Jullie zongen toch ook: "Oliedom, oliegek, oliejas, olievlek... ALLES IN DE OOOLIEE!! Alles in de ooliiee!"quote:Ik was dus een van die stoere mannen
Bij ontbreken van een stoere mannen kostuum was ik echter gekleed in een regenpak. We moesten toendertijd met een opblaasbare boot tussen alle rijen van het publiek heen lopen, ondertussen struikelend over de snoeren en microfoons
Volgens mij ging er ook een stukje zo:quote:Op donderdag 13 april 2006 15:29 schreef twilightk het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gedaan, ik was een van de strandwachters.... was echt kicke joh
met je hoofd in de wolken en je voeten in het zand,.... hoera ! we zijn gestrand...
Muwhaha, wij ook!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wij hadden de musical Bingo
Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Slecht geacteerd, slecht verhaal![]()
![]()
En terrecht, musical is voor meisjesquote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Gluttony het volgende:
Wij deden iets over een bejaardenhuis dat gesloten ging worden ofzo. Ik heb volgens mij niet meer dan een halve minuut op het podium gestaan, we waren 1 of andere vage muziekband die dat huis wilden opkopen ofzo. Ik heb het volgens mij uit men geheugen verbannen
Wij ook! Al weer 8 jaar geleden, jezusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:46 schreef Lethe het volgende:
Wij deden Help!
Over allemaal gebeurtenissen in een ziekenhuis. Ik was geloof ik een zuster. Verder weet ik er weinig meer van, alleen nog het liedje:
Help, help, reken maar
het medisch team staat klaar,
met rolstoel en brancard!
![]()
Wij ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef Joenes het volgende:
Onze musical heette Mirakel. En ging over een stel kinderen die alles wisten en nu door de leraar een aantal zeer moeilijk te beantwoorden vragen kregen. Daarvoor moesten ze dan weer terug in de tijd enzo. Joenes had trouwens de hoofdrol toen. Vond van deze musical trouwens nog een flashfilmpje: http://www.dominicus-savio.nl/filmpjemusical.swf (niet van mijn school dus).
Oh, die heeft mijn zusje twee jaar geleden gedaan, dacht ik. Was dat ook iets met um... een klas, dat ze dan stukjes uit groep 2, 3, 4, 5 etc laten zien? En er staat em nog iets bij van een meisje die naar een schoolfeest ging ofzo.. dan kijkt ze in haar kledingkast voor allerlei kleren. En een punk/rockband die speelt, daar zat m'n zusje inquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Razztwizzle het volgende:
En die Windkracht-musical herinner ik me ook nog. Die zag ik groep 8 doen toen ik in groep 6 zat, en er speelde een jongen mee waar ik heimelijk verliefd op was.
Dat liedje van "Er waait een wind door onze school, er waait een wind door onze school, er waait een wíííííndkrááááácht acht.. acht jaren basisschool, acht grote stappen, onderaan de lááhadder van de maatschappij... " zit standaard elk jaar wel een week in m'n hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |