Hier zit er nog eenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
16 vind ik nog te jong
Ik ben geloof ik een ouderwetse moeder
Ze neemt het me niet in dankbaarheid af hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach ouderwets, liever een dochter die wat beschermd opgevoed wordt. Daar hebben ze later imo. alleen maar profijt.
Oef, gelukkig!quote:
Ik denk dat ze daar vast niet de enige in isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze neemt het me niet in dankbaarheid af hoor
Voor noodgevallen heeft Sjon een blik sletten op de plank.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:34 schreef Dark het volgende:
1 zus van Amanda komt en ipv Cementa komt Solans.
Geen idee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Welke zus van Amanda komt?
Deborah?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Welke zus van Amanda komt?
Zit het huis nu al vol meequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor noodgevallen heeft Sjon een blik sletten op de plank.![]()
Vriendelijk verzoek om dame Lieke hier niet bij te betrekken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zit het huis nu al vol mee![]()
Zo ! Die jongen ziet er HEEL ERGquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even OT (artikel over Amanda)
http://www.volkomenkut.com/
Dames nemen niet vrijwillig hun intrek in zo'n inrichting, vijlen ook niet het eelt van de voeten in hun bed, zoenen niet met andere snollen in dat huis, liggen niet in een bebloed bed met gebruikte tampons etc.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek om dame Lieke hier niet bij te betrekken.![]()
![]()
Ene kant beetje sneu voor dat meissie, ook al ze iemand wil bellen vraagt diegene vriendelijk zsm de telefoon weer op de haak te gooien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:46 schreef Meganog het volgende:
Voor zover ik begrepen had komt er geen familie op de familiedag van Amanda.
Er is een verschil tussen aktief meedoen aan een spelprogramma, en in hart en nieren een slet zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dames nemen niet vrijwillig hun intrek in zo'n inrichting, vijlen ook niet het eelt van de voeten in hun bed, zoenen niet met andere snollen in dat huis, liggen niet in een bebloed bed met gebruikte tampons etc.
Vind hem anders erg veel weg hebben van Dennis, ook zo'n half wijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zo ! Die jongen ziet er HEEL ERG![]()
uit !!!
Ze hebben momenteel geen internet, dus ze kunnen niet posten iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:03 schreef Szura het volgende:
Even een vraag tussendoor, waarom mogen Huub en Jaap niet meer posten op hun weblog?
volgens mij wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:06 schreef Desii het volgende:
[..]
dat jurkje heeft Syl toch van Amanda gekregen
Val ik kennelijk opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind hem anders erg veel weg hebben van Dennis, ook zo'n half wijf.
Was dat niet bekend al?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze heeft van nature echt heel kort haar
Wat heeft die gast voor witte troep in z'n haarquote:
Geen idee maar mannie heeft het ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heeft die gast voor witte troep in z'n haar![]()
Roos.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heeft die gast voor witte troep in z'n haar![]()
Onvermijdbaar. Laat die kaboutah zich volledig lam zuipen, en hoop dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub weer aan de zuip.
De enige die ooit in een hotel is geweest is toch echt Brian.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Onvermijdbaar. Laat die kaboutah zich volledig lam zuipen, en hoop dat het goed gaat.
Een nachtje in een hotel, en zijn houdbaarheids datum kan weer met 2 weken worden verlengd.![]()
hmm, als die site iets met "couples" doet, is dat jochie dan rogier?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even OT (artikel over Amanda)
http://www.volkomenkut.com/
Zelfs Lieke kan Korsakovje niet eeuwig onder controle houden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De enige die ooit in een hotel is geweest is toch echt Brian.
Dus dit slaat nergens op.
Glinstering van het douchewater, denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
Geen idee maar mannie heeft het ook
Zonder volwassene erbij? Kan me er niets bij voorstellen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je dochter op haar 13e naar Lloret laten gaan... Wat voor onverantwoordelijke kut-ouder ben je dan? 16 zou ik vroeg zat vinden. Vindt je het gek dat 't zo'n snol is geworden.
Echt aan de zuip of drinkt hij een biertje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub weer aan de zuip.
Zie me dochter volgend jaar zomer al gaan.Moet er echt niet aandenken.Die moeder spoort echt niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zonder volwassene erbij? Kan me er niets bij voorstellen...
Schakel net in,maar zag hem met zo,n halve liter grolsch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt aan de zuip of drinkt hij een biertje?
Lijkt me niet dat ze er persé echte koppels voor moeten gebruikenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, als die site iets met "couples" doet, is dat jochie dan rogier?
ach hij drinkt rustig een biertje, moet kunnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Heb net een biertje gepakt, en proost op itsme, een betrokken lieve vrouw.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Toen ze ze kreeg wel, een heel kort koppie zou haar uitstraling goed doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar je ziet het eigenlijk niet in de kooi
Welkom terugquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:32 schreef avonne het volgende:
ben ik weer en hoor ik Nadia kirren "Ik heb je zo gemi-i-ist!"
hallo luitjes
Lieke goes Hollywoodquote:
Die van mij is 17 en zou nu in principe naar Texel mogen alleenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie me dochter volgend jaar zomer al gaan.Moet er echt niet aandenken.Die moeder spoort echt niet.
Zo stom van Huub om alcohol te drinken in die kooi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:27 schreef Casshern het volgende:
[..]
ach hij drinkt rustig een biertje, moet kunnen
Je hebt ze niet aan een touwtje, maar ik zou niet slapenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Die van mij is 17 en zou nu in principe naar Texel mogen alleen![]()
mooi, ik moet nog een beetje op gang komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welkom terug
Zoals je ziet is het megaspannend @DGK
Cheers. de betrokken lieve jarige vrouw (dus neem ana dat je het niet sarcastisch bedoeltquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb net een biertje gepakt, en proost op itsme, een betrokken lieve vrouw.![]()
Huub houd het in de perken en stelt zichzelf gewoon een limiet op, niet meer dan 2 biertjes bijv.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Zo stom van Huub om alcohol te drinken in die kooi.
Hij is dan compleet niet leuk meer.
Zal binnenkort dus wel exit voor huub zijn
Je bent echt lief. Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Cheers. de betrokken lieve jarige vrouw (dus neem ana dat je het niet sarcastisch bedoelt) neemt er ook een
![]()
Jep dat heb je goed begrepen, ze had een van de andere huishoudsters gemept na een stevig verbale ruzie (heb ik globaal begrepen, ik volg de streams niet meer namelijk alleen zo nu en dan de COS)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
mooi, ik moet nog een beetje op gang komen.
Ik begrijp dat Safaa weer de villa uitgegooid is?
Jammer genoeg krijg ik Youtube niet aan de gang om het te bekijken
Jezus, stelletje negatievelingen hier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Zo stom van Huub om alcohol te drinken in die kooi.
Hij is dan compleet niet leuk meer.
Zal binnenkort dus wel exit voor huub zijn
Tja, viel mij ook al opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus, stelletje negatievelingen hier.![]()
damn, die begint zo echt op die catwoman te lijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Waarom mag ik de kooi niet meer in?
Flodder3 is een nieuwe kans voor Malicequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
aargh motherfucker. ik schrik me rot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Iemand met zo'n kop zou verplicht in een kooi moeten blijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Waarom nog een keer vragen als ze al nee heeft gezegd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:43 schreef akveor het volgende:
Amanda is twee keer ten huwelijk gevraagd.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom nog een keer vragen als ze al nee heeft gezegd?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Cheers. de betrokken lieve jarige vrouw (dus neem ana dat je het niet sarcastisch bedoelt) neemt er ook een
![]()
Jaap is volgens mij bang dat de afzuigkap naar beneden komt, hij houd altijd de kap vast als hij aan het wokken is..quote:
Dan lijkt hij slankerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:51 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Jaap is volgens mij bang dat de afzuigkap naar beneden komt, hij houd altijd de kap vast als hij aan het wokken is..
Een tussendoortje voor jaap..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:52 schreef SIRA het volgende:
zou dat allemaal alleen voor Jaap zijn ?
ligt onderhand 1,5 kilo vlees in de pan
Voor Lieke, de geliefde koningin van DGK, de Anchor Woman van de show.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weet iemand wat er op het kaartje stond van het FOK! boeket? Hij mocht namelijk niet binnen..
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor Lieke, de geliefde koningin van DGK, de Anchor Woman van de show.
Bedankt voor al het plezier dat jij ons brengt met je charmante persoonlijkheid.
De soortnaam van deze rozen is Twin, symbolisch voor je band met Huubje.
Van FdW ( Fok! )
N.B. Ook even voorlezen:
Uiteraard mede namens de grote massa Lieke groupies bij Fok!
En - heel sportief - ook namens de enige Dennis fan op het forum.
enorm jammer dat het kaartje niet mee naar binnen mocht...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor Lieke, de geliefde koningin van DGK, de Anchor Woman van de show.
Bedankt voor al het plezier dat jij ons brengt met je charmante persoonlijkheid.
De soortnaam van deze rozen is Twin, symbolisch voor je band met Huubje.
Van FdW ( Fok! )
N.B. Ook even voorlezen:
Uiteraard mede namens de grote massa Lieke groupies bij Fok!
En - heel sportief - ook namens de enige Dennis fan op het forum.
pfffff,volgens mij kan je ook een alcohol obsessie krijgen,door het kijken naar iemand?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Zelfs Lieke kan Korsakovje niet eeuwig onder controle houden.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |