mede-users tergen?quote:Op zondag 9 september 2007 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Ja, zeker, want ik moet morgen wel wat prikken halen voor mijn reis naar Indonesië binnenkort...
Ban-suggestie voor MM voor het tergen van zijn medemensquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Schrale troost voor jullie, volgende week zaterdag en de hele week daarna 's avonds ben ik ook de lul met extra werkuren...
Hee je kan nog posten.quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Schrale troost voor jullie, volgende week zaterdag en de hele week daarna 's avonds ben ik ook de lul met extra werkuren...
quote:Op zondag 9 september 2007 20:09 schreef MadMaster het volgende:
En dat zal ik dan ook nog wel veelvuldig doen...
ik weet, maar ze doen t zelfquote:Op zondag 9 september 2007 20:16 schreef nipeng het volgende:
Ja hallo zo houden we geen bezoekers meer over.
Ik moet dringend naar Helsinki voor mijn werk.quote:Op zondag 9 september 2007 20:13 schreef Joepie het volgende:
<--- hele komende week vakantie o/
Ach, ik heb iig altijd als eerste de krantquote:Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef thaleia het volgende:
Jezus Mark! Die 60 uur, daar valt mee te leven, maar die 4:30.....
Leef je toevallig ook in een schoenendoos of een meer? Het komt me zo bekend voorquote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef bigshadow het volgende:
Ik werk gemiddeld 80 uur per week, zo'n 9 dagen per week. Ik kom dus per jaar zo'n 104 dagen tekort. Vrij frustrerend maar ik zal er nooit voor worden geband.![]()
Wat een ellendig bestaan heb je toch!quote:Op zondag 9 september 2007 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik moet dringend naar Helsinki voor mijn werk.Ook heel vervelend.
Het is heel ellendig idd. En dan had ik ook nog mail van mijn afstudeerbegeleider dat ik op 2 oktober mijn scriptie moet verdedigen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef Joepie het volgende:
[..]
Wat een ellendig bestaan heb je toch!
Nou, dan spreken we af op de Zuidhoek. Da's precies tussen Dwerg en ik.quote:Op maandag 10 september 2007 21:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee, is het een idee als ik zeg dat het misschien leuk is om een keer geheel vrijblijvend weer eens wat te drinken ergens in een Nederlandse stad naar keuze met zo de mensen uit dit topic ?
Ik heb hem moeten inleverenquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach. Ik ben een student. Ik heb een OV. Ban me.
Kunnen we bootjes kijken.quote:Op maandag 10 september 2007 22:38 schreef belsen het volgende:
Nou, dan spreken we af op de Zuidhoek. Da's precies tussen Dwerg en ik.
ik koop tegenwoordig een OVquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach. Ik ben een student. Ik heb een OV. Ban me.
Ik krijg OV (1e klasquote:
Elitair gespuisquote:
Mond dicht, plebsquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:41 schreef Mark het volgende:
Interessante post over Pailhead, bartrid. Maar eens op gaan snorren
IR zegt het al in een ander topic:quote:Op zaterdag 15 september 2007 06:55 schreef Z het volgende:
Je klinkt niet al te enthousiast dwerg ...
Het was erg tof, echt heel erg goed. Maar die Engelsen waren zo aanwezig. En we hadden het idee dat Paul Weller niet naar Paradiso was gekomen om daar mensen Ingerland! Ingerland! te horen roepen. Een toegift of iets meer enthousiasme van zijn kant was welkom geweest.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, Lienekien, ik hoop voor je dat de zaal bij Paul Weller vanavond niet weer helemaal gevuld is met zeer luidruchtige Engelsen. Het was verder wel erg tof.
Het is wel makkelijk bijlezen als je een paar dagen weg bent geweest.quote:Op zondag 16 september 2007 01:38 schreef nipeng het volgende:
Zo de laatste week weinig gepost. Mijn huidige werk vraag zoveel energie, niet leuk meer. Zo'n weekend van twee dagen is dan ook te kort om weer een beetje bij te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |