Hier zit er nog eenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
16 vind ik nog te jong
Ik ben geloof ik een ouderwetse moeder
Ze neemt het me niet in dankbaarheid af hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach ouderwets, liever een dochter die wat beschermd opgevoed wordt. Daar hebben ze later imo. alleen maar profijt.
Oef, gelukkig!quote:
Ik denk dat ze daar vast niet de enige in isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze neemt het me niet in dankbaarheid af hoor
Voor noodgevallen heeft Sjon een blik sletten op de plank.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:34 schreef Dark het volgende:
1 zus van Amanda komt en ipv Cementa komt Solans.
Geen idee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Welke zus van Amanda komt?
Deborah?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Welke zus van Amanda komt?
Zit het huis nu al vol meequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor noodgevallen heeft Sjon een blik sletten op de plank.![]()
Vriendelijk verzoek om dame Lieke hier niet bij te betrekken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zit het huis nu al vol mee![]()
Zo ! Die jongen ziet er HEEL ERGquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even OT (artikel over Amanda)
http://www.volkomenkut.com/
Dames nemen niet vrijwillig hun intrek in zo'n inrichting, vijlen ook niet het eelt van de voeten in hun bed, zoenen niet met andere snollen in dat huis, liggen niet in een bebloed bed met gebruikte tampons etc.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek om dame Lieke hier niet bij te betrekken.![]()
![]()
Ene kant beetje sneu voor dat meissie, ook al ze iemand wil bellen vraagt diegene vriendelijk zsm de telefoon weer op de haak te gooien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:46 schreef Meganog het volgende:
Voor zover ik begrepen had komt er geen familie op de familiedag van Amanda.
Er is een verschil tussen aktief meedoen aan een spelprogramma, en in hart en nieren een slet zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dames nemen niet vrijwillig hun intrek in zo'n inrichting, vijlen ook niet het eelt van de voeten in hun bed, zoenen niet met andere snollen in dat huis, liggen niet in een bebloed bed met gebruikte tampons etc.
Vind hem anders erg veel weg hebben van Dennis, ook zo'n half wijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zo ! Die jongen ziet er HEEL ERG![]()
uit !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |