Daarom heb ik ze nog ergens liggen, geloof ik tenminste.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef Belana het volgende:
what ever happened to blote billen? ik heb nog nooit zwemluiers gebruikt
nou ja, in andermans badje misschien wel fijn ofzo natuurlijk
Ik wil best een extra kleed meenemen, ben er alleen wel pas wat later.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:21 schreef Sugar het volgende:
Hahahahaha, jóngens! Het lijkt wel een wereldreis weekendje Centerparks.![]()
Ik kom met de trein en 2 kinderen, dus ik neem geen kleed mee en ook verder niet zo veel. Mag ik op iemands kleedje?![]()
![]()
Mijn dochter is een knoeikont/viespeuk, dus ik moet wel veel kleertjes meenemen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:37 schreef cattie het volgende:
He, maar Ive heeft wel de allermooiste blote bolle billetjes!![]()
Wat nemen jullie veel mee! Ik schiet er bijna van in de stress...
En Dean ook?quote:
Ja 'tuurlijkquote:
Hoezo 'doet' ie dat niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:45 schreef cattie het volgende:
Ive doet helaas niet aan de box of een campingbedje (foutje van ons, wij hebben hem er nooit aan gewend en nu is het te laat) dus ik zal wel de hele tijd achter hem aan mogen hobbelen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:49 schreef Sugar het volgende:
Oh, jaaaaaaaaaaaaaa! Een boevenhoofdjesfoto met alle schoffies!!!!![]()
Nou, mijnes ligt bij de zwemluiers in Zuid Limburg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:
En Moonah, ik neem ook het Hemakleed mee, maar dat je dan wel op je eigen Hemakleed blijft he... Pasterophe
Whhaahhaa! Alsof daar nog wat aan te redden valt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe gewoon aan imagebuilding
Oh nou vooruit, ik strijk mijn hand wel weer over mijn hart, plant je dunne kontje dan maar weer op MIJN Hemakleed ....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, mijnes ligt bij de zwemluiers in Zuid Limburg.
Dus ik moet het met een dekentje doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |