Toen ik nog streams had, had ik dat ook wel eens. Ik moest dan een paar keer explorer openen en sluiten en dan deedtie het opeens welquote:
Wil je je hier beperken tot Commentaar op de Streams ?quote:
nope.... Brian heeft een moedervlek op Amanda der gezicht getekend, waardoor ze gelijk een half uur voor de spiegel moet staan om het eraf te krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:07 schreef Meganog het volgende:
Is Huub al boos dat Amanda zo hard praat in de slaapkamer?
Precies. Ik heb geen medelijden met amanda.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk van Amanda kreeg ik tijdens een telefoongesprek met Nena.
Het gesprek an sich, maar vooral de manier waarop ze sprak over haar nieuwe vriend, die wel oke was, en vooral dat hij veel geld had. Over Rogier als mens en gevoelens zei Amanda niets, het was heel duidelijk dat Rog in haar ogen slechts een money provider was.
Tijdens haar 1e bezoek aan Nena in de kooi werd de indruk van een a-sociale puur oppervlakkige slet volledig bevestigd, en sindsdien keer op keer.
Dit soort sletten leeft in een klein eigen wereldje waarin geld en uiterlijkheden de enige zaken zijn die hen interesseert.
Om Brian geven? Zolang ze hem als beschermer nodig heeft, en dan nog op haar wijze.
Fries staat al opstal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:11 schreef kleinzusje het volgende:
15.00 was toch opstatijd ????
Paardenfluiteraarquote:
1. ja kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Wat heeft Lieke eigenlijk een lelijk lichaam.
En midden in de dag in de zon gaan liggen is erg slecht voor de huid.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:18 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat Lieke nu neuken met Huub ?
Na haar ontbijt en even tijd voor zichzelf ?
Kan echt niet..................... tijd sanctie![]()
Ik vind haar lichaam ook mooi, mijn post was ironisch bedoeld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
Ik vind haar lichaam mooi, alleen die overgespierde kuiten vind ik lelijk.
Ik heb wel heel even gelachenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar lichaam ook mooi, mijn post was ironisch bedoeld.
picquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een leuk meisje, die Myrthe.
Ze straalt kwetsbaarheid en verlegenheid uit.
Geen idee wat ze komt doen, trouwens.
Ze vervangt Ellen die een weekje weg is. Myrthe heeft al vaker de paarden verzorgd en rijles gegeven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
Paardenmeisje!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
Japio is erg gebrand op zijn plannen buiten de villa. Winstkansen IN de villa ziet hij al een tijdje niet meer. Ik zie er nog van komen dat, zodra z'n plan echt vorm krijgt, hij gewoon opstapt. Z'n plan zou zelfs wel eens een elegante toneelhaak kunnen worden .......quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:32 schreef Dark het volgende:
Jaap is nog steeds druk bezig met het schrijven van zijn plan.
Hij is nu bezig met specificaties en een tijdschema heeft hij ook al verwerkt.
Volgens Jaap, wordt het helemaal super!
Ben blij dat Jaap er zelf in gelooft, ik denk zelf dat hij afgaat als een gieter, in de buitenwereld.
Hoe weet je dat, heb jij zijn plan al gezien dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:32 schreef Dark het volgende:
Jaap is nog steeds druk bezig met het schrijven van zijn plan.
Hij is nu bezig met specificaties en een tijdschema heeft hij ook al verwerkt.
Volgens Jaap, wordt het helemaal super!
Ben blij dat Jaap er zelf in gelooft, ik denk zelf dat hij afgaat als een gieter, in de buitenwereld.
Heb van Jaap gehoord, dat hij oa een soort livestream op internet wil, die zijn dagelijkse bezigheden vastlegt, ook een dagelijkse talkshow via internet, op een vast tijdstip, dagelijks, een soort Jensen via internet. Hij is nu druk met karakterafbakening.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heb jij zijn plan al gezien dan?
Jaap is triest en zal dat blijven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb van Jaap gehoord, dat hij oa een soort livestream op internet wil, die zijn dagelijkse bezigheden vastlegt, ook een dagelijkse talkshow via internet, op een vast tijdstip, dagelijks, een soort Jensen via internet. Hij is nu druk met karakterafbakening.
Voorts wil hij zichzelf verhuren als terrorJaap om een aantal feesten en partijen op te leuken.
Stand up comedy wil hij gaan doen, omdat hij zichzelf net zo grappig vindt als Paul de Leeuw.
Columnist worden van de Party of soortgelijk blad.
Hij wil bij een aantal zaken gebruik gaan maken van guerillamarketing, heel belangrijk volgens Jaap, ook omdat dat low budget is.
Hij denkt een startkapitaal nodig te hebben van 25.000 euro en dat alles om zichzelf te promoten en zo een bekende figuur te worden.
Ik denk dat het triest gaat worden, mijn mening.
Klopt! Amanda en Naatje zijn van nature helemaal niet hitsig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:07 schreef Dark het volgende:
Brian vindt dat dit soort situaties alleen voorkomen als de dames een slok op hebben.
dat gaat dieptriest worden. hij heeft zijn 15 minutes in de kooi, daarna is t weer gewoon jaap waar geen hond naar omkijkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb van Jaap gehoord, dat hij oa een soort livestream op internet wil, die zijn dagelijkse bezigheden vastlegt, ook een dagelijkse talkshow via internet, op een vast tijdstip, dagelijks, een soort Jensen via internet. Hij is nu druk met karakterafbakening.
Voorts wil hij zichzelf verhuren als terrorJaap om een aantal feesten en partijen op te leuken.
Stand up comedy wil hij gaan doen, omdat hij zichzelf net zo grappig vindt als Paul de Leeuw.
Columnist worden van de Party of soortgelijk blad.
Hij wil bij een aantal zaken gebruik gaan maken van guerillamarketing, heel belangrijk volgens Jaap, ook omdat dat low budget is.
Hij denkt een startkapitaal nodig te hebben van 25.000 euro en dat alles om zichzelf te promoten en zo een bekende figuur te worden.
Ik denk dat het triest gaat worden, mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |