Foto.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef rubbereend het volgende:
zo het gras is weer gemaaid!
ik achter mn pc met mn frikadellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zit te chillen in de tuin onder de parasol.
Hoeveel heb je er dan?quote:
Zondag 29 gradenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef rubbereend het volgende:
nou dinsdag is die zomer alweer over
oftewel lekker weer als ik zondagochtend terug naar huis fiets om naar bed te gaanquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam deze user vaak tegen in MUZ. Poste altijd leuke onbekende bandjes. Had een aparte kijk op de dingen. 19 jaar maar kwam veel ouder over. Leek me erg intelligent. Schrok erg net toen ik dit las.
Uzumaki_Naruto overleden
Jemig...hoe hij er ook over schrijft in zijn laatste posts....wat verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam deze user vaak tegen in MUZ. Poste altijd leuke onbekende bandjes. Had een aparte kijk op de dingen. 19 jaar maar kwam veel ouder over. Leek me erg intelligent. Schrok erg net toen ik dit las.
Uzumaki_Naruto overleden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
Jezus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
Dat is wel heel erg naarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
jezus, daar word ik even heel stil vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ken de user niet, maar zoiets blijft natuurlijk vreselijk. Vooral voor de mensen om hem heen.
Een rondje wat? Fietsen?quote:
Niet hier.quote:
tja, wat heet spannend. Ik zit op de bank met een laptop te FOK!en, en mijn vrouw ligt daarnaast een puzzel te makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
AZ
Het is zeker best spannend nu bij jullie thuis of niet?
Okeequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, wat heet spannend. Ik zit op de bank met een laptop te FOK!en, en mijn vrouw ligt daarnaast een puzzel te maken
Kortom, er gebeurt nog niet veel
maar volgens mij poste ik zeven uur voor Axel geboren werd hier ook dat er volgens mij wat voorweeen waren, dus het kan hard veranderenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Sien, geniet je al van je ferkansie?
Was bij ons ook zo, totdat de Tokkies (toen nog bij de IKON) begonnen.quote:
Spannendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar volgens mij poste ik zeven uur voor Axel geboren werd hier ook dat er volgens mij wat voorweeen waren, dus het kan hard veranderen
Voetballen kan dat menneke wel, maar het gaat wel erg ver om hem nu al vast te leggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef DIGGER het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wJ8vUEROQW8
13 jaar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |