Dat boeit me dan weer helemaal niet. Hebben ze meteen door met wie ze te maken hebben. Je kunt niet duidelijk genoeg zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:32 schreef m@x het volgende:
Ik heb meer last van het "als Kai zich nou maar een beetje sociaal gedraagt en geen kindjes de hersens in slaat" gevoel
handdoek... goeie!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:39 schreef Moonah het volgende:
Ja Ireth, teiltjes water!Goed idee!
*extra handdoek in tas stopt
En qua parasol, er waren daar toch bomen? Ik heb geen parasol...
En is het een groot park eigenlijk? Want ik ben vergeten waar we gaan zitten (liggen/hangen) en om nu eerst anderhalf uur rond te sjokken om jullie te vinden...
Bij die witte vlek bovenin het midden. Die inham in het groene park zeg maar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:52 schreef Moonah het volgende:
Kan iemand even aangeven waar in dat plaatje die Aziaat met parkeerplaatsen ongeveer zit?
Er is een fontein achtig iets in de speeltuin, paar emmertjes water (meer dan 4 gaan er niet in 'mijn' badjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Voordat iedereen met badjes/zwembaden/teiltjes/zwemparadijs aankomt: hoe ga je die vullen?
tenzij je hem gevuld meeneemt, is de NS/eigenaar van de auto daar niet blij mee![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:02 schreef Yoni het volgende:
Er is toch ook water in de speeltuin? Dus daar kan ook water gehaald misschien
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:54 schreef Ireth het volgende:
Er is een fontein achtig iets in de speeltuin, paar emmertjes water (meer dan 4 gaan er niet in 'mijn' badje) slepen
![]()
Ah ja tnx. Je had het ook al eerder geschreven zie ik nu.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij die witte vlek bovenin het midden. Die inham in het groene park zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |