Die speelde ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik geloof dat onze muscial 'Rare Vreemde kuren' heette. Ik speelde een mevrouw die nogal een zenuwpees was. Het speelde zich allemaal af in een kuuroord. Het was in '91-'92 als ik het me goed herinner.
Mochten wij ook in groep 7, en ik had zelfs nog een rol. Olieman 3.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:49 schreef Meddo het volgende:
en in groep zeven mocht onze klas meezingen met: Hoera! We zijn Gestrand!
[[url=http://www.bennyvreden.nl/bennyrestyle/producten/musicals/images/427.jpg]afbeelding][/url]
Die hadden wij ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef Nepthys het volgende:
Inpakken en wegwezen
[..]
Wij hadden er een bonte avond op de camping bij verzonnen, zodat de mensen die geen echte rol hadden toch nog wat te doen kregen. Ik was toen een campinggast die de dokter speelde in het toneelstukje 'Jantje is ziek' dat vier keer helemaal de mist in ging.
We hadden toen ook een jongen die voor telefoon moest spelen en de hele tijd op het toneel stond met een bord met een grote draaischijf voor zich en zijn armen als hoorns.
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:59 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik speelde trouwens de australier
Niemand weet welke dat was?quote:Op zondag 16 september 2007 18:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Die van ons ging over spoken blijkt, weet iemand welke dat geweest kan zijn?
Ook al de overspannen schoolmeester?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:23 schreef Piaf het volgende:
Ikke ook , Alles Kidts
Heel ontroerend eindlied
Ik was een leerkracht, had een kleine flutrol, kwam door de 'meester', want die vond mij een pestventje
De grote rollen gingen naar zn vertrouwelingen
Briljante OP. En ja, ik heb ze ook gehadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:52 schreef tong80 het volgende:
Ik had twee keer tekst. 'Als het ware' en 'Reeds' Ik was Kwak in het trio Kwik Kwek en Kwak.
Ze hadden me daar juist neergezet omdat ik al de baard in de keel had. Eerst twee piepstemmen en dan als derde een zware 'Als het ware'
Heel de zaal lag in een deuk en ik begreep er niks van
Ik had toen verkering met het stuk van de klas en tevens hoofdrolspeelster.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:52 schreef tong80 het volgende:
Ik wel en heb er nog nachtmerries van.
Bij mij was het begin jaren 70. De tijd dat leraren zich maatschappelijk gingen ontplooien.
Wim T. Schippers was hun held dus ze hadden zelf een musical geschreven in zijn traditie.
Ik had twee keer tekst. 'Als het ware' en 'Reeds' Ik was Kwak in het trio Kwik Kwek en Kwak.
Ze hadden me daar juist neergezet omdat ik al de baard in de keel had. Eerst twee piepstemmen en dan als derde een zware 'Als het ware'
Heel de zaal lag in een deuk en ik begreep er niks van
Zijn er meer danquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:41 schreef tgs. het volgende:
[..]
En daarom zit je nu op een FOK! forum![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |