abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52106994
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef octopussy het volgende:

[..]

Oh ja er was vandaag ook gay pride
Dat was ook met bootjes!
Je kunt morgen ook gaan kijken Octo, ze komen bij jou om de hoek ongeveer.
pi_52107027
Jubileumeditie Varend Corso begint met Rijnmonddag
02 aug 2007 16:31

De tiende editie van het Varend Corso begint morgen (vrijdag)met de Rijnmonddag.

Ruim zestig boten, versierd met bloemen, groenten en fruit, varen een route van ruim twintig kilometer langs onder meer Vlaardingen en Maasland. Absolute trekpleister van de tocht is de langgerekte Vlaardingse Vaart, waarin alle boten achter elkaar in volle glorie te zien zijn. De jubileumeditie heeft als thema Smaak Sensatie.

Het Varend Corso trok vorig jaar 240.000 mensen, die verspreid over drie dagen de fleurig versierde boten kwamen bekijken. Zaterdag staat een tocht door het Westland op het programma. Een dag later doet het Varend Corso de gemeente Midden-Delfland aan. In totaal leggen de boten ruim tachtig kilometer af.

Michiel van Haersma Buma, dijkgraaf van het Hoogheemraadschap Delfland, geeft in Honselersdijk het startsein voor het tiende Varend Corso. Zaterdagavond na de prijsuitreiking wordt een feestelijk vuurwerk afgestoken, om het jubileum te vieren.
I intend to live forever, or die trying.
pi_52107123
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:52 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat was ook met bootjes!
Je kunt morgen ook gaan kijken Octo, ze komen bij jou om de hoek ongeveer.
Ik ga morgen een weekje op vakantie met mijn ouders en zusje, dus ik zal wel niet meer thuis zijn als hij langskomt.
pi_52107296
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:57 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik ga morgen een weekje op vakantie met mijn ouders en zusje, dus ik zal wel niet meer thuis zijn als hij langskomt.
Hoe laat ga je weg?
Ze komen behoorlijk bijtijds bij jou in de buurt hoor! Je moet het een keer gezien hebben, al was het alleen maar om iets over te kunnen vertellen in het bejaardentehuis.
pi_52107494
Ze komen hier om 15.30 langs, ik denk dat we dan al zelf aan het varen zijn.
pi_52107581
Je wilt gewoon niet octo! Dat is het!
pi_52107604
Dat je meer mensen dat aan wilt doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:47:20 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_52108313
ik ben zat
disclaimer
pi_52108675
dat kan heul niet als je zo goed kan typen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52108686
7 kcal per gram alcohol overigens
pi_52108777
Past alcohol in een crashdieet?
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:09:36 #162
47102 Elvi
miemkwien
pi_52108927
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Alcohol past overal bij
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 00:10:40 #163
43556 miss_dynastie
pi_52108962
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Dat ligt eraan wat moet crashen.
pi_52109005
Dus eigenlijk was de sherry kuur een geweldig dieet?
pi_52110174
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

pi_52113258
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Whaha
* freecell eerst maar ff
  zondag 5 augustus 2007 @ 08:43:12 #167
79550 Ymke
your ghost
pi_52113285
mogguh dames , ik heb zowaar goed geslapen. Alle alcohol hier is op en ik koop voorlopig ook niks meer

Net gewogen en ben aangekomen , maar ja dat was te verwachten
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 5 augustus 2007 @ 08:45:13 #168
79550 Ymke
your ghost
pi_52113289
O en doel van vandaag : alle kasten leegruimen waar ongezonde troep in ligt
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 augustus 2007 @ 09:23:57 #169
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52113463
Hier vandaag voor de verandering een rustig dagje zonder bezoek of verplichtingen. En aangezien het lekker zonnig is denk ik dat we een groot deel van de dag maar eens in ons zwembad gaan liggen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52113499
Er is dus toch een zwembad!!

* Isabeau gaat naar het strand

Succes met het opruimen, Ymke! En je drankvoorraad is dus inmiddels net zo groot als de mijne
pi_52113515
* freecell wil ook wel naar het strand....
Maar eerst maar eens ter kerke

Vast wel iemand met een auto daar die ook naar het strand wil
pi_52113519
Ik heb echt zo'n belachelijk blije bui vandaag
Arme TARA
pi_52113538
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:30 schreef freecell het volgende:
Ik heb echt zo'n belachelijk blije bui vandaag
Arme TARA
Gewoon Tara ook belachelijk blij maken
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:33:28 #174
79550 Ymke
your ghost
pi_52113549
Waarom typ ik soms een verhaal en dan plaats ik een smile er achter en dan is mn tekst kwijt?
pi_52114102
ahhhh moren dames vandaag lekker voor mij over de deventer boekenmarkt heen struinen, was gisteren helemaal vergeten te vertellen dat mensen die ook komen van de club het even hadden moeten melden, hadden we even een minimeet kunnen doen maar goed, nu ga ik lekker met vriendje op zoek naar goedkope leesboekjes
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:39:35 #176
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52114195
hellow ben ook weer wakker... vanavond nog een late dienst en daarna lekker 2 daagjes vrij.. alleen wordt het weer dan weer een stuk minder hoorde ik? niet zo leuk....

Freecell: goed teken, dat je belachelijk blij bent... niets aan doen

Ymke: fijn dat je goed geslapen hebt dat scheelt echt enorm... veel succes met het opruimen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52114197
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:33 schreef Ymke het volgende:
Waarom typ ik soms een verhaal en dan plaats ik een smile er achter en dan is mn tekst kwijt?
Dat is murphy's law Ymke. Als ik hele lappen tekst typ dan kopieer ik de handel altijd even voordat ik op invoeren klik.

Het is trouwens al behoorlijk warm buiten, mocht iemand nog een activiteit willen ondernemen, doe dat snel.
pi_52114207
Goeiemorgen!!

Ik ga vandaag dus gewoon maar niets doen.. Beetje Formule 1 kijken, en misschien nog even wat aan de studie doen.. Ik vind het gewoon echt te warm om een beetje bij de waterkant te liggen, en al helemaal om te gaan skaten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52114309
Mogguh.
Net even zitten gluren in CUL... nu heb ik trek in voedsel (lees: ongezond, niet dieet-verantwoord voedsel) Ben daarna maar meteen even met mijn meetlint aan de gang geweest... bij mijn navel 9 cm kwijt in omtrek (in anderhalve week). Mja, ik moet maar niet meer in CUL gaan gluren geloof ik... wil de cm's niet terug.

* blue_funk mompelt iets over gefrituurd voedsel, knalt hoofd tegen muur en gaat zielig op de bank liggen met een boek en een fles mineraalwater

Een fijne zondag allemaal!
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:51:17 #180
79550 Ymke
your ghost
pi_52114311
Het is inderdaad warm buiten , heb net de planten water gegeven , binnen is het een stuk lekkerder

Dacht net laat ik eens een lekker brood gaan bakken , doe ik de klep van de broodbakmachine open zat er nog broodmix in van (?) hoe lang geleden , rook en zag er niet echt fris uit

Mezelf ontbaggerd van overtollig haar gedoucht , leuke kleding aangedaan en ga zo lekker even wandelen .Dat is denk ik nu nog wel te doen , al kijkt de hond niet al te vrolijk , heeft last vd warmte
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:52:43 #181
79550 Ymke
your ghost
pi_52114327
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef blue_funk het volgende:
Mogguh.
Net even zitten gluren in CUL... nu heb ik trek in voedsel (lees: ongezond, niet dieet-verantwoord voedsel) Ben daarna maar meteen even met mijn meetlint aan de gang geweest... bij mijn navel 9 cm kwijt in omtrek (in anderhalve week). Mja, ik moet maar niet meer in CUL gaan gluren geloof ik... wil de cm's niet terug.

* blue_funk mompelt iets over gefrituurd voedsel, knalt hoofd tegen muur en gaat zielig op de bank liggen met een boek en een fles mineraalwater

Een fijne zondag allemaal!
Hup hup , verbranden dat frituurvet , ga lekker wandelen , tis nu nog lekker buiten

En 9 cm kwijt is heel mooi hoor
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:53:54 #182
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52114341
Hier is het ook al lekker warm. Ik heb net onze tomatenplant water gegeven en nu gaan we maar eens verzinnen wat we gaan doen vandaag. Weinig waarschijnlijk want Finn is nu wel weer koortstvrij, maar we doen het toch nog maar een dagje rustig aan. Misschien even naar de kinderboerderij hier in de wijk ofzo.
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:56:11 #183
79550 Ymke
your ghost
pi_52114371
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Jojogirl het volgende:
Hier is het ook al lekker warm. Ik heb net onze tomatenplant water gegeven en nu gaan we maar eens verzinnen wat we gaan doen vandaag. Weinig waarschijnlijk want Finn is nu wel weer koortstvrij, maar we doen het toch nog maar een dagje rustig aan. Misschien even naar de kinderboerderij hier in de wijk ofzo.
Was je kind ziek jojo ?

*schaam schaam , ben alleen maar met mezelf bezig geweest *
pi_52114388
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Ymke het volgende:

[..]

Hup hup , verbranden dat frituurvet , ga lekker wandelen , tis nu nog lekker buiten

En 9 cm kwijt is heel mooi hoor
Ik heb het niet gegeten, maar ik heb nu zoooooo een enorme trek in gefrituurde zooi.... *zucht* Hoef het dus niet te verbranden (gelukkig). En buiten lopen?! Nee, dank je. Het is vies, stinkend warm. Heb een hekel aan de zomer. Ben echt een herfst/ winter mens... Het mag van mij nu wel gaan regenen dus (al ben ik waarschijnlijk de enige hier die er zo over denkt).
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52114410
ik ga ook lekker F1 kijken en huis schoonmaken. Hier binnen is het wel lekker, ben nog niet naar buiten geweest, ik kijk straks wel eerst op de buitenthermometer voor ik besluit of het veilig is om naar buiten te gaan
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:59:37 #186
4177 Jojogirl
pi_52114413
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef Ymke het volgende:

[..]

Was je kind ziek jojo ?

Joh, het is hier zo druk dat je makkelijk over iets heen leest. Maar ja Finn was ziek, had al vanaf woensdagavond koorts en hele opgezette amandelen. Nu gelukkig weer beter want de hele dag binnen zitten met dit weer is niet fijn.
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:01:22 #187
79550 Ymke
your ghost
pi_52114438
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:59 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Joh, het is hier zo druk dat je makkelijk over iets heen leest. Maar ja Finn was ziek, had al vanaf woensdagavond koorts en hele opgezette amandelen. Nu gelukkig weer beter want de hele dag binnen zitten met dit weer is niet fijn.
Fij om te horen dat het nu weer wat beter gaat , kinderen knappen vaak snel op

Ik ga de koellast induiken , en nee niet om te eten maar eens uitbaggeren
pi_52114450
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef Ymke het volgende:

[..]

Was je kind ziek jojo ?

niet schamen, jij hebt redenen genoeg om alleen aan jezelf te denken.
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:57 schreef blue_funk het volgende:

[..]
...Het mag van mij nu wel gaan regenen dus (al ben ik waarschijnlijk de enige hier die er zo over denkt).
Hier nog zoeen Al is het bij mij meer vanwege de benauwdheid die hier in NL lijkt te horen bij warm weer, ik fiets liever door een regenbui dan door warmte
pi_52114914
Ik vind het zo grappig dat er altijd wel iets te klagen is over het weer
Is het regenachtig en koud, klaagt men. Is het dan een keer 30 graden, is het weer veel te warm

Nou ja, ik vind 30 graden zelf ook wel een beetje overdreven voor Nederland. Het perfecte weertype is hier 23-25 graden en zonnig

Morgen weer werken, dus ik ga vandaag gewoon lekker helemaal niks doen
pi_52114986
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind het zo grappig dat er altijd wel iets te klagen is over het weer
Is het regenachtig en koud, klaagt men. Is het dan een keer 30 graden, is het weer veel te warm

Nou ja, ik vind 30 graden zelf ook wel een beetje overdreven voor Nederland. Het perfecte weertype is hier 23-25 graden en zonnig

Morgen weer werken, dus ik ga vandaag gewoon lekker helemaal niks doen
vond het wel opvallend toen ik op vakantie was waar het boven de 40 graden was dat ik minder gezweet heb dan gisteren in nederland toen het rond de 25 graden was
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:44:06 #191
4177 Jojogirl
pi_52115012
Dat komt doordat het hier altijd heel vochtig warm is en in Zuid-Europa is het veel droger. In Zuid-Europa trek ik het ook wel tot een graad of 35-40 terwijl ik hier 30 graden echt al te warm vind.
pi_52115043
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:44 schreef Jojogirl het volgende:
Dat komt doordat het hier altijd heel vochtig warm is en in Zuid-Europa is het veel droger. In Zuid-Europa trek ik het ook wel tot een graad of 35-40 terwijl ik hier 30 graden echt al te warm vind.
waarom hebben wij dat dan net weer
pi_52115259
En daarom moet de temperatuur hier ook gewoon lekker onder de 25 graden blijven, dan is het prima.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:06:00 #194
43556 miss_dynastie
pi_52115417
Oh jongens, bij dit soort temperaturen ben ik op mijn best, echt
Heb net wat wasgoed weggestreken, maar daar ga ik vanavond maar mee verder, is het veel te warm voor Misschien gaan we zo wel even naar de dierentuin
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:16:27 #195
4177 Jojogirl
pi_52115628
Als je naar Blijdorp wil (waar woonde je ook alweer) verwacht dan maar wat verkeerschaos.
pi_52115817
Ik vond deze temperaturen in Tsjechië toen ook veel beter uit te houden.. Wat daar ook helpt, is dat het gelijk koud is zodra de zon ondergaat, dan slaap je dus gewoon wel weer goed, in tegenstelling tot hier..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:24:53 #197
43556 miss_dynastie
pi_52115831
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef Jojogirl het volgende:
Als je naar Blijdorp wil (waar woonde je ook alweer) verwacht dan maar wat verkeerschaos.
Ik ga naar Ouwehand in Rhenen, Rotterdam is niet in de buurt en ik heb gister al de hele dag in de auto gezeten, dus laten we dat vandaag maar niet doen . Bovendien hebben we een abo op Ouwehand, het is echt een hele leuke dierentuin
pi_52115838
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:44 schreef Jojogirl het volgende:
(Op vakantie) in China was het 35-38 graden en enorm vochtig. Moet zeggen dat ik ook meer hou van droge warmte. Als het zo vochtig is zweet je enorm... voordeel was wel dat ik aan het einde van de vakantie weinig vocht meer vasthield en ik kilo's lichter was. Bezig zijn in die vochtige hitte is heel inspannend en je hebt dan ook voornamelijk trek in drinken en heel weinig trek in eten.

Denk dat ik vandaag binnen blijf. V. is sinds gistermiddag weer thuis, maar hij moet absolute bedrust houden. We hangen dus voornamelijk in de slaapkamer rond en af en toe probeer ik iets aan het huishouden te doen. Best saai met zulk mooi weer.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52115845
Nou deze temp. is echt niet fijn hoor. Heb beneden het huis schoongemaakt. Phoe flinke zweet parels
pi_52115886
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef ymme het volgende:
Nou deze temp. is echt niet fijn hoor. Heb beneden het huis schoongemaakt. Phoe flinke zweet parels
Je moet je echt niet te zwaar inspannen met dit weer... alles beetje bij beetje... gewoon steeds iets oppakken en tussentijds rusten. Het is niet voor niets dat wij mensen uit warme gebieden "lui" vinden, zij snappen veel beter dan wij hoe je met hitte om moet gaan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')