Foto.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef rubbereend het volgende:
zo het gras is weer gemaaid!
ik achter mn pc met mn frikadellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zit te chillen in de tuin onder de parasol.
Hoeveel heb je er dan?quote:
Zondag 29 gradenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef rubbereend het volgende:
nou dinsdag is die zomer alweer over
oftewel lekker weer als ik zondagochtend terug naar huis fiets om naar bed te gaanquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam deze user vaak tegen in MUZ. Poste altijd leuke onbekende bandjes. Had een aparte kijk op de dingen. 19 jaar maar kwam veel ouder over. Leek me erg intelligent. Schrok erg net toen ik dit las.
Uzumaki_Naruto overleden
Jemig...hoe hij er ook over schrijft in zijn laatste posts....wat verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam deze user vaak tegen in MUZ. Poste altijd leuke onbekende bandjes. Had een aparte kijk op de dingen. 19 jaar maar kwam veel ouder over. Leek me erg intelligent. Schrok erg net toen ik dit las.
Uzumaki_Naruto overleden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
Jezus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
Dat is wel heel erg naarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
jezus, daar word ik even heel stil vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ken de user niet, maar zoiets blijft natuurlijk vreselijk. Vooral voor de mensen om hem heen.
Een rondje wat? Fietsen?quote:
Niet hier.quote:
tja, wat heet spannend. Ik zit op de bank met een laptop te FOK!en, en mijn vrouw ligt daarnaast een puzzel te makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
AZ
Het is zeker best spannend nu bij jullie thuis of niet?
Okeequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, wat heet spannend. Ik zit op de bank met een laptop te FOK!en, en mijn vrouw ligt daarnaast een puzzel te maken
Kortom, er gebeurt nog niet veel
maar volgens mij poste ik zeven uur voor Axel geboren werd hier ook dat er volgens mij wat voorweeen waren, dus het kan hard veranderenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Sien, geniet je al van je ferkansie?
Was bij ons ook zo, totdat de Tokkies (toen nog bij de IKON) begonnen.quote:
Spannendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar volgens mij poste ik zeven uur voor Axel geboren werd hier ook dat er volgens mij wat voorweeen waren, dus het kan hard veranderen
Voetballen kan dat menneke wel, maar het gaat wel erg ver om hem nu al vast te leggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef DIGGER het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wJ8vUEROQW8
13 jaar.....
nou, ik denk dat de TV uit gaat, en dat wij gaan slapenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was bij ons ook zo, totdat de Tokkies (toen nog bij de IKON) begonnen.
Misschien daar een episode van opzetten?
Ik wist niet meer waar ik kijken moestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:29 schreef appelsientje het volgende:Heerlijk
Ben echt super moe.. zal wel komen omdat ik weet dat ik nu vakantie heb
De laatste dingen gekocht voor de vakantieen het weer zat helemaal mee
En hoe was je laatste dag??
Succesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, ik denk dat de TV uit gaat, en dat wij gaan slapen
Misschien morgen, wij houden jullie op de hoogte
Geniet nog even van de laatste nacht(en) dat je gewoon een volle 8 a 9 uur kunt makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, ik denk dat de TV uit gaat, en dat wij gaan slapen
http://www.gazzetta.it/Ca(...)/larrauri_0308.shtmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat Peruaanse jongetje was niet naar Bayern.
Nederland als jachtgebied - wanneer maak je de stap?
Of is dit nieuws jonger?
Ziekelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
http://www.gazzetta.it/Ca(...)/larrauri_0308.shtml
Hij komt half Augustus in Munchen aan en zal dan tekenen, aldus Bild.
Ik vraag me af wat die contracten precies inhouden. Ik bedoel, alle clubs binden jeugdspelertjes aan zich. Of moeten de jochies die uit Weesp en Amstelveen worden gehaald contributie bij Ajax betalen?quote:
Aiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:Ik kan weer pap zeggen, ben net een uurtje uit bed, rot buikgriep ook.
(toepasselijke smiley
)
Volgens mij is het een soort voorcontract of een andere constructie. Anders zou het werk zijn, en dat mag je als kind maar een heel weinig aantal dagen per jaar uitoefenen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die contracten precies inhouden. Ik bedoel, alle clubs binden jeugdspelertjes aan zich. Of moeten de jochies die uit Weesp en Amstelveen worden gehaald contributie bij Ajax betalen?
Vandaag niet gekeken, maar me gisteren echt geërgerd aan die lui.quote:
Bluezz heeft de CD 'Life in a cartoon motion' , is inderdaad wel vrolijke muziek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat maakt die Mika toch heerlijk aanstekelijke muziek!
![]()
Leuke hoes ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz heeft de CD 'Life in an cartoon motion' , is inderdaad wel vrolijke muziek.
Trusteh Tong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |