenland en in ehhhhh.......... ameland
Was mijn textquote:'Ha ha... noem je dát zingen. Er zit zeker een stuk schuurpapier in je keel.
Jij mag helemaal niet eens meedoen.
Dat zou een schande zijn voor het hele songfestival.'
Snap er niks vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik deed een musical en ik had de hoofdrol.
Het ging over een juf met een klas die in een show gingen optreden (dachten ze) Maar die man van de show was dus de juf. Was om hun een hak te zetten geloof ik.
Hmmm als ik het zo lees is het wel vaag..
Misschien iemand een idee?
Ik was de douanebeambte in het begin en de politieagent op het eind. Mocht beginnen met een liedje...yay...helaas weet ik nog steeds hoe de meeste liedjes gaan van die musical...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:50 schreef Remqo het volgende:
Naast Neptunus had ik ook een figurantenrol, als Kerstman op zomertour, die wel eens opdook tijdens de liedjes en op de achtergrond een beetje de clown uithangen.![]()
Spoor van bijster vond ik wel vetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:16 schreef Farmersmom het volgende:
We hadden een combinatieklas van groep 7 en 8, dus 2 musicals gedaan:
Het spoor van Bijster (zijn zat links van hier inmiddels)
Raadsels rond "Het Ruime Sop"
Wij hadden er een bonte avond op de camping bij verzonnen, zodat de mensen die geen echte rol hadden toch nog wat te doen kregen. Ik was toen een campinggast die de dokter speelde in het toneelstukje 'Jantje is ziek' dat vier keer helemaal de mist in ging.quote:Wat doe je als je aankomt bij je pas gehuurde caravan om te genieten van een welverdiende vakantie en er blijkt een andere familie te zijn die recht meent te hebben op dezelfde caravan? De families Palmboom en De Roos kiezen voor een niet zo gebruikelijke oplossing. Ze besluiten de caravan te delen. Dit dat voor de nodige verwikkelingen zorgt, zult u begrijpen. Heimwee en humor, verliefdheid en verlegenheid, spanning en sentiment wisselen elkaar in snel tempo af in deze sprankelende musical. Afscheid nemen doet pijn.
Ik had wat te doen bij de bonte avond. We hadden teveel mensen en te weinig rollen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Spoor van bijster vond ik wel vetwelke rol had je, weet je dat nog?
Hier ook Big Boat! Ik was de schoonmaakster geloof ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Roi het volgende:
Big Boat! Inspringend op de hype van Big Brother.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |