quote:
Ja hoor! Staan mooie grote bomen die schaduw genoeg geven!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er denk ik ook zo tussen half 11 en 11 uur.
Ireth, er zijn ook wel genoeg schaduwplekjes toch?
Onze parasols liggen even compleet buiten ons bereik dus ik kan hem niet meenemen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja hoor! Staan mooie grote bomen die schaduw genoeg geven!
(het is dat ik geen parasol heb, anders had ik um mee genomen voor je!)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:01 schreef Yoni het volgende:
Ik ben er ook wel rond een uur of elf denk ik![]()
Hoop wel dat er mensen tot wat later blijven ook, ik moet om 17.00 in Almere zijn, dus moet me tot een uur of 16.00 wel vermaken ergens![]()
Nou ja, anders heeft BE altijd nog een doos boeken mee voor me, dus dan ga ik wel lezen in het park
Ik zit met Ezra tukkie, die slaapt namelijk niet meer in een wandelwagen. dus is het 's morgens wakker worden, ff wakker zijn, tukkie en dan onderweg. ik vervroeg dat allemaal wel een beetje, maar ik denk dat wij er pas uur of 12 zijn, dus S kan jullie beter halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef Sugar het volgende:
Belana, ja, meenemen!!! S rijdt sowieso 1 keer, maar we weten nog niet of dat heen of terug zal zijn. Hoe laat denk je dat jullie er zijn en ongeveer tot hoe laat? (Ja, lastig, I know, maar ongeveer?![]()
lijn 3 is het makkelijkstequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:44 schreef pinquit het volgende:
ik ga waarscijnlijk met de bus, aangezien die hier gratis is op zondag
maar welke lijn moet k hebben naar juliana?
park ligt aan de amsterdamsestraatweg ingang 1 ligt bij kruising marnixlaan amsterdamsestraatwegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef kozakken het volgende:
Moonah, je bent een handige held. tanx.
straat enzo(voor kozakkenman tomtom) en waaaaaar zit die Aziaat (als in: hebben jullie adres
)
Elf uur is ons streven![]()
Maar ken onszelf: ergens tussen elf en half drie moet lukken![]()
ach, sensationele foto's zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:32 schreef m@x het volgende:
Ik heb meer last van het "als Kai zich nou maar een beetje sociaal gedraagt en geen kindjes de hersens in slaat" gevoel
Dat boeit me dan weer helemaal niet. Hebben ze meteen door met wie ze te maken hebben. Je kunt niet duidelijk genoeg zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:32 schreef m@x het volgende:
Ik heb meer last van het "als Kai zich nou maar een beetje sociaal gedraagt en geen kindjes de hersens in slaat" gevoel
handdoek... goeie!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:39 schreef Moonah het volgende:
Ja Ireth, teiltjes water!Goed idee!
*extra handdoek in tas stopt
En qua parasol, er waren daar toch bomen? Ik heb geen parasol...
En is het een groot park eigenlijk? Want ik ben vergeten waar we gaan zitten (liggen/hangen) en om nu eerst anderhalf uur rond te sjokken om jullie te vinden...
Bij die witte vlek bovenin het midden. Die inham in het groene park zeg maar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:52 schreef Moonah het volgende:
Kan iemand even aangeven waar in dat plaatje die Aziaat met parkeerplaatsen ongeveer zit?
Er is een fontein achtig iets in de speeltuin, paar emmertjes water (meer dan 4 gaan er niet in 'mijn' badjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Voordat iedereen met badjes/zwembaden/teiltjes/zwemparadijs aankomt: hoe ga je die vullen?
tenzij je hem gevuld meeneemt, is de NS/eigenaar van de auto daar niet blij mee![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:02 schreef Yoni het volgende:
Er is toch ook water in de speeltuin? Dus daar kan ook water gehaald misschien
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:54 schreef Ireth het volgende:
Er is een fontein achtig iets in de speeltuin, paar emmertjes water (meer dan 4 gaan er niet in 'mijn' badje) slepen
![]()
Ah ja tnx. Je had het ook al eerder geschreven zie ik nu.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij die witte vlek bovenin het midden. Die inham in het groene park zeg maar.
Stoer hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:06 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, maar'ja, dit is mijn 4de oud-meeting.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:38 schreef jessie het volgende:
Misschien komen wij toch ook nog.
Ik wil zo graag!
Hoe laat moet ik klaar staan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:51 schreef Vicky het volgende:
mijn wederhelft gaat ook mee![]()
de 2 parasols staan al klaar. Badje is een goed idee!
Koelbox gaat mee, heb al broodjes en drinken gehaald.
2 grote badlakens, extra handdoekjes voor Amber, accu van telefoon is opgeladen...
isset al morgen
mondial en europe assistance zijn ook al gewaarschuwd , dus je kan er veilig komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:34 schreef Vicky het volgende:
ik was van plan om rond half 10 thuis weg te rijden, maar weet niet of dat gaat lukken.
zal ik je bellen als ikv an huis wegrij?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:34 schreef Vicky het volgende:
ik was van plan om rond half 10 thuis weg te rijden, maar weet niet of dat gaat lukken.
zal ik je bellen als ikv an huis wegrij?
Ja, weet je wát leuk is? Wanneer je als moeder de hele zorgtas inpakt en op alles voorbereid bent... Je aan vaderlief vraagt of hij hem in de auto zet, terwijl jij de babe en de wagen inpakt... En dat je dan bij Arnhem rijdt en erachter komt dat de tas niet mee is gekomen....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:10 schreef Belana het volgende:
gut BE, wat zal jij een goeie moeder moeder wordeneen washandje mee om je kind op te poetsen, woeiii, dat zijn nou van die dingen waar ik nooit aan denk
nou heb ik wel altijd billendoekejs mee en tja, zoals we allemaal weten, die kan je voor AL-les gebruiken
wij zijn laatste moment - inpakkers en vergeten dus ook meestal de helft.
maar we overleven het altijd wel weer
zonnebrand?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:41 schreef Fuente het volgende:
Wij nemen mee:
drinken
broodjes
kleed om op te zitten
parasolletje (hoewel er volgens mij schaduw zat is)
wat speelgoed
luiers en doekjes.
Fototoestel (of 2)
Vergeet ik iets?
Goed dat je 't zegt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
zonnebrand?
alhouwel je dat vast wel van iemand kan gebruiken...
lijn 3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:30 schreef pinquit het volgende:
lijn 3 he? hoeveel zones?
ik neem een hjele lijst mee
Nah, ik vind die snoetenpoetsers (had ik voor de vakantie gekocht) ook erg smerig ruiken. Meloen....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:59 schreef texelonia het volgende:
Ik neem idd snoetenpoetsers mee. Ik vind billendoekjes zo smerig ruiken en zo proeven ze wrs ook, dus dat gebruik ik eigenlijk nooit voor handen en gezicht...
Jaaaah! Ik zat straks in de auto en bedacht me dat al onze vakantierommel (dus inclusief zwemluiers...) nog in Zuid Limburg bij mijn schoonouders liggen. Winkel is dicht, dus als je er eentje extra hebt voor Thies (en wellicht ook een voor Kendahl van PV!) zou ik erg blij zijn!quote:Zwemluiers neem ik ook mee, maar dat is meer omdat we die toch nog hadden liggen. Ik kan er wel wat extra meenemen voor de liefhebbers? Is dan wel maat M, voor 11 t/m 15 kilo aldus de verpakking.
Wij hebben meestal AH merk, die ruiken wel zoet, Noah vindt ze wel lekker smaken, als ik zijn mond afveeg steekt ie zn tong uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:16 schreef Moonah het volgende:
Nah, ik vind die snoetenpoetsers (had ik voor de vakantie gekocht) ook erg smerig ruiken. Meloen....Smaakt ook vies denk ik...
dr zijn mensen die een zwembadje meenemenquote:
tot je naar huis wiltquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:02 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Winkels zijn nu idd dicht hier.... dus zwembroekjes extrais wel fijn.
belsen vraagt tot hoelaat het allemaal ongeveer duurt?
Daarom heb ik ze nog ergens liggen, geloof ik tenminste.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef Belana het volgende:
what ever happened to blote billen? ik heb nog nooit zwemluiers gebruikt
nou ja, in andermans badje misschien wel fijn ofzo natuurlijk
Ik wil best een extra kleed meenemen, ben er alleen wel pas wat later.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:21 schreef Sugar het volgende:
Hahahahaha, jóngens! Het lijkt wel een wereldreis weekendje Centerparks.![]()
Ik kom met de trein en 2 kinderen, dus ik neem geen kleed mee en ook verder niet zo veel. Mag ik op iemands kleedje?![]()
![]()
Mijn dochter is een knoeikont/viespeuk, dus ik moet wel veel kleertjes meenemen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:37 schreef cattie het volgende:
He, maar Ive heeft wel de allermooiste blote bolle billetjes!![]()
Wat nemen jullie veel mee! Ik schiet er bijna van in de stress...
En Dean ook?quote:
Ja 'tuurlijkquote:
Hoezo 'doet' ie dat niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:45 schreef cattie het volgende:
Ive doet helaas niet aan de box of een campingbedje (foutje van ons, wij hebben hem er nooit aan gewend en nu is het te laat) dus ik zal wel de hele tijd achter hem aan mogen hobbelen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:49 schreef Sugar het volgende:
Oh, jaaaaaaaaaaaaaa! Een boevenhoofdjesfoto met alle schoffies!!!!![]()
Nou, mijnes ligt bij de zwemluiers in Zuid Limburg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:
En Moonah, ik neem ook het Hemakleed mee, maar dat je dan wel op je eigen Hemakleed blijft he... Pasterophe
Whhaahhaa! Alsof daar nog wat aan te redden valt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe gewoon aan imagebuilding
Oh nou vooruit, ik strijk mijn hand wel weer over mijn hart, plant je dunne kontje dan maar weer op MIJN Hemakleed ....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, mijnes ligt bij de zwemluiers in Zuid Limburg.
Dus ik moet het met een dekentje doen.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Whhaahhaa! Alsof daar nog wat aan te redden valt!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh nou vooruit, ik strijk mijn hand wel weer over mijn hart, plant je dunne kontje dan maar weer op MIJN Hemakleed ....[afbeelding]
Ik ook niet, maar ik vond hem zo schattigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:54 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Al weet ik niet hoe ik die rare smiley moet interpreteren....
![]()
het wordt drukquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
En Dean ook?![]()
![]()
*ook met het openbaar vervoer komt*
Ive gaat zich gedragen als een varken dat naar de slacht gaat... Krijsen, huilen en hoe langer je hem er in laat, hoe harder hij gaat huilen. Niet echt gezellig dus!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:49 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hoezo 'doet' ie dat niet?Wat dan niet?
Storm vindt het ook geen groot succes meestal, maar na even een beetje zeuren speelt ie wel eventjes in een afgesloten plekje.
emmertjes halen vanuit het fonteintje/paviljoentje in de speeltuin?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:18 schreef Vivi het volgende:
Maar eh, nogmaals, hoe vullen we de badjes dan?
Mijn kind baad alleen in Bar le Ducquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
emmertjes halen vanuit het fonteintje/paviljoentje in de speeltuin?![]()
een complete volksverhuizing waar de buschauffeurs een hartverlamming van krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:19 schreef Belana het volgende:
jeetje jongens, ik moet zo vreselijk lachen om jullie allemaal met jullie kleedjes en troepjes en dingetjes
niet dat ik zonder iets kom, maar mèèèn wat een gemuts hier
succes met slepen dan maarquote:
ik ehb nog 5 pakken staanquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:19 schreef Belana het volgende:
jeetje jongens, ik moet zo vreselijk lachen om jullie allemaal met jullie kleedjes en troepjes en dingetjes
niet dat ik zonder iets kom, maar mèèèn wat een gemuts hier
Het is Utrecht.... dat is hetzelfdequote:
Dure geintjesquote:
Ik heb vanmorgen ook al geroepen dat we morgen niet gaan. Dat was nadat Kai sneeuw had gemaakt door een hele bus poedersuiker door de keuken leeg te gooien. Man wat is dat goor zeg. Het worden grote plakkaten die je met de stofzuiger gewoon niet weg krijgt. Vier keer dweilenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef Ireth het volgende:
Overigens ben ik al een uur aan het roepen dat als ik nu nog 1 keer naar boven moet komen we morgen niet naar het park gaan....![]()
*voor de 5e keer naar boven loopt*![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook al geroepen dat we morgen niet gaan. Dat was nadat Kai sneeuw had gemaakt door een hele bus poedersuiker door de keuken leeg te gooien. Man wat is dat goor zeg. Het worden grote plakkaten die je met de stofzuiger gewoon niet weg krijgt. Vier keer dweilen
Wat is het toch een poepie, he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook al geroepen dat we morgen niet gaan. Dat was nadat Kai sneeuw had gemaakt door een hele bus poedersuiker door de keuken leeg te gooien. Man wat is dat goor zeg. Het worden grote plakkaten die je met de stofzuiger gewoon niet weg krijgt. Vier keer dweilen
Wil mijn kleedje best delen hoor, alleen die is niet zo groot, hahaha, dan moeten we proppen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:36 schreef Moonah het volgende:
Zeg, wat een amicaal gedoe.
Gewoon ieder netjes op zijn eigen kleedje.
Straks drinken we ook nog koffie uit elkaars thermoskan.
En blote billen?????![]()
![]()
![]()
Ik neem er twee mee!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:59 schreef beefcake het volgende:
Ik neem mijn zus mee, zijn er nog vrijgezelle mannen?
Je zoons zijn nog iets te jong fivequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik neem er twee mee!
dan doen jullie het samenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb anders ook een stoeltje mee hoor
je hebt groot gelijk hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom echt niet meer overeind als ik een paar uur op dat kleedje moet zitten.![]()
Vandaar de stoel.
Mijnes heeft authentieke Dean-kotsvlekken, dus die herken ik uit duizendenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:59 schreef beefcake het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn naam op mijn Hemakleed zet, straks issie ingepikt![]()
![]()
Ik neem mijn zus mee, zijn er nog vrijgezelle mannen?
Oeh, heerlijk, net als een pak omgevallen opvolgmelkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Hm, ik gooi mijnes regelmatig in de was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijnes heeft authentieke Dean-kotsvlekken, dus die herken ik uit duizenden
Dat zegt ze over 20 jaar ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je zoons zijn nog iets te jong five
Past ie dan in de machine?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, ik gooi mijnes regelmatig in de was.
anders ik wel, over 5 uur gaat de wekkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef Yoni het volgende:
Ik ga morgen zoooo brak zijn
Maar heb er wel zin in nog steeds
Die van mij over een uur of 8, maar ik lig er nog niet inquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
anders ik wel, over 5 uur gaat de wekker![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:37 schreef Belana het volgende:
kan ik iemand nog blij maken met een stapel olvarit 6 maanden potjes?
Ezra eet ze niet meer en ze staan hier maar...
Jammer dat je niet ook komtquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heel veel plezier vandaag. Het is zo'n prachtige dag
Echt welquote:
Hihi, herkenbaar, ik ben ook niet zo'n iemand die snel op anderen afstapt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef texelonia het volgende:
Ja ik heb ook de helft van de tijd alleen maar achter Noah aan gehobbeld. En de andere helft van de tijd alles van een afstandje gadegeslagenIk wou echt dat ik wat spontaner en socialer was enzow, maar jah... Vond het wel erg gezellig! En Noah heeft het ook heel leuk gehad volgens mij. Die gaat op tijd naar bed vanavond, want hij is doodop
Dat mag ik hopenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:37 schreef Re het volgende:
komt er een apart resultaten topic of gooien we ze her en der door de topics heen?
En hehe dat klopt FH, moet toch nog een keer gebeuren dit jaar huh?
Het is een visjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |