Ze hebben momenteel geen internet, dus ze kunnen niet posten iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:03 schreef Szura het volgende:
Even een vraag tussendoor, waarom mogen Huub en Jaap niet meer posten op hun weblog?
volgens mij wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:06 schreef Desii het volgende:
[..]
dat jurkje heeft Syl toch van Amanda gekregen
Val ik kennelijk opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind hem anders erg veel weg hebben van Dennis, ook zo'n half wijf.
Was dat niet bekend al?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze heeft van nature echt heel kort haar
Wat heeft die gast voor witte troep in z'n haarquote:
Geen idee maar mannie heeft het ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heeft die gast voor witte troep in z'n haar![]()
Roos.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heeft die gast voor witte troep in z'n haar![]()
Onvermijdbaar. Laat die kaboutah zich volledig lam zuipen, en hoop dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub weer aan de zuip.
De enige die ooit in een hotel is geweest is toch echt Brian.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Onvermijdbaar. Laat die kaboutah zich volledig lam zuipen, en hoop dat het goed gaat.
Een nachtje in een hotel, en zijn houdbaarheids datum kan weer met 2 weken worden verlengd.![]()
hmm, als die site iets met "couples" doet, is dat jochie dan rogier?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even OT (artikel over Amanda)
http://www.volkomenkut.com/
Zelfs Lieke kan Korsakovje niet eeuwig onder controle houden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De enige die ooit in een hotel is geweest is toch echt Brian.
Dus dit slaat nergens op.
Glinstering van het douchewater, denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
Geen idee maar mannie heeft het ook
Zonder volwassene erbij? Kan me er niets bij voorstellen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je dochter op haar 13e naar Lloret laten gaan... Wat voor onverantwoordelijke kut-ouder ben je dan? 16 zou ik vroeg zat vinden. Vindt je het gek dat 't zo'n snol is geworden.
Echt aan de zuip of drinkt hij een biertje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub weer aan de zuip.
Zie me dochter volgend jaar zomer al gaan.Moet er echt niet aandenken.Die moeder spoort echt niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zonder volwassene erbij? Kan me er niets bij voorstellen...
Schakel net in,maar zag hem met zo,n halve liter grolsch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt aan de zuip of drinkt hij een biertje?
Lijkt me niet dat ze er persé echte koppels voor moeten gebruikenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, als die site iets met "couples" doet, is dat jochie dan rogier?
ach hij drinkt rustig een biertje, moet kunnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Heb net een biertje gepakt, en proost op itsme, een betrokken lieve vrouw.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |