quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb van Jaap gehoord, dat hij oa een soort livestream op internet wil, die zijn dagelijkse bezigheden vastlegt, ook een dagelijkse talkshow via internet, op een vast tijdstip, dagelijks, een soort Jensen via internet. Hij is nu druk met karakterafbakening.
Voorts wil hij zichzelf verhuren als terrorJaap om een aantal feesten en partijen op te leuken.
Stand up comedy wil hij gaan doen, omdat hij zichzelf net zo grappig vindt als Paul de Leeuw.
Columnist worden van de Party of soortgelijk blad.
Hij wil bij een aantal zaken gebruik gaan maken van guerillamarketing, heel belangrijk volgens Jaap, ook omdat dat low budget is.
Hij denkt een startkapitaal nodig te hebben van 25.000 euro en dat alles om zichzelf te promoten en zo een bekende figuur te worden.
Ik denk dat het triest gaat worden, mijn mening.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:04 schreef Dark het volgende:
Brian vond het eerst wel okee dat Nadia en Amanda aan het zoenen waren, maar nu doen ze het 2, 3x per week en nu vindt hij het niet leuk meer.Nadia zegt dat het alleen voor de fun is en Brian moet er geen bedreiging in zien.
Brian ziet dat de aandacht van Mannie verschoven is van hemzelf naar Nadia.
Amanda en Nadia overtuigen Brian ervan dat ze alles alleen voor de fun doen en dat ze beiden meiden zijn, die heel veel tijd doorbrengen met vriendinnen.
Brian vindt de girltalk hartstikke goed, hij heeft z'n gitaar, rappen, draaitafel, hij zou het ook niet leuk vinden als Mannie constant op z'n lip zou zitten.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:27 schreef Dark het volgende:
Jaap komt melden dat het zwembadwater weer goed is. Er is iemand langs geweest en die heeft het gereinigd en van de week komt hij nog ff met een spulletje zodat het water weer blauw wordt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:23 schreef Dark het volgende:
Huub komt even melden dat ze met z'n allen de slaapkamer op moeten ruimen, het is een terinzooi en ziet er niet uit.
Zure mosselquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Veel te vroeg geopend ......
Wat is dit voor Naatje stijl aandachttrekkerij?quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat is dit voor Naatje stijl aandachttrekkerij?![]()
Een cos openen bijna een uur voor de eerdere vol is![]()
Meesterlijke OP - Mag ik U en een ieder die eraan heeft bijgedragen, heel hartelijk bedankenquote:Graag veel bedankjes
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:44 schreef Mrln het volgende:
attentionwhore?
boeie, nomentionwhorequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:46 schreef Darklight het volgende:
Was wel erg vroeg, attentionwhore
Dank jequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:44 schreef Mrln het volgende:
waardeloze caps, onderschriften vol met fouten....en te vroeg geopend
attentionwhore?
ouwe lulquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:53 schreef Mrln het volgende:
[..]
....en jij bent?![]()
die kutnewbies worden met de dag brutaler![]()
niet zo onbeleefd als jij??quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:53 schreef Mrln het volgende:
[..]
....en jij bent?![]()
Hij heeft het posten wel beter onder de knie dan Mrln.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:53 schreef Mrln het volgende:
[..]
....en jij bent?![]()
men neme een bikini,vangt een wesp....en hoeraa de sting bikini is een feit!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:56 schreef Ballistixx het volgende:
amanda wil een sting bikini :p
liefquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij heeft het posten wel beter onder de knie dan Mrln.
yep hij heeft het er met amanda en nadia over gehadquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:58 schreef maril het volgende:
Heeft Brain nu zijn klacht over Amanda nu ook aan Amanda zelf vertelt?
Sorry voor de vraag heb het al teruggelezen.
Slim van hem, want ik vertrouw die Dennis dus helemaal niet hè.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:01 schreef Casshern het volgende:
[..]
yep hij heeft het er met amanda en nadia over gehad
Yep!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:58 schreef maril het volgende:
Heeft Brain nu zijn klacht over Amanda nu ook aan Amanda zelf vertelt?
Wat een zeer stoere boot trouwens!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:08 schreef Marrije het volgende:
Toch apart om te zien, Huub die aan het spelen is met Jaap, Brian en Dennis.
Hah die derde cap!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian springt vanaf de kant in de boot, Dennix durft niet .......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, een kano, maar niet als Jaap erin zit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een zeer stoere boot trouwens!
Zo te lezen heeft Brian alleen maar verboden opgelegd en niets verteld over zijn ware en niet zo romantische gevoelens over Amanda. Nog genoeg dingen te verklappen door Dennis... Als Dennis ooit eens in actie komt, that is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:02 schreef maril het volgende:
Slim van hem, want ik vertrouw die Dennis dus helemaal niet hè.
nee die is zwaaaar aan het trainen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:16 schreef ricofromrio het volgende:
en Nadia durft zeker niet in bikini bij het zwembad/?
Heeft hij die aan Dennix verteld?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft Brian alleen maar verboden opgelegd en niets verteld over zijn ware en niet zo romantische gevoelens over Amanda. Nog genoeg dingen te verklappen door Dennis... Als Dennis ooit eens in actie komt, that is.
Heeft dat tutje geen normale zwembroek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian springt vanaf de kant in de boot, Dennix durft niet .......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteravond toch? Dat hij irl na twee dates toedeledoki zou zeggen tegen Amanda.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:17 schreef blomst het volgende:
Heeft hij die aan Dennix verteld?
Ja maar die cossen gaan ook zo snelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat is dit voor Naatje stijl aandachttrekkerij?![]()
Een cos openen bijna een uur voor de eerdere vol is![]()
O. heb ik even gemist, ik hoop dat het bezoek wat morgen van Amanda komt het ook weet en haar verteld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond toch? Dat hij irl na twee dates toedeledoki zou zeggen tegen Amanda.
Met dank aan VOL:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
O. heb ik even gemist, ik hoop dat het bezoek wat morgen van Amanda komt het ook weet en haar verteld.
quote:Del zoekt een liedje en Bri weet precies waar ze het over heeft Inmorales met Ik wil je n**ken..........
B: zie je hoe geconditioneerd ze is, om niet te laten zien dat ze dronken is.
En Brain laat zich helemaal gaan, er blijft niets over van Manny. Buiten zou ik na de tweede date al zeggen doei......
B: als je met je vriend op politiebureau zit, hoe gek moet je dan je vriend maken....
Brian geeft toe dat als hij Del buiten zou ontmoeten hij niks met haar zou beginnen
B: ze was geen twee dagen zonder relatie, dan moet het wel een bekende zijn of de vriend van een vriendin. Maar hier kun je niet zonder, dus hadden we sex, maar de volgende dag springt ze weer op de butler.
Niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
krijg de schijt![]()
Ik doe zo mn best en dan die kutreacties![]()
![]()
Ik weet nog goed wat Denniks op zijn eerste avond in DGK zei.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:26 schreef Desii het volgende:
Leuk om te zien hoe Brian, Huub en Japie met elkaar omgaan in het zwembad en de half gezonken titanic-kano.
Nix valt buiten de booten is vast bang dat zijn kapsel door de war gaat...
[afbeelding]
Nicolaas had meer pit in zijn verlamde linkerpink, dan er in heel Dennix zit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik weet nog goed wat Denniks op zijn eerste avond in DGK zei.
Dat hij Nicolaas vaak te afwezig vond, nou hij zelf staat ook vaak langs de zijlijn toe te kijken.
Dennix heeft heel veel in zijn hoofd zitten, maar hij heeft niet door dat het er niet uit komt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nicolaas had meer pit in zijn verlamde linkerpink, dan er in heel Dennix zit.
Het is nix, het wordt nix, en het zal nooit iets zijn![]()
Weet ik, Nicolaas heeft echt leuke momenten gehad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nicolaas had meer pit in zijn verlamde linkerpink, dan er in heel Dennix zit.
Het is nix, het wordt nix, en het zal nooit iets zijn![]()
1 tip, geen aandacht aan geven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
Thx
Ik zeur nooit en was inderdaad wat vroeg. Sorry![]()
Maar het is niet nodig om dan zo kut te reageren.
Dank voor de lieve berichten![]()
Gaat me niet om de OP, maar om de COS josties, die daar meteen op moeten kotsen en zeiken. Jezus........... stelletje eikels, wees blij dat er iemand allert is.
En BSOL: ondanks dat je 24 online bent, schrijf je nooit een update............. snap ik echt niets van. Eikel![]()
Niet raar staan kijken hoor als er straks een toupetje in het zwembad drijft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Dennis zijn haar nog droog?
Vind ik een taak voor Amanda.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef Lobasca het volgende:
Waarom gooien ze nix er niet in?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:58 schreef farceman het volgende:
Durft Nadia haar dikke pens niet te laten zien ofzo?
Je dochter op haar 13e naar Lloret laten gaan... Wat voor onverantwoordelijke kut-ouder ben je dan? 16 zou ik vroeg zat vinden. Vindt je het gek dat 't zo'n snol is geworden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef tipsch het volgende:
Lloret de Mar wordt uitgebreid besproken. Amanda, Dennis en Huub kennen Lloret maar al te goedAmanda is er 6 keer geweest, eerste keer dat ze er op vakantie was, was ze 13. Ze dronk op een avond 6 tequila.
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je dochter op haar 13e naar Lloret laten gaan... Wat voor onverantwoordelijke kut-ouder ben je dan? 16 zou ik vroeg zat vinden. Vindt je het gek dat 't zo'n snol is geworden.
16 vind ik nog te jongquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je dochter op haar 13e naar Lloret laten gaan... Wat voor onverantwoordelijke kut-ouder ben je dan? 16 zou ik vroeg zat vinden. Vindt je het gek dat 't zo'n snol is geworden.
Ach ouderwets, liever een dochter die wat beschermd opgevoed wordt. Daar hebben ze later imo. alleen maar profijt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
16 vind ik nog te jong
Ik ben geloof ik een ouderwetse moeder
Doe es niet, het is te heet om te editten en te bannen.quote:
Hier zit er nog eenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
16 vind ik nog te jong
Ik ben geloof ik een ouderwetse moeder
Ze neemt het me niet in dankbaarheid af hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach ouderwets, liever een dochter die wat beschermd opgevoed wordt. Daar hebben ze later imo. alleen maar profijt.
Oef, gelukkig!quote:
Ik denk dat ze daar vast niet de enige in isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze neemt het me niet in dankbaarheid af hoor
Voor noodgevallen heeft Sjon een blik sletten op de plank.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:34 schreef Dark het volgende:
1 zus van Amanda komt en ipv Cementa komt Solans.
Geen idee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Welke zus van Amanda komt?
Deborah?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Welke zus van Amanda komt?
Zit het huis nu al vol meequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor noodgevallen heeft Sjon een blik sletten op de plank.![]()
Vriendelijk verzoek om dame Lieke hier niet bij te betrekken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zit het huis nu al vol mee![]()
Zo ! Die jongen ziet er HEEL ERGquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even OT (artikel over Amanda)
http://www.volkomenkut.com/
Dames nemen niet vrijwillig hun intrek in zo'n inrichting, vijlen ook niet het eelt van de voeten in hun bed, zoenen niet met andere snollen in dat huis, liggen niet in een bebloed bed met gebruikte tampons etc.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek om dame Lieke hier niet bij te betrekken.![]()
![]()
Ene kant beetje sneu voor dat meissie, ook al ze iemand wil bellen vraagt diegene vriendelijk zsm de telefoon weer op de haak te gooien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:46 schreef Meganog het volgende:
Voor zover ik begrepen had komt er geen familie op de familiedag van Amanda.
Er is een verschil tussen aktief meedoen aan een spelprogramma, en in hart en nieren een slet zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dames nemen niet vrijwillig hun intrek in zo'n inrichting, vijlen ook niet het eelt van de voeten in hun bed, zoenen niet met andere snollen in dat huis, liggen niet in een bebloed bed met gebruikte tampons etc.
Vind hem anders erg veel weg hebben van Dennis, ook zo'n half wijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zo ! Die jongen ziet er HEEL ERG![]()
uit !!!
Ze hebben momenteel geen internet, dus ze kunnen niet posten iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:03 schreef Szura het volgende:
Even een vraag tussendoor, waarom mogen Huub en Jaap niet meer posten op hun weblog?
volgens mij wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:06 schreef Desii het volgende:
[..]
dat jurkje heeft Syl toch van Amanda gekregen
Val ik kennelijk opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind hem anders erg veel weg hebben van Dennis, ook zo'n half wijf.
Was dat niet bekend al?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze heeft van nature echt heel kort haar
Wat heeft die gast voor witte troep in z'n haarquote:
Geen idee maar mannie heeft het ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heeft die gast voor witte troep in z'n haar![]()
Roos.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heeft die gast voor witte troep in z'n haar![]()
Onvermijdbaar. Laat die kaboutah zich volledig lam zuipen, en hoop dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub weer aan de zuip.
De enige die ooit in een hotel is geweest is toch echt Brian.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Onvermijdbaar. Laat die kaboutah zich volledig lam zuipen, en hoop dat het goed gaat.
Een nachtje in een hotel, en zijn houdbaarheids datum kan weer met 2 weken worden verlengd.![]()
hmm, als die site iets met "couples" doet, is dat jochie dan rogier?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even OT (artikel over Amanda)
http://www.volkomenkut.com/
Zelfs Lieke kan Korsakovje niet eeuwig onder controle houden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De enige die ooit in een hotel is geweest is toch echt Brian.
Dus dit slaat nergens op.
Glinstering van het douchewater, denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
Geen idee maar mannie heeft het ook
Zonder volwassene erbij? Kan me er niets bij voorstellen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echt aan de zuip of drinkt hij een biertje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub weer aan de zuip.
Zie me dochter volgend jaar zomer al gaan.Moet er echt niet aandenken.Die moeder spoort echt niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zonder volwassene erbij? Kan me er niets bij voorstellen...
Schakel net in,maar zag hem met zo,n halve liter grolsch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt aan de zuip of drinkt hij een biertje?
Lijkt me niet dat ze er persé echte koppels voor moeten gebruikenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, als die site iets met "couples" doet, is dat jochie dan rogier?
ach hij drinkt rustig een biertje, moet kunnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Heb net een biertje gepakt, en proost op itsme, een betrokken lieve vrouw.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |