Foto.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef rubbereend het volgende:
zo het gras is weer gemaaid!
ik achter mn pc met mn frikadellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zit te chillen in de tuin onder de parasol.
Hoeveel heb je er dan?quote:
Zondag 29 gradenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef rubbereend het volgende:
nou dinsdag is die zomer alweer over
oftewel lekker weer als ik zondagochtend terug naar huis fiets om naar bed te gaanquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam deze user vaak tegen in MUZ. Poste altijd leuke onbekende bandjes. Had een aparte kijk op de dingen. 19 jaar maar kwam veel ouder over. Leek me erg intelligent. Schrok erg net toen ik dit las.
Uzumaki_Naruto overleden
Jemig...hoe hij er ook over schrijft in zijn laatste posts....wat verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam deze user vaak tegen in MUZ. Poste altijd leuke onbekende bandjes. Had een aparte kijk op de dingen. 19 jaar maar kwam veel ouder over. Leek me erg intelligent. Schrok erg net toen ik dit las.
Uzumaki_Naruto overleden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
Jezus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
Dat is wel heel erg naarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
jezus, daar word ik even heel stil vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ken de user niet, maar zoiets blijft natuurlijk vreselijk. Vooral voor de mensen om hem heen.
Een rondje wat? Fietsen?quote:
Niet hier.quote:
tja, wat heet spannend. Ik zit op de bank met een laptop te FOK!en, en mijn vrouw ligt daarnaast een puzzel te makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
AZ
Het is zeker best spannend nu bij jullie thuis of niet?
Okeequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, wat heet spannend. Ik zit op de bank met een laptop te FOK!en, en mijn vrouw ligt daarnaast een puzzel te maken
Kortom, er gebeurt nog niet veel
maar volgens mij poste ik zeven uur voor Axel geboren werd hier ook dat er volgens mij wat voorweeen waren, dus het kan hard veranderenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Sien, geniet je al van je ferkansie?
Was bij ons ook zo, totdat de Tokkies (toen nog bij de IKON) begonnen.quote:
Spannendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar volgens mij poste ik zeven uur voor Axel geboren werd hier ook dat er volgens mij wat voorweeen waren, dus het kan hard veranderen
Voetballen kan dat menneke wel, maar het gaat wel erg ver om hem nu al vast te leggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef DIGGER het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wJ8vUEROQW8
13 jaar.....
nou, ik denk dat de TV uit gaat, en dat wij gaan slapenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was bij ons ook zo, totdat de Tokkies (toen nog bij de IKON) begonnen.
Misschien daar een episode van opzetten?
Ik wist niet meer waar ik kijken moestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:29 schreef appelsientje het volgende:Heerlijk
Ben echt super moe.. zal wel komen omdat ik weet dat ik nu vakantie heb
De laatste dingen gekocht voor de vakantieen het weer zat helemaal mee
En hoe was je laatste dag??
Succesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, ik denk dat de TV uit gaat, en dat wij gaan slapen
Misschien morgen, wij houden jullie op de hoogte
Geniet nog even van de laatste nacht(en) dat je gewoon een volle 8 a 9 uur kunt makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, ik denk dat de TV uit gaat, en dat wij gaan slapen
http://www.gazzetta.it/Ca(...)/larrauri_0308.shtmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat Peruaanse jongetje was niet naar Bayern.
Nederland als jachtgebied - wanneer maak je de stap?
Of is dit nieuws jonger?
Ziekelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
http://www.gazzetta.it/Ca(...)/larrauri_0308.shtml
Hij komt half Augustus in Munchen aan en zal dan tekenen, aldus Bild.
Ik vraag me af wat die contracten precies inhouden. Ik bedoel, alle clubs binden jeugdspelertjes aan zich. Of moeten de jochies die uit Weesp en Amstelveen worden gehaald contributie bij Ajax betalen?quote:
Aiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:Ik kan weer pap zeggen, ben net een uurtje uit bed, rot buikgriep ook.
(toepasselijke smiley
)
Volgens mij is het een soort voorcontract of een andere constructie. Anders zou het werk zijn, en dat mag je als kind maar een heel weinig aantal dagen per jaar uitoefenen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die contracten precies inhouden. Ik bedoel, alle clubs binden jeugdspelertjes aan zich. Of moeten de jochies die uit Weesp en Amstelveen worden gehaald contributie bij Ajax betalen?
Vandaag niet gekeken, maar me gisteren echt geërgerd aan die lui.quote:
Bluezz heeft de CD 'Life in a cartoon motion' , is inderdaad wel vrolijke muziek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat maakt die Mika toch heerlijk aanstekelijke muziek!
![]()
Leuke hoes ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz heeft de CD 'Life in an cartoon motion' , is inderdaad wel vrolijke muziek.
Trusteh Tong.quote:
Over een uur moet 'ie toch piezen.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Over een uur moet 'ie toch piezen.
over een uur is hij terug dat ie niet kan slapenquote:
ezzzz izt zteit fhur misj zju ghjenquote:
Leg die drank weg.quote:
nah, daar ga ik niet op wachten...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
over een uur is hij terug dat ie niet kan slapen
Ik begrijp echt geen reet hiervan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Zoifen![]()
Mag heur.
Veul te vieren, al is het maar cammen met een natte mod
Axel besloot uit te slapen, erg prettigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:11 schreef appelsientje het volgende:
Topic killeriedereen slaapt zeker nog
goed uitgekiend, op de mooiste dag van het jaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:11 schreef appelsientje het volgende:
Topic killeriedereen slaapt zeker nog
IK ga vandaag op familie bezoek... echt totaal geen zin.. maar tja 1x per 2 jaar moet ik er dan toch aan geloven..
Misschien zie je ons nog wel langsfietsen dan straksquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:53 schreef sjimz het volgende:
Wat een lekker weer.
Vandaag even op de markt groente halen en de rest lekker het vondelpark in.
Wie weetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien zie je ons nog wel langsfietsen dan straks
Op de elandsgracht was er toen straks nog zatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:12 schreef Againzender het volgende:
Jezus, de supermarkt is geplunderd hier. Alle rose en BBQ-achtige vleeswaar was al op
Eentje waarmee je kan bellen sms-en en wekkerfuncite. DIe andere dingen zoals fototoestel vind ik overbodig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:41 schreef Suijk het volgende:
Hai. Als jullie een nieuwe mobiel mochten uitkiezen, welke zou het worden?
Ik wil er een waarvan de batterij zo lang mogelijk mee gaat, die ook foto's kan maken, waarop ik muziek kan luisteren (mp3 en radio) en emailen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eentje waarmee je kan bellen sms-en en wekkerfuncite. DIe andere dingen zoals fototoestel vind ik overbodig.
Dus je hoeft er niet mee te bellen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wil er een waarvan de batterij zo lang mogelijk mee gaat, die ook foto's kan maken, waarop ik muziek kan luisteren (mp3 en radio) en emailen.
Whehe.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus je hoeft er niet mee te bellen?![]()
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:17 schreef Suijk het volgende:
Jemig, morgen ben ik 7 jaar geregistreerd op FOK!.
Huh? Waar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:00 schreef Ole het volgende:
Goh, bloesie beetje aangeschoten vannacht?![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:17 schreef Suijk het volgende:
Jemig, morgen ben ik 7 jaar geregistreerd op FOK!.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huh? Waar?
Beetje moe, beetje rot gevoel, beetje veel wijn.
Meer niet hoor![]()
![]()
Ik heb een Samsung E720, fijn dingetje (wel ouder model inmiddels). Mooi design, camerafunctie, mp3-speler etc. Als ik een nieuwe telefoon zou kopen, zou ik weer voor een Samsung gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:41 schreef Suijk het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was WIJN gatje, geen amstelbier![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo gelachen om dit filmpje gister.
NEEquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:45 schreef RayMania het volgende:
Mogen kinderbadjes in de tuin worden afgeschaft?
Ach laat ze toch lekker. Ga dan in een bejaardenhuis wonen of zoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:54 schreef RayMania het volgende:
JAWEL. Ik word schijtziek van dat gegil. Kan geen eens fatsoenlijk van het zonnetje genieten, het schorem.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo gelachen om dit filmpje gister.
Mik een dartpijl erinquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:54 schreef RayMania het volgende:
JAWEL. Ik word schijtziek van dat gegil. Kan geen eens fatsoenlijk van het zonnetje genieten, het schorem.
Wie maak je dood en welke kleur (of alleen grijsdekingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:21 schreef Bluezz het volgende:
We maken hem dood schat![]()
Haartjes gaat verven
Motorola V3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:41 schreef Suijk het volgende:
Grijs? Moi?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie maak je dood en welke kleur (of alleen grijsdeking)?
Ook aan de grijsdekking dus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Middag![]()
Heb ik gisteren gedaan![]()
Aww.. Ach, geeft niks, hoort erbijquote:
Ik weet het.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Aww.. Ach, geeft niks, hoort erbij
Wat voor kleur Bluezz?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, kleutertje![]()
Mijn papa wordt ook grijsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, kleutertje![]()
Drie kleurenquote:
Een soort trio penotti dus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:31 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
die zitten in 1 tube hoor![]()
Keune 6.67
he, waar was je nou in het park? heb je helemaal niet gezien!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is echt de slechtste telefoon ooit op de markt uitgebracht![]()
Om hem maar even te maken:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, waar was je nou in het park? heb je helemaal niet gezien!
daarom liet ik Axel zoeken natuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Om hem maar even te maken:
Je kijkt er ook zo overheen.![]()
![]()
![]()
![]()
"Ergens in het Vondelpark zit een dwerg, ga jij m ff zoeken en kan papa in de zon zittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom liet ik Axel zoeken natuurlijk
"en neem bier mee op de terugwegquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
"Ergens in het Vondelpark zit een dwerg, ga jij m ff zoeken en kan papa in de zon zitten" ?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bluezz zou eigenlijk Redzz moeten heten.
Volgens mij wel hoorquote:
Volgens mij heeft ie zo'n leren pakje aan met z'n dienstpet erboven en een knuppel in de hand.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou me niets verbazen als sjimz op een van de boten zat. Met z'n dienstpakkie.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Om hem maar even te maken:
Je kijkt er ook zo overheen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, Cornelisse en Nelisse. Sanmartean voor het eerst sinds lange tijd weer gespeeld. En door een Grandelletje scoorde de Griekenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
Kevin nog gescoord?
Veel plzier Boulevard kicks ass. Met de leukste terassjes van het jaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog gaat dadelijk naar de Boulevard, festival in mijn stadje.
Boulevard
Nee, niet voor het festival, wel vanwege het heerlijke weer en de koude pilseners...
Amsterdam, gay pride, 2 mannen die elkaar opzoeken in het park?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, waar was je nou in het park? heb je helemaal niet gezien!
Ik mis: Het vrouwelijke schoon.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog gaat dadelijk naar de Boulevard, festival in mijn stadje.
Boulevard
Nee, niet voor het festival, wel vanwege het heerlijke weer en de koude pilseners...
daarom, leek mij helemaal niet vreemd, maar meneer de agent laat zich niet zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Amsterdam, gay pride, 2 mannen die elkaar opzoeken in het park?
Den Haag Gay pride, twee mannen die elkaar rectaal een stadionstoeltje naar binnen brengen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Amsterdam, gay pride, 2 mannen die elkaar opzoeken in het park?
Netjes hoor, Groels! Zo'n gemiddelde haal ik nietquote:
ja idd... en we willen naar Luxemburg gaan.. maar ik krijg er steeds minder zin in..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sterker nog, in de loop van maandag al.
Monopolyen in de regen is alleen maar leuker!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd... en we willen naar Luxemburg gaan.. maar ik krijg er steeds minder zin in..
Gemiddelde boeit me niet, maar van het totaal van 3333 des te meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Netjes hoor, Groels! Zo'n gemiddelde haal ik niet
jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:22 schreef Suijk het volgende:
Ga je kamperen Sien?
Ik ga donderdag 4 dagen naar Madrid, dan zal in Nederland inmiddels de zon wel gaan schijnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd... en we willen naar Luxemburg gaan.. maar ik krijg er steeds minder zin in..
Ja dat heb ik appeldinnetje ook voorgesteld.. maar die wil perse naar Luxemburg... maar ik durf te wedden na 2 regen dagen dat we snel in het zuiden zittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:25 schreef Suijk het volgende:
Dan rijd je toch wat verder door naar het zuiden? Binnen een dag ben je aan de middelandse zee.
Ik wist niet dat jij zulke goede vrienden met Sjimz wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Nog een foto van sjimz btw.
Deze vond ik op de Fok!Frontpage. Againzender bleek m gepost te hebben, die zat daar vlakbijquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zulke goede vrienden met Sjimz was
jaja...quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Deze vond ik op de Fok!Frontpage. Againzender bleek m gepost te hebben, die zat daar vlakbij
hehehquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja. Bovendien, wat moet ik met zo'n kabouter, behalve in de tuin zetten?
Ik dacht dat we vriendjes warenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja. Bovendien, wat moet ik met zo'n kabouter, behalve in de tuin zetten?
Ga jij eens modden ofzo!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:26 schreef RayMania het volgende:
Met de nadruk op waren?
Heb net een tvp verwijderd, meer dan genoeg voor vandaagquote:
En de dag is net pas begonnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb net een tvp verwijderd, meer dan genoeg voor vandaag.
Ach, nog meer dan jij uitvoert, agentjequote:
De wereld vergaat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:50 schreef DarkShine het volgende:
Een flik die problemen heeft met een blauwe. Amai!
Wie is 'de flik' en wie is de blauwequote:Op zondag 5 augustus 2007 01:50 schreef DarkShine het volgende:
Een flik die problemen heeft met een blauwe. Amai!
Wie is de sjimz en wie is de RayManiaquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie is 'de flik' en wie is de blauwe.
Gelukkig dat 'GayMania' mij niet meer achtervolgd danquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wie is de sjimz en wie is de RayMania.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:52 schreef RayMania het volgende:
Ha die LG, hoe staat het leven?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jezus.
Wat is het leven soms toch ongelovelijk driedubbel door de mangel gehaald kut.
Ooit gehoord van wachten op een goed moment?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig dat 'GayMania' mij niet meer achtervolgd dan.
Heb jouw post van hierboven gemist, spijt me.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ooit gehoord van wachten op een goed moment?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:00 schreef appelsientje het volgende:
Ben ik tegenwoordig de enige die zo vroeg op staat
Jij bent een vriendje en ik ben een vriend. Zo goed?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent een vriendje en ik ben een vriend. Zo goed?
quote:
Trek wel je Umbro-shirtje aan he?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:03 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen eens slapen.
Heb tickets voor bobo vak morgen. Lunch met bestuur oa. Valt niet mee om bobo te zijn, moet 5 uur voor de match al in het stadion zijn
quote:
OMG, het is geen grap hequote:Op zondag 5 augustus 2007 12:19 schreef Bos81 het volgende:
Even stiekem de PC aangezet. Vanaf volgende week wellicht vaker, want dan is pa op vakantie
Je bent toch al rood.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG, het is geen grap he![]()
Wat is het heeeeeeeeeeeet buiten
Wij gaan vandaag dus NIET naar het strand![]()
Ik hoop dat ze het vandaag een beetje beter doen... gisteren hebben ze flink op de kloten gekregenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:33 schreef golfer het volgende:
Middag!
Straks lekker even honkbal kijken op de TV en ons verslagje van gisteravond even in elkaar zetten.
Tegen Cuba ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |